Ogłoszenie z dnia 2025-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00290316/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica w roku szkolnym 2025/2026”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pierzchnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010607
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Urzędnicza 6
1.5.2.) Miejscowość: Pierzchnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-015
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413705600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pierzchnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c152271-a08d-45d0-b93a-744369fda4901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica w roku szkolnym 2025/2026”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c152271-a08d-45d0-b93a-744369fda490
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00350712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008974/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do placówek oświatowych gminy Pierzchnica.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290316
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4.2025.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica w roku szkolnym 2025/2026:Część I - Zadanie Nr 1:
Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy. Prognozę trasy dowozu i odwozu uczniów Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy oraz liczbę przewożonych uczniów szczegółowo określa trasa AUTOBUSU II i BUSA II opisana w załączniku nr 10a do SWZ.
Trasa I - AUTOBUS II – 60,8 km/dzień + BUS II – 81,68 km/dzień = 142,48 km/dzień
ZADANIE 1 = Trasa I = 60,8 km/dzień + 81,68 km/dzień = 142,48 km/dzień
Wymagane środki transportu:
• 1 autobus na minimum 53 miejsc,
• 1 bus na minimum 38 miejsc.
Opiekunów zapewnia Zamawiający.
UWAGA!
Przebieg poszczególnych tras może ulec wydłużeniu lub skróceniu.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy wprowadzenia i stosowania „Standardów ochrony małoletnich” na podstawie art. 22b i 22c ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 174672,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica w roku szkolnym 2025/2026.Część II - Zadanie Nr 2:
Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy oraz Społecznej Szkoły Podstawowej w Drugni.
Pierzchnica
Prognozę trasy dowozu i odwozu uczniów Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy oraz liczbę przewożonych uczniów szczegółowo określa trasa AUTOBUSU I i BUSA I opisana w załączniku nr 10a do SWZ.
Trasa II (Pierzchnica) - AUTOBUS I – 59,2 km/dzień + BUS I – 78,24 km/dzień = 137,44 km/dzień
Drugnia
Szczegóły trasy dowozu i odwozu uczniów Społecznej Szkoły Podstawowej w Drugni opisane są w załączniku nr 10b do SWZ.
Liczba kilometrów:
68 km x 39 dni = 2 652 km
88 km x 143 dni = 12 584 km
Razem: 2 652 km + 12 584 km = 15 236 km /rok szkolny
15 236 km : 182 dni = 83,71 km/dzień
Wymagany środek transportu – autobus/bus o minimalnej liczbie miejsc 32.
ZADANIE 2 = Trasa II (Pierzchnica) + Drugnia = 137,44 km + 83,71 km = 221,15 km/dzień
Wymagane środki transportu:
• 1 autobus na minimum 61 miejsc,
• 1 autobus / bus na minimum 32 miejsc,
• 1 autobus / bus na minimum 40 miejsc.
W załączniku 10a SWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia w ZADANIU 2 nazwa BUS I nie dotyczy konkretnego rodzaju pojazdu, a jedynie służy pomocniczo do rozróżnienia trasy (zadania).
Przy określaniu środka transportu należy kierować się liczbą przewożonych osób (uczniów + opiekun).
UWAGA!
Przebieg poszczególnych tras może ulec wydłużeniu lub skróceniu.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy wprowadzenia i stosowania „Standardów ochrony małoletnich” na podstawie art. 22b i 22c ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 273856,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159996,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257239,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159996,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT OSOBOWO- CIĘŻAROWY S.C. Pietrzyk Waldemar, Pietrzyk Tomasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551660913
7.3.3) Ulica: Szkolna 46
7.3.4) Miejscowość: Pierzchnica
7.3.5) Kod pocztowy: 26-015
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT OSOBOWO-CIĘŻAROWY S.C. PIETRZYK WALDEMAR, PIETRZYK TOMASZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159996,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281745,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412957,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281745,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEWÓZ OSÓB AUTOBUSEM JÓZEF KUBICKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290075183
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 20
7.3.4) Miejscowość: Skrzelczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 26-015
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWÓZ OSÓB AUTOBUSEM JÓZEF KUBICKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWÓZ OSÓB AUTOBUSEM JÓZEF KUBICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281745,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-26INNE PRZETARGI PIERZCHNICA
więcej: przetargi PIERZCHNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2026 r.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Dowóz oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych oraz ośrodków edukacyjnych, w okresie: 02.01-26.06.2026 oraz 01.09-31.12.2026 r.
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2026 roku
- Transport materiałów medycznych i worków do żywienia pozajelitowego z Apteki Szpitalnej USD do miejsca zamieszkania pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





