eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask"Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Łasku" w związku z realizacją zadania pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Łasku” w związku z realizacją zadania pn. „Cyberbezpieczny Samorząd”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Południowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lask.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lask.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1133339

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Łasku” w związku z realizacją zadania pn. „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3845f50-53ab-4899-b0a4-b57188b03c4a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00353389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00102312/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Łasku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Łasku” w związku z realizacją zadania pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” finansowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293168

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.1.8.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aktualizacja dokumentacji SZBI, PBI , wdrożenie systemu oraz szkolenia specjalistyczne dla pracowników, kadry zarządzającej oraz kadry IT w związku z realizacją zadania pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” finansowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.
Etap I – w terminie maksymalnie do 2 miesięcy od daty zawarcia umowy w zakresie:
1) Aktualizacji dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI),
2) Aktualizacja Polityki Bezpieczeństwa Informacji (PBI),
3) Opracowania i wdrożenia metodyk, procedur cyberbezpieczeństwa
4) Oprogramowanie do audytu i utrzymania w aktualności SZBI.

Etap II – w terminie do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy, w zakresie:
1) Szkolenia specjalistycznego dla kadry zarządzającej,
2) Szkolenia specjalistyczne dla IT
3) Szkolenia dla pracowników JST wzmacniającego świadomość cyberzagrożeń,
4) Szkolenia dla pracowników powiązanego z testami socjotechnicznymi.
W ramach realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający wymaga świadczenia nadzoru autorskiego i opieki aktualizującej dla dokumentacji SZBI oraz PBI, o których mowa w punkcie 1) i 2) oraz oprogramowania do audytu i utrzymania SZBI, o którym mowa w punkcie 4), od daty podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego do końca okresu zadeklarowanego w Ofercie Wykonawcy (nie mniej niż 12 miesięcy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 72224200-3 - Usługi w zakresie planowania zapewniania jakości systemu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

72222000-7 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228780,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228780,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228780,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EF Consultancy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282526661

7.3.3) Ulica: ul. Pszeniczna 19

7.3.4) Miejscowość: Wódka

7.3.5) Kod pocztowy: 92-701

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228780,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.