Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00294506/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz dostawa narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i części zapasowych do nich, wyposażenia warsztatowego oraz aparatury kontrolno-pomiarowej dla 22. BLT w Malborku oraz innych jedn.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/22blt1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oraz dostawa narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i części zapasowych do nich, wyposażenia warsztatowego oraz aparatury kontrolno-pomiarowej dla 22. BLT w Malborku oraz innych jedn.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de8d75c8-14a7-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355952
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076550/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Narzędzie ręczne, pneumatyczne, elektryczne i części zapasowe do nich w tym wyposażenie warsztatowe.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294506/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22.BLT.SZP.2612.79.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 318619,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup oraz dostawa narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i części zapasowych do nich oraz wyposażenia warsztatowego – zestaw 1 - tj. elektryczna maszyna do czyszczenia , elektryczna zamrażarka do rur z zamkniętym obiegiem środka mrożącego., elektrody , myjka wysokociśnieniowa , pasta polerska , polerka samochodowa, gąbki do polerki, tarcza do cięcia metalu, tarcza do pilarki , tarcza do szlifowania, pistolet do mycia ze zbiornikiem, szczotka warkoczowa, wiadro budowlane.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach cenowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 23599,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup oraz dostawa narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i części zapasowych do nich oraz wyposażenia warsztatowego – zestaw 2 - tj. tarcza do ciecia metalu, nożyk tapicerski z wymiennymi ostrzami, wiertarko-wkrętarka, szlifierka akumulatorowa, lutownica pistoletowa, kątownik ze stopką, uchwyt samozaciskowy, klucze szwedy, zestawy kluczy płaskich, zestawy szypiec, młotki, zaciskarki do rur, tarcze tnące, piły tarczowe, zestawy wkrętaków, zestawy wierteł widiowych, zestawy wierteł kobaltowych, kosiarka spalinowa.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach cenowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
31731000-9 - Artykuły elektrotechniczne
4.5.5.) Wartość części: 12743,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup oraz dostawa narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i części zapasowych do nich oraz wyposażenia warsztatowego – zestaw 3 - tj. wiertarko-wkrętarka akumulatorowa, waga hakowa, lampa warsztatowa led , maszyna do szycia, spawarka inwertorowa, imadło obrotowe, sprężarkawąż pneumatyczny na zwijaku automatycznym , opalarka, wózek warsztatowy, zestaw narzędzi NEO
skrzyniopaleta zestaw, kosz transportowy na butle, plecak na narzędzia, wózek paletowy, lornetka
stół warsztatowy, szafa z drzwiami skrzydłowymi, wisząca szafka warsztatowa, latarka czołowa
klucz płaski dwustronny, odkurzacz akumulatorowy, wkrętak akumulatorowy, lutownica transformatorowa, lutownica 24V 40 W, szczypce półokrągłe, wkrętak płaski, wkręt płaski z chwytakiem, wkrętak nasadowy, ściągacz izolacji, suwmiarka, smarownica , wkrętaki precyzyjne, pojemniki uniwersalne, waga elektroniczna.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach cenowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
31731000-9 - Artykuły elektrotechniczne
44511000-5 - Narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 34146,34 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup oraz dostawa narzędzi ręcznych, pneumatycznych, elektrycznych i części zapasowych do nich oraz wyposażenia warsztatowego – zestaw 4 - tj. czujnik zegarowy analogowyflia stretch, folia do zgrzewarki, nić dratwa (szpula), tarcza do cięcia metalu, wiertło kobaltowe do metalu, brzeszczot do metalu, cyna, gaz butan do lutownicy , grot do lutownicy, grot miedziany do lutownicy transformatorowej, kalafonia w puszce, marker nieścieralny stosowany przy spawaniu, nóż do tapet/wykładzin, ostrze wymienne do noży, szczotka druciana do wiertarki, tarcza do cięcia lub wiertło kobaltowe, woreczek strunowy, zestaw iglaków (kpl.), szybkozłącze gniazdo, łącznik prądowy do migomatu, końcówka prądowa, klej termotopliwy w laskach, drut spawalniczy miedziowany
groty stacji lutowniczej , taśma rozlutownicza plecionka, pasta do lutowania
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach cenowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 4227,64 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup oraz dostawa analizatora widma. Szczegółowy zakres oraz ilości zostały wskazane w formularzu cenowy oraz szczegółowych wymaganiach techniczno-metrologicznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 47154,47 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup oraz dostawa miernika małych rezystencji 10A.Szczegółowy zakres oraz ilości zostały wskazane w formularzu cenowy oraz szczegółowych wymaganiach techniczno-metrologicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup oraz dostawa wideoskopu/wideoboroskopu przemysłowego .Szczegółowy zakres oraz ilości zostały wskazane w formularzu cenowy oraz szczegółowych wymaganiach techniczno-metrologicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 186991,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28650,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38626,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28650,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo LEDBi Grzegorz Ledzion
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5861001417
7.3.3) Ulica: ul. Pucka 28
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-036
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO LEDBI GRZEGORZ LEDZION
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO LEDBI GRZEGORZ LEDZION
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28650,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18173,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21089,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18173,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH KOGEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029
7.3.3) Ulica: ul. Myszkowska 16
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-019
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18173,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43114,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61730,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43697,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BALT SYSTEM Karolina Bodnar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942786482
7.3.3) Ulica: ul. Szmaragdowa 12
7.3.4) Miejscowość: Rębiechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 80-297
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43697,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6535,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11934,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6535,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BALT SYSTEM Karolina Bodnar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942786482
7.3.3) Ulica: ul. Szmaragdowa 12
7.3.4) Miejscowość: Rębiechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 80-297
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6535,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Oferta Wykonawcy przewyższa znacznie kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia o kwotę 45.135,54 brutto co stanowi odpowiednio do danej części 77,82% kwoty wyjściowej. Zamawiający obecnie nie może zwiększyć środków finansowych do wysokości ceny najkorzystniejszej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Oferty Wykonawców przewyższają znacznie kwoty, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia o kwotę 14.137,50 zł brutto, co stanowi odpowiednio do danej części 117,81% kwoty wyjściowej.
Zamawiający obecnie nie może zwiększyć środków finansowych do wysokości ceny najkorzystniejszej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283269,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283269,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283269,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Everest Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222647267
7.3.3) Ulica: ul. Geodetów 176
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283269,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2934G w powiecie malborskim
- "Produkcja i dostawa magnesów i zakładek magnetycznych dla Muzeum Zamkowego w Malborku"
- "Dostawa oleju przekładniowego do śmigłowców Turbonycoil 329 lub równoważnego dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku"
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Mińsk Mazowiecki dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- "Remont węzłów sanitarnych w budynku nr 1 w kompleksie wojskowym 22. BLT w Malborku"
- Remont wewnętrznej instalacji wody p.poż w budynku nr 11 w kompleksie wojskowym przy ul. 17 Marca 20 w Malborku administrowanym przez 22.BLT w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia obsługowo-remontowego warsztatów.
- SZP/242-087/2024 Dostawa chłodzonego modułu PMT pracującego w zakresie 950nm - 1700nm wraz z zasilaczem i układem chłodzenia w ramach potrzeb Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa przenośnego systemu detekcji promieniowania jonizującego wraz z oprogramowaniem dla WEiP- DE-dzp.272-201/24
- Dostawa zestawu do wysokosprawnej chromatografii cieczowej HPLC.
- Dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego oraz materiałów pędnych i smarów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
więcej: Artykuły elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.