eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrowniki,,Dostawa sprzętu informatycznego z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Bobrowniki"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
,,Dostawa sprzętu informatycznego z wdrożeniem w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” w Gminie Bobrowniki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBROWNIKI

1.2.) Oddział zamawiającego: Referat IZP

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257877

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Gminna 8

1.4.2.) Miejscowość: Bobrowniki

1.4.3.) Kod pocztowy: 42-583

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.4.7.) Numer telefonu: +48 32 287 78 87

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bobrowniki.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowniki.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00353006

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-30

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00325214

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
2. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dokument opisujący przedmiot zamówienia jest na tyle precyzyjny, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczającej 60 punktów. gdyż określił w opisie przedmiotu wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Zamówienie w ramach prowadzonego postępowania jest jednorodne – brak możliwości podziału na części ze względu na to, iż przedmiot zamówienia jest kompleksowy.
Podział zamówienia spowodowałby problemy w jego realizacji, głównie ze względu na konieczność koordynacji pracy poszczególnych wykonawców. Ewentualnych zagrożeń zamawiający dopatruje się zarówno w sferze realizacji zamówienia przez kilka podmiotów jednocześnie, jak i we własnej organizacji pracy, w tym konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z obsługą kilku umów. Realizacja zamówienia w ramach kilku odrębnych umów realizowanych przez innych wykonawców będzie wiązała się z wyższymi kosztami. Brak podziału przedmiotu zamówienia gwarantuje kompleksowość realizacji zamówienia wynikająca z możliwości technicznych, organizacyjnych, związanych z bezpieczeństwem danych.
Należy również wskazać, iż kwestia podzielności świadczenia nie została uregulowana w ustawie, wobec czego zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy Pzp – Zamawiający stosuje w tym zakresie przepisy Kodeksu Cywilnego, w szczególności art. 379 § 2: “świadczenie jest podzielne, jeżeli może być spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu lub wartości”. Mając powyższe na uwadze należy uznać, iż świadczenie nie może zostać spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu, a to oznacza, iż należy je traktować jako jedną całość. Jednocześnie brak podziału zamówienia na części nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Po zmianie:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
2. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dokument opisujący przedmiot zamówienia jest na tyle precyzyjny, że bez względu na fakt, kto będzie wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zastosowania ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o wadze przekraczającej 60 punktów. gdyż określił w opisie przedmiotu wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Zamówienie w ramach prowadzonego postępowania jest jednorodne – brak możliwości podziału na części ze względu na to, iż przedmiot zamówienia jest kompleksowy.
Podział zamówienia spowodowałby problemy w jego realizacji, głównie ze względu na konieczność koordynacji pracy poszczególnych wykonawców. Ewentualnych zagrożeń zamawiający dopatruje się zarówno w sferze realizacji zamówienia przez kilka podmiotów jednocześnie, jak i we własnej organizacji pracy, w tym konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z obsługą kilku umów. Realizacja zamówienia w ramach kilku odrębnych umów realizowanych przez innych wykonawców będzie wiązała się z wyższymi kosztami. Brak podziału przedmiotu zamówienia gwarantuje kompleksowość realizacji zamówienia wynikająca z możliwości technicznych, organizacyjnych, związanych z bezpieczeństwem danych.
Należy również wskazać, iż kwestia podzielności świadczenia nie została uregulowana w ustawie, wobec czego zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy Pzp – Zamawiający stosuje w tym zakresie przepisy Kodeksu Cywilnego, w szczególności art. 379 § 2: “świadczenie jest podzielne, jeżeli może być spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu lub wartości”. Mając powyższe na uwadze należy uznać, iż świadczenie nie może zostać spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu, a to oznacza, iż należy je traktować jako jedną całość. Jednocześnie brak podziału zamówienia na części nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Dotyczy pkt. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych - ciąg dalszy
Dotyczy wszystkich pkt. od 2.1.do 2.5. OPZ
• Ogólnodostępny dokument np. certyfikat lub deklaracją producenta, potwierdzającą autoryzację dla wskazanej firmy serwisującej do świadczenia usług serwisowych w imieniu producenta urządzenia.
W przypadku gdy dany producent nie posiada takiego ogólnodostępnego dokumentu, Zamawiający dopuszcza Oświadczenie Producenta ze wskazaniem firm(y) serwisującej świadczącej usługi serwisowe dla jej urządzeń na terenie Polski – dokument potwierdzający.
Dotyczy pkt. 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu ofert - ciąg dalszy
Dotyczy wszystkich pkt. od 2.1.do 2.5. OPZ
• Ogólnodostępny dokument np. certyfikat lub deklaracją producenta, potwierdzającą autoryzację dla wskazanej firmy serwisującej do świadczenia usług serwisowych w imieniu producenta urządzenia.
W przypadku gdy dany producent nie posiada takiego ogólnodostępnego dokumentu, Zamawiający dopuszcza Oświadczenie Producenta ze wskazaniem firm(y) serwisującej świadczącej usługi serwisowe dla jej urządzeń na terenie Polski – dokument potwierdzający.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Zgodnie z art. 106 ust 1 ustaw Pzp Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych:
1. w postaci wypełnionej tabeli umieszczonej w Załączniku nr 1 do Formularza ofertowego zawierający dane dot. oferowanego sprzętu - na potwierdzenie, że oferowany sprzęt spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, cechy ujęte w Opisie Przedmiotu Zamówienia (tabela ta stanowi treść oferty);
2. w postaci dokumentów potwierdzających dla poszczególnych sprzętów, zgodnie z poniżej wymienionymi:
2.1. Serwer produkcyjny
• Wynik testów procesora – raport ze strony https://www.spec.org/cpu2017/results/
• Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001, ISO-14001, ISO-50001- dokument potwierdzający;
• Serwer musi posiadać deklarację CE – dokument potwierdzający;
• W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – dokument potwierdzający;
• oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta – dokument potwierdzający;
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych – dokument potwierdzający;
2.2. Serwer do wykonywania kopii zapasowych
• Wynik testów procesora – raport ze strony https://www.spec.org/cpu2017/results/;
• Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001, ISO-14001, ISO-50001- dokument potwierdzający;
• Serwer musi posiadać deklarację CE – dokument potwierdzający;
• oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta – dokument potwierdzający;
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych – dokument potwierdzający;
2.3. Biblioteka taśmowa
• W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – dokument potwierdzający;
• Oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta – dokument potwierdzający;
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych – dokument potwierdzający;
2.4. Macierz dyskowa typ I
• W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – dokument potwierdzający;
• oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta – dokument potwierdzający;
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych – dokument potwierdzający;
2.5. Macierz dyskowa typ II
• W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – dokument potwierdzający;
• Oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta – dokument potwierdzający;
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych – dokument potwierdzający;
Dotyczy wszystkich pkt. od 2.1.do 2.5.
• Ogólnodostępny dokument np. certyfikat lub deklaracją producenta, potwierdzającą autoryzację dla wskazanej firmy serwisującej do świadczenia usług serwisowych w imieniu producenta urządzenia.
W przypadku gdy dany producent nie posiada takiego ogólnodostępnego dokumentu, Zamawiający dopuszcza Oświadczenie Producenta ze wskazaniem firm(y) serwisującej świadczącej usługi serwisowe dla jej urządzeń na terenie Polski – dokument potwierdzający.

Po zmianie:
1. w postaci wypełnionej tabeli umieszczonej w Załączniku nr 1 do Formularza ofertowego
2. w postaci dokumentów potwierdzających dla poszczególnych sprzętów, zgodnie z poniżej wymienionymi
2.1. Serwer produkcyjny
• Wynik testów procesora – raport ze strony https://www.spec.org/cpu2017/results/
W przypadku braku dostępności wyników „peak” na stronie spec.org, Zamawiający dopuszcza przedstawienie innych form wiarygodnego potwierdzenia wydajności, takich jak:
◦ raporty z testów przeprowadzonych przez producenta lub niezależne laboratoria
◦ wyniki testów wykonane na konfiguracji sprzętowej równoważnej parametrami
◦ certyfikaty lub zaświadczenia potwierdzające osiągnięcie wymaganych parametrów
• Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001, ISO-14001, ISO-50001- dokument potwierdzający
• Serwer musi posiadać deklarację CE – dokument potwierdzający
• W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – dokument potwierdzający
• oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta – dokument potwierdzający
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych – dokument potwierdzający
2.2. Serwer do wykonywania kopii zapasowych
• Wynik testów procesora – raport ze strony https://www.spec.org/cpu2017/results/
W przypadku braku dostępności wyników „peak” na stronie spec.org, Zamawiający dopuszcza przedstawienie innych form wiarygodnego potwierdzenia wydajności, takich jak:
◦ raporty z testów przeprowadzonych przez producenta lub niezależne laboratoria
◦ wyniki testów wykonane na konfiguracji sprzętowej równoważnej parametrami
◦ certyfikaty lub zaświadczenia potwierdzające osiągnięcie wymaganych parametrów
• Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001, ISO-14001, ISO-50001- dokument potwierdzający
• Serwer musi posiadać deklarację CE – dokument potwierdzający;
• oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta – dokument potwierdzający
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych – dokument potwierdzający;
2.3. Biblioteka taśmowa
• W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – dokument potwierdzający
• Oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta – dokument potwierdzający
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych – dokument potwierdzający
2.4. Macierz dyskowa typ I
• W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – dokument potwierdzający
• oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta – dokument potwierdzający
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych – dokument potwierdzający;
2.5. Macierz dyskowa typ II
• W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – dokument potwierdzający
• Oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta – dokument potwierdzający
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych – dokument potwierdzający

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
Dokumenty potwierdzające dla poszczególnych sprzętów, zgodnie z poniżej wymienionymi:
2.1. Serwer produkcyjny
• Wynik testów procesora – raport ze strony https://www.spec.org/cpu2017/results/
• Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001, ISO-14001, ISO-50001- dokument potwierdzający;
• Serwer musi posiadać deklarację CE – dokument potwierdzający;
• W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – dokument potwierdzający;
• oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta – dokument potwierdzający;
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych – dokument potwierdzający;
2.2. Serwer do wykonywania kopii zapasowych
• Wynik testów procesora – raport ze strony https://www.spec.org/cpu2017/results/;
• Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001, ISO-14001, ISO-50001- dokument potwierdzający;
• Serwer musi posiadać deklarację CE – dokument potwierdzający;
• oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta – dokument potwierdzający;
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych – dokument potwierdzający;
2.3. Biblioteka taśmowa
• W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – dokument potwierdzający;
• Oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta – dokument potwierdzający;
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych – dokument potwierdzający;
2.4. Macierz dyskowa typ I
• W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – dokument potwierdzający;
• oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta – dokument potwierdzający;
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych – dokument potwierdzający;
2.5. Macierz dyskowa typ II
• W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – dokument potwierdzający;
• Oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta – dokument potwierdzający;
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych – dokument potwierdzający;
Dotyczy wszystkich pkt. od 2.1.do 2.5.
• Ogólnodostępny dokument np. certyfikat lub deklaracją producenta, potwierdzającą autoryzację dla wskazanej firmy serwisującej do świadczenia usług serwisowych w imieniu producenta urządzenia.
W przypadku gdy dany producent nie posiada takiego ogólnodostępnego dokumentu, Zamawiający dopuszcza Oświadczenie Producenta ze wskazaniem firm(y) serwisującej świadczącej usługi serwisowe dla jej urządzeń na terenie Polski – dokument potwierdzający.

Po zmianie:
Dokumenty potwierdzające dla poszczególnych sprzętów, zgodnie z poniżej wymienionymi:
2.1. Serwer produkcyjny
• Wynik testów procesora – raport ze strony https://www.spec.org/cpu2017/results/
W przypadku braku dostępności wyników „peak” na stronie spec.org, Zamawiający dopuszcza przedstawienie innych form wiarygodnego potwierdzenia wydajności, takich jak:
◦ raporty z testów przeprowadzonych przez producenta lub niezależne laboratoria
◦ wyniki testów wykonane na konfiguracji sprzętowej równoważnej parametrami
◦ certyfikaty lub zaświadczenia potwierdzające osiągnięcie wymaganych parametrów
• Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001, ISO-14001, ISO-50001- dokument potwierdzający;
• Serwer musi posiadać deklarację CE – dokument potwierdzający;
• W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – dokument potwierdzający;
• oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta – dokument potwierdzający;
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych – dokument potwierdzający;
2.2. Serwer do wykonywania kopii zapasowych
• Wynik testów procesora – raport ze strony https://www.spec.org/cpu2017/results/;
W przypadku braku dostępności wyników „peak” na stronie spec.org, Zamawiający dopuszcza przedstawienie innych form wiarygodnego potwierdzenia wydajności, takich jak:
◦ raporty z testów przeprowadzonych przez producenta lub niezależne laboratoria
◦ wyniki testów wykonane na konfiguracji sprzętowej równoważnej parametrami
◦ certyfikaty lub zaświadczenia potwierdzające osiągnięcie wymaganych parametrów
• Serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001, ISO-14001, ISO-50001- dokument potwierdzający;
• Serwer musi posiadać deklarację CE – dokument potwierdzający;
• oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta – dokument potwierdzający;
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych – dokument potwierdzający;
2.3. Biblioteka taśmowa
• W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – dokument potwierdzający;
• Oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta – dokument potwierdzający;
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych – dokument potwierdzający;
2.4. Macierz dyskowa typ I
• W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – dokument potwierdzający;
• oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta – dokument potwierdzający;
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych – dokument potwierdzający;
2.5. Macierz dyskowa typ II
• W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – dokument potwierdzający;
• Oświadczenia Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta – dokument potwierdzający;
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych – dokument potwierdzający;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.