Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00232643/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
- 2022/BZP 00255627/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Cyfrowa Gmina - Modernizacja sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Pajęcznie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pajęczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 8/12
1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 0343111523
1.5.8.) Numer faksu: 0343111523
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@pajeczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pajeczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.e-bip.pl/Start/76/PublicOrders1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyfrowa Gmina - Modernizacja sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Pajęcznie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14160980-f860-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004500/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Cyfrowa Gmina - Modernizacja sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Pajęcznie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
2.4. Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie odporności na zagrożenia, Projekt Grantowy Cyfrowa Gmina o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00, Umowa powierzenia Grantu n numerze 5212/3/2022.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232643/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPF.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 144000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie instalacji budowlanych, polegające na wykonaniu, przy użyciu materiałów, urządzeń i narzędzi oferenta – Wykonawcy, Cyfrowa Gmina - Modernizacji sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Pajęcznie.
1) Zakres prac obejmuje:
a) sporządzenie harmonogramu rzeczowego i przedłożenie go Zamawiającemu w dniu za-warcia umowy,
b) demontaż istniejącego okablowania strukturalnego, obejmujący także wypełnienie, po-wstałych podczas demontażu okablowania, ubytków tynku (wraz ze szpachlowaniem i ich zamalowaniem zgodnie z kolorem ściany, sufitu),
c) wykonanie prac instalacyjnych (w tym prac remontowo-budowlanych) zgodnie z doku-mentacją projektową,
d) wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej oraz ba-dań i sprawdzeń przez osoby uprawnione, ze sporządzeniem protokołów w wersji pa-pierowej,
e) uruchomienie sieci logicznej.
2) Wykonawca dostarczy i zainstaluje wszystkie potrzebne materiały i urządzenia zgodnie
z załączonymi zestawieniami materiałów i urządzeń w dokumentacji projektowej, bądź
materiały i urządzenia równoważne, wraz z kartami katalogowymi.
Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa.
3) Podczas realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy:
a) prowadzenie robót zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami, a w szczególności przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami.
b) prowadzenie robót w sposób zapewniający nieprzerwaną działalność urzędu,
c) zapewnienie ciągłego kierowania robotami przez osoby posiadające wymagane upraw-nienia,
d) przygotowanie wykonanych robót do odbioru (pisemne potwierdzenie prawidłowego wykonania przedmiotu umowy).
4) Po wykonaniu instalacji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powy-konawczej w wersji papierowej i elektronicznej w zakresie zgodnym z dokumentacją projek-tową.
UWAGA: budynek biurowy Urzędu Miejskiego jest użytkowany. Należy przewidzieć organizację prac przy czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłej pracy stanowisk komputerowych w budynku Urzędu Miejskiego w Pajęcznie w trakcie demontażu istniejącej sieci LAN oraz montażu sieci okablowania strukturalnego.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej opracowanej przez LANSTER Sp. zo.o. ul. Josepha Conrada 51A, 31-357 Kra-ków.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa komplet dokumentacji projektowo-technicznej (załącznik nr 6 do SWZ), niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia oraz postanowienia zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy.
2. Inne wymagania, które winien spełnić Wykonawca:
1) W celu zapewnienia właściwej jakości wykonania okablowania strukturalnego Wykonawca winien być certyfikowanym instalatorem oferowanego systemu okablowania strukturalnego reasekurowanego przez producenta na okres co najmniej 25 lat. 25-letnia gwarancja producenta systemu okablowania strukturalnego powinna obejmować:
a) gwarancję materiałową - producent zagwarantuje, że jeśli w jego produktach podczas dostawy, instalacji lub 25-letniej eksploatacji wykryte zostaną wady lub usterki fabryczne, to produkty te zostaną naprawione bądź wymienione,
b) gwarancję parametrów łącza/kanału - producent zagwarantuje, że łącze stałe lub kanał transmisyjny i kable krosowe wykonane z jego komponentów przez okres 25 lat będą charakteryzowały się parametrami transmisyjnymi nie gorszymi niż określone w normie ISO/IEC 11801:2017 lub PN-EN 50173-1:2018 dla klasy EA.
2) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na urządzenia aktywne sieci LAN na okres nie krótszy niż 5 lat, liczony od daty odbioru końcowego robót.
3) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na wykonane roboty oraz użyte materiały, wyroby, dostarczone urządzenia i osprzęt nieobjęte gwarancją opisaną powyżej w punkcie 1 i 2, na okres nie krótszy niż 3 lata, liczony od daty odbioru końcowego robót.
4) Szczegółowe warunki gwarancji są określone w § 12 Projektowanych postanowień umowy – rozdział nr 4 do SWZ.
Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z:
1) harmonogramem rzeczowym, o którym mowa w § 14 projektu umowy,
2) projektem technicznym i STWiORB,
3) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r., Nr 47, poz. 401),
4) obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, Prawa telekomunikacyjnego, Polskimi Normami.
5) Wszystkie materiały i wyroby użyte przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
4. Użyte w dokumentacji projektowo-technicznej nazwy materiałów i urządzeń określające typ produktu, zostały podane przykładowo, jako propozycje projektanta, w celu określenia mini-malnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych lub poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i/lub systemów, referencji technicznych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza rozwią-zania równoważne.
Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowo-technicznej, a doprecyzowanych w STWiORB.
Rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę będą posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, co najmniej w zakresie opisanym daną nor-mą i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów.
Pod pojęciem „równoważności rozwiązania” w szczególności rozumie się, że oferowane rozwią-zanie posiada co najmniej takie same lub lepsze niż opisane przez Zamawiającego - parametry techniczne i funkcjonalne cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu za-mówienia, odpowiednich dla zastosowanego materiału, komponentu, produktu.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest do zazna-czenia tego w ofercie, w szczególności poprzez załączenie wykazu materiałów lub urządzeń równoważnych, kart katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających parametry tech-niczne równoważnych materiałów lub urządzeń. Jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych wymagać będzie zmian w projekcie, Wykonawca dokona ich na własny koszt.
UWAGA: Zgodnie z art. 107 ust. 1 i 2 ustawy Pzp wykaz rozwiązań równoważnych musi być złożony wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca zastosuje rozwiązania równoważne i nie złoży wraz z ofertą, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych i fabrycznie nowych. Materiały budowlane i wszystkie elementy użyte do wykonania przedmiotu umowy muszą posiadać sto-sownie do wymogów odpowiednie dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
6. Wykonawca dostarczy i zainstaluje wszystkie potrzebne materiały-urządzenia zgodnie
z załączonymi zestawieniami materiałów w dokumentacji projektowej, bądź materiały równo-ważne.
7. Prace budowlane i instalacyjne należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w budynku i w jego otoczeniu. Należy również pomieszczenia, ciągi komunika-cyjne i otoczenie budynku utrzymywać w czystości i w stanie wolnym od przeszkód komunika-cyjnych oraz na bieżąco usuwać wszelkie zbędne urządzenia, materiały, odpady i nieczystości
8. W pomieszczeniach biurowych wyposażonych w meble i sprzęt biurowy na czas wykonywania robót (jeżeli będzie taka potrzeba):
a) sprzęt i urządzenia biurowe (komputery, drukarki, fax-y itp.) usunie i powrotnie wstawi Zamawiający,
b) meble biurowe (biurka, krzesła, szafy itp.) usunie i powrotnie wstawi Wykonawca.
9. Zamawiający na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, udostępni Wykonawcy nieodpłat-nie energię elektryczną i wodę.
10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zabezpieczeń prowadzonych robót zgodnie
z obowiązującymi wymogami oraz bieżącego wywozu materiałów i gruzu powstałego przy wy-konywaniu prac do miejsca ich składowania i utylizacji (nie dotyczy surowców wtórnych, któ-re można odzyskać). Sposób postępowania z surowcami opisany został w projektowanych po-stanowieniach umowy (rozdział 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NBIT Jarosław Jenczmionka Sp zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631268102
7.3.3) Ulica: Plebańska 3/8
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI PAJĘCZNO
- Zakup sprzętu medycznego, IT oraz oprogramowania dla SP ZOZ w Pajęcznie.
- Modernizacja kompleksu sportowego Orlik przy Szkole Podstawowej nr 1 w Pajęcznie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1500E w miejscowości Pajęczno-Siedlec
więcej: przetargi PAJĘCZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach.
- Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku nr 5 Akademii Nauk Stosowanych w Wałczu
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. W-wy: Cz. 1 - ul. Mickiewicza 27/163, Cz. 2 ul. Powązkowska 70/9, Cz.3 ul. Śmiała 24/1
- "Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Tuczępach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.