eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pierzchnica"Usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica w roku szkolnym 2025/2026"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica w roku szkolnym 2025/2026”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pierzchnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010607

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Urzędnicza 6

1.5.2.) Miejscowość: Pierzchnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-015

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413705600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pierzchnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c152271-a08d-45d0-b93a-744369fda490

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica w roku szkolnym 2025/2026”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c152271-a08d-45d0-b93a-744369fda490

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00350712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008974/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do placówek oświatowych gminy Pierzchnica.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290316

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4.2025.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica w roku szkolnym 2025/2026:

Część I - Zadanie Nr 1:
Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy. Prognozę trasy dowozu i odwozu uczniów Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy oraz liczbę przewożonych uczniów szczegółowo określa trasa AUTOBUSU II i BUSA II opisana w załączniku nr 10a do SWZ.

Trasa I - AUTOBUS II – 60,8 km/dzień + BUS II – 81,68 km/dzień = 142,48 km/dzień

ZADANIE 1 = Trasa I = 60,8 km/dzień + 81,68 km/dzień = 142,48 km/dzień

Wymagane środki transportu:
• 1 autobus na minimum 53 miejsc,
• 1 bus na minimum 38 miejsc.

Opiekunów zapewnia Zamawiający.

UWAGA!

Przebieg poszczególnych tras może ulec wydłużeniu lub skróceniu.

Zamawiający wymaga od Wykonawcy wprowadzenia i stosowania „Standardów ochrony małoletnich” na podstawie art. 22b i 22c ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 174672,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica w roku szkolnym 2025/2026.
Część II - Zadanie Nr 2:
Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy oraz Społecznej Szkoły Podstawowej w Drugni.

Pierzchnica
Prognozę trasy dowozu i odwozu uczniów Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy oraz liczbę przewożonych uczniów szczegółowo określa trasa AUTOBUSU I i BUSA I opisana w załączniku nr 10a do SWZ.

Trasa II (Pierzchnica) - AUTOBUS I – 59,2 km/dzień + BUS I – 78,24 km/dzień = 137,44 km/dzień

Drugnia
Szczegóły trasy dowozu i odwozu uczniów Społecznej Szkoły Podstawowej w Drugni opisane są w załączniku nr 10b do SWZ.
Liczba kilometrów:
68 km x 39 dni = 2 652 km
88 km x 143 dni = 12 584 km
Razem: 2 652 km + 12 584 km = 15 236 km /rok szkolny
15 236 km : 182 dni = 83,71 km/dzień
Wymagany środek transportu – autobus/bus o minimalnej liczbie miejsc 32.

ZADANIE 2 = Trasa II (Pierzchnica) + Drugnia = 137,44 km + 83,71 km = 221,15 km/dzień

Wymagane środki transportu:
• 1 autobus na minimum 61 miejsc,
• 1 autobus / bus na minimum 32 miejsc,
• 1 autobus / bus na minimum 40 miejsc.
W załączniku 10a SWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia w ZADANIU 2 nazwa BUS I nie dotyczy konkretnego rodzaju pojazdu, a jedynie służy pomocniczo do rozróżnienia trasy (zadania).
Przy określaniu środka transportu należy kierować się liczbą przewożonych osób (uczniów + opiekun).

UWAGA!
Przebieg poszczególnych tras może ulec wydłużeniu lub skróceniu.

Zamawiający wymaga od Wykonawcy wprowadzenia i stosowania „Standardów ochrony małoletnich” na podstawie art. 22b i 22c ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 273856,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159996,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257239,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159996,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT OSOBOWO- CIĘŻAROWY S.C. Pietrzyk Waldemar, Pietrzyk Tomasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551660913

7.3.3) Ulica: Szkolna 46

7.3.4) Miejscowość: Pierzchnica

7.3.5) Kod pocztowy: 26-015

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159996,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281745,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412957,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281745,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEWÓZ OSÓB AUTOBUSEM JÓZEF KUBICKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290075183

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 20

7.3.4) Miejscowość: Skrzelczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 26-015

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281745,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.