Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Dobczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-410
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@dobczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dobczyce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26dd0647-20d7-4ae7-9b5f-3d807f0e3b05
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26dd0647-20d7-4ae7-9b5f-3d807f0e3b053.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. oraz wskazanych w SWZ przypadkach przy
użyciu poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@dobczyce.pl. Szczegółowa informacja dotycząca przyjętego w postępowaniu
komunikacji znajduję się w rozdziale 13 IDW
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania te zostały ogólnie
wskazane w pkt 13. IDW (część I SWZ) a szczegółowe informację na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia, dostępne są na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.dobczyce.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobczyce z
siedzibą w Dobczycach, Rynek 26; kontakt - inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Dobczyce z siedzibą w Dobczycach,
Rynek 26, - e-mail:
iod@dobczyce.pl, telefon (12) 37 21 700;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie nieograniczony krąg osób lub podmiotów, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 71 i nast. ustawy Pzp;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO; posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z art. 1
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; −
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.52.2025.ANGI
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 317539,29 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup lekkiego sprzętu i wyposażenia w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 , zgodnie
z III SWZ OPZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 39522520-8 - Łóżka polowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35814000-3 - Maski przeciwgazowe
39522530-1 - Namioty
39721320-1 - Osuszacze powietrza
30194900-4 - Pokrycia ochronne na powierzchnie robocze
18221300-7 - Płaszcze przeciwdeszczowe
18930000-7 - Worki i torby
43414000-8 - Szlifierki
31158100-9 - Ładowarki do baterii
31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
42122130-0 - Pompy wodne
39721300-5 - Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
44511100-6 - Szpadle i szufle
44511320-4 - Kilofy
31224810-3 - Przedłużacze
34911100-7 - Wózki
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
38945000-7 - Liczniki promieniowania gamma
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniająokreślone warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ustawy Pzp:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań,
których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
9.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia;
1) Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia nie może podlegać wykluczeniu.
Uwaga : W obrocie prawnym występują wspólnicy spółki cywilnej, a sama spółka nie jest podmiotem praw i obowiązków. W
konsekwencji oferta i oświadczenia w postępowaniu są składane nie przez spółkę cywilną, a przez jej wspólników jako
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zatem wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty składane na
podstawie art. 273 w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy
zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu–
sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej IDW;
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert,
tymczasowo zastępując wymagane podmiotowe środki dowodowe.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z
wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień
złożenia podmiotowych środków dowodowych - Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o
niepodleganiu wykluczeniu złożonym wraz z ofertą, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – zgodnie ze wzorem
stanowiącym Załącznik nr 3 do IDW; Uwaga 1: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez
dwóch lub więcej Wykonawców, w/w dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Uwaga 2: Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe
środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia
wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie precyzuje szczególnych warunków udziału w postępowaniu dlatego podmiotowe środki dowodowe na
potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu nie będą wymagane.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca ma obowiązek wskazać jakie wyposażenia oferuje wraz ze wskazaniem informacji nt. wyposażenia iproducenta wyposażenia. W tym celu Wykonawca składa wykaz parametrów oferowanego wyposażenia, sporządzony
według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1B do IDW.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą. Zamawiający dopuszcza uzupełnienie i wyjaśnianieprzedmiotowych środków dowodowych. W ramach wyjaśnień Zamawiający dopuszcza również składanie rysunków
technicznych, atestów, certyfikatów lub kart katalogowych lub innych specyfikacji opisujących parametry i właściwości proponowanego wyposażenia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, wnieść wadium w kwocie 4.000,00 PLN (słownie: czterytysiące pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako
ostateczny termin składania ofert).
11.2 Forma wadium.
Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023 r. poz. 462).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, wnieść wadium w kwocie 4.000,00 PLN (słownie: cztery
tysiące pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako
ostateczny termin składania ofert).
11.2 Forma wadium.
Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023 r. poz. 462).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy (dalej jako zabezpieczenie) służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonanialub nienależytego wykonania umowy.
Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie
niniejszego zamówienia w wysokości 5% ceny podanej w ofercie.
Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść/ustanowić zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed wyznaczonym terminem podpisania Umowy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy są dokonywane na zasadach wskazanych w przepisach ustawy Pzp; w tym ma zasadach i trybie wskazanym w Części II SWZ( § 14 Zmiana Umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-27
INNE PRZETARGI DOBCZYCE
- "Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026."
- Zakup samochodu (mikrobusa 9 osobowego) do przewozu osób niepełnosprawnych
- "Zakupy inwestycyjne w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 - część II"
- Dostawa i wdrożenie systemu SIEM i SOAR wraz z serwerem
więcej: przetargi DOBCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie gotowości operacyjnej Gminy Lelis do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup wyposażenia hali magazynowej z wydzielonym pomieszczeniem biurowym z podziałem na 2 części w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup i dostawa artykułów gospodarczych
- Zakup czterech namiotów pneumatycznych dla Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup i dostawa odzieży ochronnej, sprzętu ochronnego i miernika promieniowania dla Starostwa Powiatowego w Wołominie w ramach zadania: "zakup, dostawa i wyposażenie bazy magazynowej (...)
więcej: Płaszcze przeciwdeszczowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





