eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rakoniewice › Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu gminy Rakoniewice



Ogłoszenie z dnia 2023-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu gminy Rakoniewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rakoniewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Parkowe 1

1.5.2.) Miejscowość: Rakoniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-067

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rakoniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakoniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rakoniewice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu gminy Rakoniewice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c140b81c-220c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360853

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018688/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu gminy Rakoniewice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306904

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GG.271.16.2023.TS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 225000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu gminy Rakoniewice” Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zamówienie polegające na odbiorze z miejsca wyznaczonego na terenie gminy Rakoniewice, lub w obrębie do 20 km od miejscowości Rakoniewice, na terenie gmin sąsiednich oraz przekazanie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów z folii rolniczej, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag pochodzących od producentów rolnych z terenu gminy Rakoniewice w uzgodnionym terminie na podstawie ustalonego z Zamawiającym harmonogramu odbioru odpadów.

2. Zakres rzeczowy prac, do których wykonania zobowiązany jest Wykonawca obejmuje:
a. Odbiór dostarczonych przez Rolników z terenu gminy Rakoniewice odpadów z wyznaczonego miejsca na terenie gminy Rakoniewice, lub w obrębie do 20 km od miejscowości Rakoniewice, na terenie gmin sąsiednich w uzgodnionym terminie na podstawie ustalonego z Zamawiającym harmonogramu odbioru odpadów;
b. Odbiór, załadunek, transport i przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia do odpowiednio przeznaczonego do tego recyklera/instalacji wybranej przez Wykonawcę;
c. Prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów, w sposób przewidziany w art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.), z zastosowaniem wzorów dokumentów stanowiących załączniki do tej ustawy.
d. Przekazanie Osobie dostarczającej odpady sporządzonego w formie pisemnej protokołu odbioru z wyszczególnieniem rodzaju i ilości dostarczonych odpadów.
e. Ważenie odbieranych odpadów pochodzących z działalności rolniczej odbieranych ze wskazanych miejsc,
f. Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac i usunięciu odpadów;
g. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w 1 (jednym) etapie - obejmuje odebranie i unieszkodliwienie odpadów w ilości szacunkowej do 300,00 Mg a jego realizacja musi zakończyć się w terminie 1 miesiąca od dnia podpisania umowy.
h. Wykonawca zobowiązany będzie do systematycznego odbioru odpadów w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. W przypadku wyczerpania krajowego limitu pomocy de minimis w rolnictwie Zamawiający może zrezygnować z wykonania umowy w pełnym lub częściowym zakresie.
i. Wykonawca zobowiązuje się, że odpady zostaną zagospodarowane zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami.

3. Szacunkowa masa odpadów rolniczych przeznaczonych do zbierania, transportu oraz odzysku lub unieszkodliwienia wynosi łącznie do 300 Mg, w tym:
a. 244 Mg odpadów z folii rolniczych
b. 50 Mg odpadów z siatki i sznurka do owijania balotów
c. 3 Mg odpadów opakowań po nawozach
d. 3 Mg odpadów opakowań typu Big Bag
Powyższe masy są wartościami szacunkowymi wynikającymi z przeprowadzonej przez Zamawiającego inwentaryzacji i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu). Łączna waga odpadów z terenu gminy Rakoniewice powinna zgadzać się z wagą odpadów przekazanych do recyklerów/instalacji.
4. Wykonawca w ofercie wskaże Zamawiającemu miejsce na terenie gminy Rakoniewice, lub w obrębie do 20 km od miejscowości Rakoniewice, na terenie gmin sąsiednich, gdzie będzie odebrać odpady.
5. Wykonawca zobowiązany jest również:
1) posiadać wpis do BDO- rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
2) posiadać nadany numer rejestrowy uprawiony do prowadzenia działalności w zakresie transportu odpadów,
3) posiadać aktualne zezwolenie na przetwarzanie lub zbieranie i przetwarzanie odpadów, w przypadku gdy będzie również podmiotem przetwarzającym odpady,
4) do wykonywania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa; do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzającym właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu:
a) wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwiania, wraz z ich zbiorczym zestawieniem,
b) wygenerowanych z systemu BDO kart przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów z terenu gminy Rakoniewice przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów),
c) wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwiania lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
d) wykonać dokumentację fotograficzną kolorowych, czytelnych i dobrej jakości zdjęć ilustrujących przebieg realizacji zadania na różnych etapach. Wykonawca w terminie przewidzianym do wykonania zamówienia, wykona co najmniej 15 zdjęć (rodzaj pliku: jpg, wielkość zdjęcia min 4 megapiksele, fulkolor, krótki opis zdjęcia, wskazanie autora zdjęcia, fotografie nie powinny zawierać wizerunków ludzi), ilustrujących przebieg realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca z chwilą przekazania Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej, o której mowa w zdaniu poprzednim wyrażą zgodę na przekazanie zdjęć NFOŚiGW, oraz udziela NFOŚiGW nieodpłatnej, bezterminowej, nieograniczonej terytorialnie, niewyłącznej licencji na wykorzystanie dokumentacji fotograficznej na polach eksploatacyjnych wymienionych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz do celów promocyjnych i marketingowych.
5) do przestrzegania wymogów prawnych dotyczących postępowania z odpadami, a w szczególności ustawy Prawo ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach
6) zapewnić personel posiadający wiedzę i przeszkolić go w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy z najwyższą starannością i w ustalonym terminie,
7) zapewnić wszystkie urządzenia i sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu umowy,
8) do posiadania polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
9) do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o prawidłowym wykonaniu przedmiotu umowy z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Rozliczenie zadania nastąpi na podstawie rzeczywistej masy odebranych odpadów oraz ceny przedstawionej w ofercie Wykonawcy (ceny jednostkowej brutto zł/Mg). Wykonawca wystawi fakturę VAT, po przekazaniu Zamawiającemu prawidłowo wypełnionych dokumentów potwierdzających realizację przedmiotu umowy oraz po podpisaniu, przez niego oraz Zamawiającego lub upoważnioną przez niego osobę, protokołu odbioru wykonanych usług.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112721,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112721,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAWID JOPEK "JOPEK RECYKLING"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6080017140

7.3.3) Ulica: Przemysłowa

7.3.4) Miejscowość: Fabianów

7.3.5) Kod pocztowy: 63-330

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112721,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.