eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrowniki,,Dostawa sprzętu informatycznego z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Bobrowniki"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Dostawa sprzętu informatycznego z wdrożeniem w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” w Gminie Bobrowniki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBROWNIKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat IZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 8

1.5.2.) Miejscowość: Bobrowniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-583

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 287 78 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bobrowniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bobrowniki.logintrade.net/zapytania_email,202349,5fc57a2d8646c2decf6adf788477ae91.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Dostawa sprzętu informatycznego z wdrożeniem w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” w Gminie Bobrowniki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbaf248e-9323-4cf9-a08d-daa823bc9fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00387413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047386/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa sprzętu informatycznego z wdrożeniem w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” w Gminie Bobrowniki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325214

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 674245,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu informatycznego wraz z wdrożeniem w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” w Gminie Bobrowniki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
UWAGA: Zamawiający informuje, iż zgodnie z posiadaną wiedzą Urząd Gminy zasilany jest energią w typie sieci TT co Wykonawca jest zobowiązany zweryfikować przed zainstalowaniem urządzeń będących przedmiotem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu ogłoszonym w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2025/BZP 00325214/01 w dniu 15.07.2025 r., do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 01.08.2025 r. do Zamawiającego wpłynęły dwie oferty, firm:
1. VIRTUALSTOR Robert Solarski, ul. Kościuszki 19/6, 78-400 Szczecinek, cena brutto: 836 400,00 PLN, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp
oraz
2. B&B Prosta Spółka Akcyjna, ul. Walentego Roździeńskiego 2A, 41-946 Piekary Śląskie, cena brutto: 858 872,10 PLN, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
Wobec tego, że wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

Uzasadnienie prawne:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi: ,,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.