Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00254329/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi w Kończycach na części działki nr 9/4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Nowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Św. Rocha 5
1.5.2.) Miejscowość: Nowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-170
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523337210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowe@gminanowe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminanowe.pl/?lang=PL
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11187011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi w Kończycach na części działki nr 9/42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29400577-a483-41e1-b958-e6e8cd242131
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001415/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa drogi w Kończycach na części działki nr 9/4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254329
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKS.271.3.2025.PM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje robotę budowlaną oraz inne obowiązki wynikające z dokumentacji. Inwestycja polega na budowie drogi w Kończycach na części działki nr 9/4. Długość drogi objętej opracowaniem wynosi 0,125 km (wg założonej kilometracji). Inwestycja zlokalizowana jest w województwie kujawsko-pomorskim, w powiecie świeckim, na terenie gminy Nowe.
W skład zadania inwestycyjnego wchodzą:
1) roboty pomiarowe i przygotowanie terenu pod budowę (oznakowanie terenu),
2) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
3) mechaniczne ścinanie drzew wraz z usunięciem karp i zasypaniem dołów,
4) wykonanie wykopów pod oporniki betonowe i warstwy konstrukcyjne drogi,
5) wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,
6) ustawienie oporników betonowych na ławie betonowej z oporem,
7) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
8) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm,
9) wykonanie poboczy gruntowych,
10) oznakowanie drogi zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu,
11) roboty wykończeniowe,
12) inwentaryzacja powykonawcza.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca w zakresie obejmującym inwestycję ma obowiązek odpowiednio zgodnie z Prawem budowlanym:
a) uzyskać prawomocną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie przedmiotu umowy albo
b) dokonać skutecznego zawiadomienia organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy (przez „skuteczne zawiadomienie” rozumie się zawiadomienie, w stosunku, do którego organ nadzoru budowalnego nie zgłosił sprzeciwu w drodze decyzji).
Za wybór odpowiedniej ścieżki administracyjnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, odpowiada Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193225,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 527050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193225,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwu Usługowo-Handlowe FENIKS Eugeniusz Salczyński Borys Rokicki Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761920132
7.3.3) Ulica: ul. Chryzantemowa 17
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193225,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wyznaczenie maksymalnego terminu datą spowodowane jest wymogiem rozliczenia dofinansowania w określonym
terminie.
Inwestycja współfinansowana ze środków Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa.
INNE PRZETARGI NOWE
więcej: przetargi NOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chrzanów Czwarty"
- Budowa nowego budynku przedszkola w Justynowie przy ul. Kasprzaka w formule zaprojektuj i wybuduj
- Utworzenie placówki "Klub Seniora+" w miejscowości Świniarach
- REMONTY ODCINKÓW DRÓG WOJEWÓDZKICH O NUMERACH: DW 901, DW 915, DW 944.
- "Remont i wzmocnienie muru oporowego Al. Wyzwolenia, Skwer Wałbrzyskich Górników, Śródmieście 58-300 Wałbrzych"
- Rewitalizacja terenów nadwiślańskich w mieście Zakroczym
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.