eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › "Dostawa wyposażenia wzorcowej Pracowni Ergonomii Pracy (PEP) oraz Pracowni Walidacji Kompetencji (PWK) realizowana w ramach projektu "praca60plus..." cz. I-IV"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia wzorcowej Pracowni Ergonomii Pracy (PEP) oraz Pracowni Walidacji Kompetencji (PWK) realizowana w ramach projektu „praca60plus..." cz. I-IV”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADR

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050503972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 8

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-441

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 856537700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundacja@bfkk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bfkk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bfkk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa wyposażenia wzorcowej Pracowni Ergonomii Pracy (PEP) oraz Pracowni Walidacji Kompetencji (PWK) realizowana w ramach projektu „praca60plus..." cz. I-IV”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-390c2b7f-fd5c-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005525/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa na wyposażenie wzorcowej Pracowni Ergonomii Pracy (PEP) realizowana w ramach projektu „praca60plus: interdyscyplinarny model przedłużenia aktywności zawodowej pracowników w wieku emerytal...”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„praca60plus: interdyscyplinarny model przedłużenia aktywności zawodowej pracowników w wieku emerytalnym realizowany w obszarze ergonomii, elastyczności i walidacji środowisk pracy”, WND-POWR.04.03.00-00-0043/20

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242580/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 19/WYP/60PLUS/POWER/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 56907,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa Liczba
Sztuk Specyfikacja techniczna: minimalne wymagania Zamawiającego
1. Stół owalny 1 Stół owalny konferencyjny.
Specyfikacja:
 wymiary (długość x szerokość) w zakresie: 130-140 cm x 80-90 cm
 blat: drewnopodobny lub drewniany
 nogi metalowe lub drewniane lub drewnopodobne
2. Krzesło konferencyjne 3 Krzesło konferencyjne.
Specyfikacja:
 obicie: tapicerka welurowa
 kolor tapicerki: granatowy
 nogi metalowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa Liczba
sztuk Specyfikacja techniczna: minimalne wymagania Zamawiającego
1. Komputer przenośny z ekranem dotykowym 1 Komputer przenośny z ekranem dotykowym.
Specyfikacja:
 procesor musi uzyskiwać wynik CPU Mark nie mniejszy niż 10 000 punktów w teście Passmark CPU zgodnie z zestawieniem opublikowanym na stronie WWW https://www.cpubenchmark.net z dnia 30 czerwca 2022 roku. Zestawienie z 30 czerwca 2022 roku z https://www.cpubenchmark.net/CPU_mega_page.html stanowi Załącznik nr 9
 wielkość ekranu dotykowego: co najmniej 13,3’’
 pamięć operacyjna RAM co najmniej 8 GB
 pojemność dysku co najmniej 512 GB wykonany w technologii SSD
 karta graficzna co najmniej 2800 pkt. GPU w teście GPUMARK zgodnie z zestawieniem opublikowanym na stronie WWW z dnia 30 czerwca 2022 roku. Zestawienie z 30 czerwca 2022 roku z
https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php
stanowi Załącznik nr 10
 matryca wielkość co najmniej 13,3”
 rozdzielczość co najmniej 1920 x 1080
 co najmniej 1 port HDMI
 co najmniej 1 port VGA lub dołączona przejściówka HDMI do VGA
 co najmniej 2 x USB w tym co najmniej 1 x USB w standardzie min. 3.0
złącza lub złącze słuchawek i mikrofonu, RJ-45
 łączność bezprzewodowa WiFi 802.11
 bluetooth
 karta sieciowa RJ-45, zintegrowana 10/100/1000
 wyposażenie multimedialne: karta dźwiękowa, wbudowane głośniki
wbudowana kamera, wbudowany mikrofon
 klawiatura: w standardzie QWERTY w układzie polskim, touchpad z dwoma przyciskami lub clickpad
 system operacyjny: Microsoft Windows 10 64-bit Professional lub równoważny
2. Oprogramowanie biurowe 1 Office 2019 Standard dla jednego stanowiska lub równoważny – przez równoważność rozumie się pełną funkcjonalność jaką oferuje wymagane oprogramowanie.
Specyfikacja:
 platforma: Windows
 polska wersja językowa
 liczba stanowisk: 1
 licencja wieczysta
3. Kamera cyfrowa 1 Kamera cyfrowa.
Specyfikacja:
 nagrywanie: przepustowości co najmniej 50 Mb/s
 Full HD
 wbudowany mikrofon 5.1
 rodzaj stabilizacji obrazu: optyczny
 stabilizacja obrazu
 zbliżenie cyfrowe: co najmniej x250
 zbliżenie optyczne: co najmniej x20
 rozdzielczość nagrywania filmów: co najmniej 1920 x 1080
 wbudowane Wi-fi
 złącze HDMI
 złącze USB 2.0
 zasilanie akumulatorowe
 menu w języku polskim
4. Mikrofon 1 Mikrofon pojemnościowy.
Specyfikacja:
 czułość mikrofonu: co najmniej 30 dB
 pasmo przenoszenia 20 – 20 000 Hz
 łączność: przewodowa
 złącze: mini jack 3.5 mm lub USB 2.0
 długość przewodu: co najmniej 1,5 m
 możliwość postawienia na biurku
 bez konieczności posiadania przedwzmacniacza
 bez konieczności instalacji sterowników
 zasilanie USB

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 7800,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa Liczba
sztuk Specyfikacja techniczna: minimalne wymagania Zamawiającego
1. Drukarka 3D z pakietem merytorycznym i akcesoriami 1 Drukarka 3D z akcesoriami.
Specyfikacja:
 intuicyjny interfejs
 zdalny podgląd wydruku
 połączenie Wi-fi
 pole robocze: co najmniej 20 x 20 x 18 cm
 co najmniej 8 filamentów PLA
 biblioteka gotowych do druku modeli 3D z technologią druku po jednym kliknięciu: co najmniej 10 tys. modeli
 karty pracy dla użytkowników
 gwarancja 24 miesiące
 szkolenie wdrożeniowe przygotowujące do używania drukarki 3D – stacjonarne lub on-line
 serwis na terenie całej Polski
 bezpłatna infolinia ze wsparciem specjalistów
2. Skaner 3D 1 Skaner 3D ze statywem i obrotowym stolikiem.
Specyfikacja:
 liczba klatek na sekundę: co najmniej 8
 obszar skanowania: co najmniej 37 x 52 cm
 rozdzielczość przestrzenna: co najmniej 0,5 mm
 odległość skanowania: w zakresie co najmniej 50-80 cm
 zasięg skanowania (tryb ręczy): co najmniej 0,5 m do 1,5 m
 zasięg skanowania (tryb obrotowy): co najmniej 0,4 m do 0,5 m
 przesyłanie danych: USB 3.0
 zgodność z systemem: co najmniej Microsoft Windows 10 64-bit
 statyw
 panel na stolik
 okablowanie zasilające skaner, stolik
 kabel USB do przesyłania danych
 dysk USB co najmniej 4G

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38520000-6 - Skanery

39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.5.) Wartość części: 24928,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa Liczba
sztuk Specyfikacja techniczna: minimalne wymagania Zamawiającego
1. Czaszka model anatomiczny 1 Szczegółowy model anatomiczny w skali 1:1. Model czaszki człowieka pokazujący wszystkie funkcje i struktury anatomiczne; prezentujący kości, szczęki oraz zęby. Trójwymiarowa wizualizacja, pokazująca kości i obie szczęki wraz z zębami. Model prezentujący co najmniej następujące części: kość czołową, ciemieniową, nosową, sitową, łzową, klinową, potyliczną, skroniową, jarzmową, górną szczękę, dolną szczękę i zęby. Model powinien ukazywać rzeczywisty szkielet głowy człowieka.
Specyfikacja produktu:
 model w skali 1:1
 kolor: naturalny (kość)
 wysokość: co najmniej 20 cm
 model powinien zawierać ruchome części
 z tworzywa sztucznego
2. Model szkieletu człowieka 1 Model szkieletu w naturalnej wielkości posiadający ruchomy kręgosłup, pozwalający na przechylenie modelu do przodu, do tyłu i w bok. Model posiadający ruchome kończyny, umożliwiające demonstrację różnych ruchów. Ruchomy szkielet przedstawiający po prawej stronie co najmniej 5 stawów z odpowiednim aparatem ruchowym. Model na stabilnej podstawie jezdnej. Model z co najmniej następującymi stawami wraz z aparatem ruchowym: ramienny, łokciowy, dłoni, biodrowy, kolanowy, stopowy.
Specyfikacja produktu:
 model w skali 1:1
 wysokość: co najmniej 175 cm
 materiał: tworzywo sztuczne
 ruchome kończyny
 ze zdejmowanym co najmniej 1 ramieniem i co najmniej 1 nogą
 zdejmowana czaszka rozkładana na części
 na stabilnej jezdnej podstawie
3. Model szkieletu stopy z więzadłami 1 Model szkieletu stopy przedstawiający kości stopy, stawy skokowe, więzadła oraz część kości strzałkowej i piszczelowej. Model anatomiczny naturalnej wielkości. Model szkieletu stopy powinien posiadać ruchome palce.
Specyfikacja produktu:
 model szkieletu stopy z tworzywa sztucznego
 ukazujący co najmniej: staw skokowy, więzadła, część kości strzałkowej i piszczelowej
 wymiary: co najmniej 18 x 18 x 7 cm
 zamontowany na podstawie
4. Model stawu biodrowego 1 Anatomiczny model stawu biodrowego ukazujący szczegółową budowę stawu biodrowego oraz otaczające wiązadła oraz co najmniej następujące struktury: grzebień kości biodrowej, kość biodrowa, kość łonowa, staw biodrowy, kość udowa, więzadła stawowe.
Specyfikacja produktu:
 model stawu biodrowego z więzadłami
 wymiary: co najmniej 28 x 18 x 13 cm
 na podstawie
5. Model szkieletu ręki z jej anatomiczną budową 1 Anatomiczny model dłoni zamocowany na podstawie.
Specyfikacja produktu:
 materiał: tworzywo sztuczne
 kolor: naturalny (kość)
 rozmiar: naturalnej wielkości
 na podstawie
6. Model prostaty 1 Model przedstawiający zdrową prostatę, rozrost prostaty i prostatę z nowotworem.
7. Model stawu kolanowego ze zwyrodnieniem stawu kolanowego 1 Model stawu kolanowego ze zmianami reumatycznymi przedstawiający zdrowe kolano i kolano ze zmianami reumatycznymi (reumatoidalne zapalenie stawów). Główny model umieszczony na podstawie przedstawia zdrowe kolano w przekroju podłużnym. Zdrowe kolano ukazujące co najmniej następujące elementy: kość udowa, piszczel, kość strzałkowa, łąkotki, kłykcie, więzadło krzyżowe. Dodatkowo model z reumatoidalnym zapaleniem stawów i innymi stadiami choroby (co najmniej: wysięk stawu, uszkodzona chrząstka w kolanie, błona maziowa w stanie zapalnym, obrzęk torebki stawowej).
Specyfikacja:
 wielkość w zakresie: 45%-55% naturalnej wielkości
 modele umieszczone na podstawie
8. Model niewydolności żylnej 1 Model na podstawie przedstawiający co najmniej następujące objawy i skutki niewydolności żylnej: ropne zapalenie skóry, obrzęk limfatyczny, zapalenie zastoinowe, stwardnienie skórnotłuszczowe, wrzód żylny, zanik naczyń krwionośnych, grzybicze zrogowacenie paznokci, zapalenie naczyń, zapalenie tkanki łącznej, żylaki, wrzód stopy.
9. Model złamania udowego i chorobą zwyrodnieniową 1 Model złamania udowego i chorobą zwyrodnieniową. Staw biodrowy z oznaczonymi co najmniej 6 miejscami złamań kości udowej oraz chorobą zwyrodnieniową stawu. Posiadający wszystkie zewnętrzne cechy anatomiczne budowy kostnej z zaznaczonymi miejscami, w których najczęściej dochodzi do złamań oraz typowe objawy zużycia elementów stawu biodrowego (np. choroba zwyrodnieniowa stawu biodrowego).
Specyfikacja:
 wysokość: co najmniej 20 cm
 model na podstawie
10. Model implantu stawu biodrowego 1 Model implantu stawu biodrowego przedstawiający 3 stawy biodrowe: chory, zdrowy, z wszczepionym implantem.
Specyfikacja:
 modele ruchome
 odczepiane niektóre części
 na podstawie
11. Konsekwencje palenia tytoniu – pokaz 3D 1 Konsekwencje palenia tytoniu pokaz 3D, ukazujący realne skutki na organach ludzkich palenia tytoniu. Zawierający naturalnej wielkości, kolorowe, dokładne modele narządów.
12. Skutki nadużywania alkoholu – pokaz 3D 1 Skutki nadużywania alkoholu pokaz 3D, ukazujący realne skutki na organach ludzkich nadużywania alkoholu. Zawierający naturalnej wielkości, kolorowe, dokładne modele narządów.

13. Skutki używania narkotyków – pokaz 3D 1 Skutki używania narkotyków pokaz 3D, ukazujący realne skutki na organach ludzkich używania narkotyków. Zawierający naturalnej wielkości, kolorowe, dokładne modele narządów

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.5.) Wartość części: 19679,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4305,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4305,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4305,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUKMEN SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692522053

7.3.3) Ulica: NIEPODLEGŁOŚCI 44-48

7.3.4) Miejscowość: KOSZALIN

7.3.5) Kod pocztowy: 75-252

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4305,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19446,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUKMEN SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692522053

7.3.3) Ulica: NIEPODLEGŁOŚCI 44-48

7.3.4) Miejscowość: KOSZALIN

7.3.5) Kod pocztowy: 75-252

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039

7.3.3) Ulica: ZAUŁEK DROZDOWY

7.3.4) Miejscowość: BYTÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26672,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36162,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26672,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA WIELOBRANZOWA FANTOM ANDRZEJ MIĘTKIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8550015235

7.3.3) Ulica: NIEDAMIRA 10

7.3.4) Miejscowość: WOLIN

7.3.5) Kod pocztowy: 72-510

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26672,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.