eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierpcPrzebudowa z rozbudową oraz termomodernizacją budynków gospodarczych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu -budowa stacji diagnostycznej pojazdów i maszyn rolniczych - II etap.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa z rozbudową oraz termomodernizacją budynków gospodarczych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu -budowa stacji diagnostycznej pojazdów i maszyn rolniczych – II etap.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Studzieniec 30

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@estudzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zszstudzieniec.bip.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zsckrstudzieniec.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa z rozbudową oraz termomodernizacją budynków gospodarczych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu -budowa stacji diagnostycznej pojazdów i maszyn rolniczych – II etap.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-690ea167-f8a6-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034321/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa z rozbudową oraz termomodernizacją budynków gospodarczych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu - budowa stacji diagnostycznej pojazdów i maszyn rolniczych - II etap.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284128

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.071/4/15/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 813008,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa z rozbudową oraz termomodernizacją budynków gospodarczych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu -budowa stacji diagnostycznej pojazdów i maszyn rolniczych – II etap,
2. W ramach zamówienia zaplanowano:
1) branża budowlana:
a) Ocieplenie części biurowej i montaż ścian z płyt warstwowych w części diagnostycznej
b) Murowanie ścian w części dydaktycznej
c) Montaż stolarki okiennej
d) Wykonanie kanału technologicznego w pomieszczeniu stacji
e) Wykonanie podkładów betonowych
f) Tynki cementowo-wapienne
g) Wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej
h) Posadzki w części biurowej i pomieszczeniu stacji diagnostycznej
i) Montaż drzwi wejściowych do budynku
j) Wykonanie elewacji budynku
k) Montaż stolarki wewnętrznej
l) Montaż bram garażowych
m) Montaż balustrady schodowej
n) Wykonanie utwardzenia z kostki betonowej na podbudowie z Gruzo-betonu z krawężnikiem z wykorzystaniem następujących materiałów Inwestora:
- Kostka brukowa prostokąt Holland kolor szary o grubości 8 cm w ilości- 170 m2 (plus/minus 5 m2 do pełnej palety)
- Gruzobeton w ilości potrzebnej do wykonania podbudowy
2) branża elektryczna:
a) Wykonanie przyłącza z istniejącego złącza kablowego
b) Wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu
c) Wykonanie instalacji odgromowej
d) Wykonanie tras kablowych
e) Wykonanie tablicy elektrycznej TE
f) Wykonanie instalacji oświetlenia
g) Wykonanie zasilania gniazd i urządzeń
h) Przygotowanie dokumentów wymaganych do odbioru instalacji elektrycznej
3) branża sanitarna:
a) Wykonanie instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej – oczyszczalnia ekologiczna
b) Wykonanie instalacji wodociągowej z istniejącej sieci wodociągowej wewnętrznej
c) Wykonanie kotłowni i zbiornika na gaz wraz z instalacją
d) Wykonanie centralnego ogrzewania
e) Wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej
f) Wykonanie instalacji kanalizacji w budynku
g) Wykonanie wentylacji
h) Przygotowanie dokumentów wymaganych do odbioru instalacji sanitarnych, instalacji gazowej wewnątrz budynku i na zewnątrz budynku (butli gazowej)
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1) Projekt Techniczny – załącznik nr 7 do SWZ;
2) Projekt Architektoniczno – budowlany - załącznik nr 8 do SWZ;
3) Projekt branży sanitarnej - załącznik nr 9 do SWZ;
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10 do SWZ;
5) Plan zagospodarowania terenu - załącznik nr 11 do SWZ;
6) Przedmiary robót załącznik nr 12 do SWZ;
4. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo:
1) wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych;
2) wynikami badań i pomiarów własnych;
3) wynikami opracowań własnych.
5. Wykonawca udziela Zamawiającemu zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia.
6. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.
7. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. minimum 1 osoba na stanowisku operatora koparki.
8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności Zamawiający uprawniony jest do:
1). żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na pod-stawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją za-mówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pra-cę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów;
2). żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnia-nia ww. wymogów;
3). przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
9. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 8 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 ust. 1 pkt 10 Umowy.
10. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
11. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.
12. Wykonawca zobowiązuje się, na swój koszt, do sporządzenia oraz dostarczenia po zakończeniu robót dokumentacji powykonawczej i dokumentów wymaganych przez Prawo Budowlane w zakresie związanym z ich zakończeniem i wynikającej z niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza również, że jest przedsiębiorcą specjalizującym się w realizacji inwestycji budowlanych o charakterze odpowiadającym zamierzonemu Zadaniu Inwestycyjnemu oraz przedmiotowi opisanemu w umowie i gwarantuje wysoką jakość prac związanych z realizacją Zadania Inwestycyjnego.
13. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z terenem, na którym ma być realizowany Przedmiot Umowy oraz obszarem przyległym, a wszelkie okoliczności i uwarunkowania wynikające z lokalizacji zostały przez Wykonawcę uwzględnione w Ofercie Wykonawcy.
14. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego oraz inspektora nadzoru okazać, na wbudowane i zastosowane materiały i urządzenia odpowiednie certyfikaty i zaświadczenia, w szczególności: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności, deklarację właściwości użytkowych lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, a po wykonaniu umowy przekazać je Zamawiającemu.
15. Wykonawca oświadcza, że prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym Umową oraz, że posiada odpowiednie zaplecze logistyczne, wykwalifikowaną kadrę techniczną oraz doświadczenie i odpowiedni potencjał wykonawczy w zakresie wykonawstwa robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy oraz realizacji wszelkich postanowień Umowy.
16. Wykonawca zobowiązuje się do dochowania najwyższej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego przy wykonaniu przedmiotu Umowy.
17. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1291500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1660500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1291500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOMEX SIERPC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 7761699483

7.3.3) Ulica: Pogodna 20

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty elektryczne; posadzkarskie; tynkarskie; dekarskie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1291500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.