Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00336649/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania i dostarczenia gorących posiłków dla dzieci w szkole i przedszkolu do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przybiernowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYBIERNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cisowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Przybiernów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914667530
1.5.8.) Numer faksu: 914186622
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przybiernow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przybiernow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowania i dostarczenia gorących posiłków dla dzieci w szkole i przedszkolu do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przybiernowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23053376-1a66-4bb6-93f2-b4b2d065eb45
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00356558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055877/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa przygotowania i dostarczenia gorących posiłków dla dzieci w szkole i przedszkolu do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przybiernowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336649
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPB.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dostarczaniu gorących posiłków, tj:
a) śniadanie, posiłek dwudaniowy wraz z kompotem lub sokiem, podwieczorek dla dzieci uczęszczających do przedszkola – pełne wyżywienie (w przypadku, gdy drugie danie stanowi danie bez surówki do posiłku podajemy owoc np. naleśniki plus owoc),
b) posiłek jednodaniowy dla dzieci uczęszczających do klas O - VIII, w układzie tygodniowym - 2 x pierwsze danie z deserem, 3x drugie danie z kompotem lub sokiem,
4.2 Zamawiający informuje, że umowa zawarta z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu obejmować będzie:
a) posiłki płatne ze środków Ośrodka Pomocy Społecznej. Ilość dzieci uprawnionych do posiłków opłacanych przez Gminę (podopieczni OPS Przybiernów) 10. b) dopłatę gminy do posiłków po odliczeniu „wsadu do kotła”, za który płacą rodzice
(obecnie odpłatność rodziców wynosi 9,00 zł w szkole i 16,00 zł w przedszkolu).
4.3 Łączna ilość dzieci korzystających z dożywiania w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w roku szkolnym 2024/2025 wynosi 210, tj:
a) Szkoła Podstawowa w Przybiernowie - 138 uczniów,
b) Przedszkole Publiczne w Przybiernowie - 72 dzieci.
4.4 Zamawiający zastrzega, że podane ilości korzystających z dożywiania są szacunkowe i określone przy 100% frekwencji, dlatego mogą ulec zmianie i Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie.
4.5 Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości wydawanych posiłków dziennie w zależności od potrzeb, jednakże zmiany te nie mogą spowodować zmiany ceny jednostkowej posiłku. W przypadku zmiany ilości posiłków, zgłaszanie ich ilości będzie odbywać się za pośrednictwem platformy e-stolowka.pl (https://przybiernowzsp.loca.pl) najpóźniej do godziny 7.00 rano w dniu zamówienia.
4.6 Posiłki będą dostarczane do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w godzinach:
do 8.30-dostawa śniadania dla dzieci z przedszkola
11.20–11.35-dostawa obiadu i podwieczorka dla dzieci z przedszkola ( budynek A)
11.20–11.35-dostawa obiadu dla dzieci ze szkoły podstawowej (budynek B i C).
4.7 Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i stosownie do norm bezpieczeństwa zgodnych ze standardami HACCP, w jakości i konsystencji potraw odpowiednich dla dzieci w wieku od 2,5 do 16.
4.8 Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględnić normy produktów. Zamawiający w szczególności zakazuje stosowania: konserw, produktów z glutaminianem sodu, produktów masłopodobnych, soków zagęszczonych, mięsa odkostnionego mechanicznie oraz wędlin z dodatkiem preparatów białkowych (soja) i/lub skrobi modyfikowanej. Zamawiający zakazuje stosowania: produktów z zawartością barwników, konserwantów i zagęszczaczy szkodliwych dla zdrowia.
4.9 Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłową temperaturę posiłków tj. zupy co najmniej 75°C, drugiego dania co najmniej 63°C.
4.10 Wykonawca musi posiadać odpowiednio wykwalifikowany personel. Posiłki przygotowywane będą przez osoby posiadające zaświadczenie lekarskie z badań przeprowadzonych do celów sanitarno – epidemiologicznych.
4.11 Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną, wielkość posiłków oraz normy produktów dla dzieci w wieku 2,5 - 16 lat. Wyklucza się posiłki sporządzane na bazie półproduktów oraz na bazie Fast Food lub mrożonych potraw.
4.12 Odpowiedzialność za ciągłość żywienia ponosi Wykonawca.
4.13 Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną decyzję (zezwolenie, opinię, protokół), lub inny dokument właściwego inspektora sanitarnego o dopuszczeniu do przygotowania posiłków i wydawania posiłków w zbiorowym żywieniu, w tym zezwolenie na prowadzenie cateringu.
4.14 Wykonawca odpowiedzialny będzie za właściwe przechowywanie środków spożywczych, utrzymywanie odpowiedniej temperatury i innych warunków przechowywania, stan opakowań, higienę produkcji, sposób transportu posiłków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 30 lipca 2025 r. wpłynęła jedna oferta: Oferta nr 1 Wykonawcy Anna Chwałko Stołówka ul. Słowiańska 2, 72-510 Wolin, która podlega odrzuceniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy PZPSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI PRZYBIERNÓW
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej w Przybiernowie
- Roboty utrzymaniowe istniejących dróg w Nadleśnictwie Rokita: Cz.1 - Droga leśna nr 89 i 95 w Leśnictwie Wiejkówko i Zabierzewo, Cz. 2 - Droga leśna nr 51 w Leśnictwie Błotno
więcej: przetargi PRZYBIERNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 33 w Bielsku-Białej.
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 31 w Bielsku-Białej.
- "Świadczenie usługi cateringu na przygotowanie, dostarczanie i przekazywanie posiłków obiadowych dla wychowanków Domu Dziecka przy CAOPOW w Bogacicy na 2026 r."
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Miejskiego Żłobka w Lędzinach w okresie od 02.01.2026 roku do 31.12.2026 roku
- Świadczenie usług cateringowych podczas spotkań organizowanych w siedzibie Zamawiającego w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie przy ul. Wspólnej 30
- "Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 23 w Bielsku-Białej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.