eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pajęczno › Cyfrowa Gmina - Modernizacja sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Pajęcznie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Cyfrowa Gmina - Modernizacja sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Pajęcznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pajęczno

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398652

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Parkowa 8/12

1.4.2.) Miejscowość: Pajęczno

1.4.3.) Kod pocztowy: 98-330

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.4.7.) Numer telefonu: 0343111523

1.4.8.) Numer faksu: 0343111523

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@pajeczno.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pajeczno.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255627

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00232643/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2022/BZP 00004500/02/P

Po zmianie:
2022/BZP 00004500/03/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie instalacji budowlanych, polegające na wykonaniu, przy użyciu materiałów, urządzeń i narzędzi oferenta – Wykonawcy, Cyfrowa Gmina - Modernizacji sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Pajęcznie.
1) Zakres prac obejmuje:
a) sporządzenie harmonogramu rzeczowego i przedłożenie go Zamawiającemu w dniu za-warcia umowy,
b) demontaż istniejącego okablowania strukturalnego, obejmujący także wypełnienie, po-wstałych podczas demontażu okablowania, ubytków tynku (wraz ze szpachlowaniem i ich zamalowaniem zgodnie z kolorem ściany, sufitu),
c) wykonanie prac instalacyjnych (w tym prac remontowo-budowlanych) zgodnie z doku-mentacją projektową,
d) wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej oraz ba-dań i sprawdzeń przez osoby uprawnione, ze sporządzeniem protokołów w wersji pa-pierowej,
e) uruchomienie sieci logicznej.
2) Wykonawca dostarczy i zainstaluje wszystkie potrzebne materiały i urządzenia zgodnie
z załączonymi zestawieniami materiałów i urządzeń w dokumentacji projektowej, bądź
materiały i urządzenia równoważne, wraz z kartami katalogowymi.
Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa.
3) Podczas realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy:
a) prowadzenie robót zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami, a w szczególności przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami.
b) prowadzenie robót w sposób zapewniający nieprzerwaną działalność urzędu,
c) zapewnienie ciągłego kierowania robotami przez osoby posiadające wymagane upraw-nienia,
d) przygotowanie wykonanych robót do odbioru (pisemne potwierdzenie prawidłowego wykonania przedmiotu umowy).
4) Po wykonaniu instalacji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powy-konawczej w wersji papierowej i elektronicznej w zakresie zgodnym z dokumentacją projek-tową.
UWAGA: budynek biurowy Urzędu Miejskiego jest użytkowany. Należy przewidzieć organizację prac przy czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłej pracy stanowisk komputerowych w budynku Urzędu Miejskiego w Pajęcznie w trakcie demontażu istniejącej sieci LAN oraz montażu sieci okablowania strukturalnego.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej opracowanej przez LANSTER Sp. zo.o. ul. Josepha Conrada 51A, 31-357 Kra-ków.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa komplet dokumentacji projektowo-technicznej (załącznik nr 6 do SWZ), niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia oraz postanowienia zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy.
2. Inne wymagania, które winien spełnić Wykonawca:
1) W celu zapewnienia właściwej jakości wykonania okablowania strukturalnego Wykonawca winien być certyfikowanym instalatorem oferowanego systemu okablowania strukturalnego reasekurowanego przez producenta na okres co najmniej 25 lat. 25-letnia gwarancja producenta systemu okablowania strukturalnego powinna obejmować:
a) gwarancję materiałową - producent zagwarantuje, że jeśli w jego produktach podczas dostawy, instalacji lub 25-letniej eksploatacji wykryte zostaną wady lub usterki fabryczne, to produkty te zostaną naprawione bądź wymienione,
b) gwarancję parametrów łącza/kanału - producent zagwarantuje, że łącze stałe lub kanał transmisyjny i kable krosowe wykonane z jego komponentów przez okres 25 lat będą charakteryzowały się parametrami transmisyjnymi nie gorszymi niż określone w normie ISO/IEC 11801:2017 lub PN-EN 50173-1:2018 dla klasy EA.
2) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na urządzenia aktywne sieci LAN na okres nie krótszy niż 5 lat, liczony od daty odbioru końcowego robót.
3) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na wykonane roboty oraz użyte materiały, wyroby, dostarczone urządzenia i osprzęt nieobjęte gwarancją opisaną powyżej w punkcie 1 i 2, na okres nie krótszy niż 3 lata, liczony od daty odbioru końcowego robót.
4) Szczegółowe warunki gwarancji są określone w § 12 Projektowanych postanowień umowy – rozdział nr 4 do SWZ.
Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z:
1) harmonogramem rzeczowym, o którym mowa w § 14 projektu umowy,
2) projektem technicznym i STWiORB,
3) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r., Nr 47, poz. 401),
4) obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, Prawa telekomunikacyjnego, Polskimi Normami.
5) Wszystkie materiały i wyroby użyte przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
4. Użyte w dokumentacji projektowo-technicznej nazwy materiałów i urządzeń określające typ produktu, zostały podane przykładowo, jako propozycje projektanta, w celu określenia mini-malnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych lub poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i/lub systemów, referencji technicznych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza rozwią-zania równoważne.
Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowo-technicznej, a doprecyzowanych w STWiORB.
Rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę będą posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, co najmniej w zakresie opisanym daną nor-mą i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów.
Pod pojęciem „równoważności rozwiązania” w szczególności rozumie się, że oferowane rozwią-zanie posiada co najmniej takie same lub lepsze niż opisane przez Zamawiającego - parametry techniczne i funkcjonalne cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu za-mówienia, odpowiednich dla zastosowanego materiału, komponentu, produktu.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest do zazna-czenia tego w ofercie, w szczególności poprzez załączenie wykazu materiałów lub urządzeń równoważnych, kart katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających parametry tech-niczne równoważnych materiałów lub urządzeń. Jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych wymagać będzie zmian w projekcie, Wykonawca dokona ich na własny koszt.
UWAGA: Zgodnie z art. 107 ust. 1 i 2 ustawy Pzp wykaz rozwiązań równoważnych musi być złożony wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca zastosuje rozwiązania równoważne i nie złoży wraz z ofertą, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych i fabrycznie nowych. Materiały budowlane i wszystkie elementy użyte do wykonania przedmiotu umowy muszą posiadać sto-sownie do wymogów odpowiednie dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
6. Wykonawca dostarczy i zainstaluje wszystkie potrzebne materiały-urządzenia zgodnie
z załączonymi zestawieniami materiałów w dokumentacji projektowej, bądź materiały równo-ważne.
7. Prace budowlane i instalacyjne należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w budynku i w jego otoczeniu. Należy również pomieszczenia, ciągi komunika-cyjne i otoczenie budynku utrzymywać w czystości i w stanie wolnym od przeszkód komunika-cyjnych oraz na bieżąco usuwać wszelkie zbędne urządzenia, materiały, odpady i nieczystości
8. W pomieszczeniach biurowych wyposażonych w meble i sprzęt biurowy na czas wykonywania robót (jeżeli będzie taka potrzeba):
a) sprzęt i urządzenia biurowe (komputery, drukarki, fax-y itp.) usunie i powrotnie wstawi Zamawiający,
b) meble biurowe (biurka, krzesła, szafy itp.) usunie i powrotnie wstawi Wykonawca.
9. Zamawiający na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, udostępni Wykonawcy nieodpłat-nie energię elektryczną i wodę.
10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zabezpieczeń prowadzonych robót zgodnie
z obowiązującymi wymogami oraz bieżącego wywozu materiałów i gruzu powstałego przy wy-konywaniu prac do miejsca ich składowania i utylizacji (nie dotyczy surowców wtórnych, któ-re można odzyskać). Sposób postępowania z surowcami opisany został w projektowanych po-stanowieniach umowy (rozdział 4 do SWZ).

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie instalacji budowlanych, polegające na wykonaniu, przy użyciu materiałów, urządzeń i narzędzi oferenta – Wykonawcy, Cyfrowa Gmina - Modernizacji sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Pajęcznie. 1) Zakres prac obejmuje: a) sporządzenie harmonogramu rzeczowego i przedłożenie go Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy, b) demontaż istniejącego okablowania strukturalnego, obejmujący także wypełnienie, powstałych podczas demontażu okablowania, ubytków tynku (wraz ze szpachlowaniem i ich zamalowaniem zgodnie z kolorem ściany, sufitu), c) wykonanie prac instalacyjnych (w tym prac remontowo-budowlanych) zgodnie z dokumentacją projektową, d) wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej oraz ba-dań i sprawdzeń przez osoby uprawnione, ze sporządzeniem protokołów w wersji papierowej, e) uruchomienie sieci logicznej. 2) Wykonawca dostarczy i zainstaluje wszystkie potrzebne materiały i urządzenia zgodnie z załączonymi zestawieniami materiałów i urządzeń w dokumentacji projektowej, bądź materiały i urządzenia równoważne, wraz z kartami katalogowymi. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa. 3) Podczas realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: a) prowadzenie robót zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami, a w szczególności przepisami technicznobudowlanymi, Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie. b) prowadzenie robót w sposób zapewniający nieprzerwaną działalność urzędu, c) zapewnienie ciągłego kierowania robotami przez osoby posiadające wymagane upraw-nienia, d) przygotowanie wykonanych robót do odbioru (pisemne potwierdzenie prawidłowego wykonania przedmiotu umowy). 4) Po wykonaniu instalacji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową. UWAGA: budynek biurowy Urzędu Miejskiego jest użytkowany. Należy przewidzieć organizację prac przy czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłej pracy stanowisk komputerowych w budynku Urzędu Miejskiego w Pajęcznie w trakcie demontażu istniejącej sieci LAN oraz montażu sieci okablowania strukturalnego. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej opracowanej przez LANSTER Sp. zo.o. ul. Josepha Conrada 51A, 31-357 Kraków. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa komplet dokumentacji projektowo-technicznej (załącznik nr 6 do SWZ), niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia oraz postanowienia zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy. 2. Inne wymagania, które winien spełnić Wykonawca: 1) W celu zapewnienia właściwej jakości wykonania okablowania strukturalnego Wykonawca winien być certyfikowanym Ogłoszenie nr 2022/BZP 00232643/01 z dnia 2022-06-30 2022-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane instalatorem oferowanego systemu okablowania strukturalnego reasekurowanego przez producenta na okres co najmniej 25 lat. 25-letnia gwarancja producenta systemu okablowania strukturalnego powinna obejmować: a) gwarancję materiałową - producent zagwarantuje, że jeśli w jego produktach podczas dostawy, instalacji lub 25-letniej eksploatacji wykryte zostaną wady lub usterki fabryczne, to produkty te zostaną naprawione bądź wymienione, b) gwarancję parametrów łącza/kanału - producent zagwarantuje, że łącze stałe lub kanał transmisyjny i kable krosowe wykonane z jego komponentów przez okres 25 lat będą charakteryzowały się parametrami transmisyjnymi nie gorszymi niż określone w normie ISO/IEC 11801:2017 lub PN-EN 50173-1:2018 dla klasy EA. 2) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na urządzenia aktywne sieci LAN na okres nie krótszy niż 5 lat, liczony od daty odbioru końcowego robót. 3) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na wykonane roboty oraz użyte materiały, wyroby, dostarczone urządzenia i osprzęt nieobjęte gwarancją opisaną powyżej w punkcie 1 i 2, na okres nie krótszy niż 3 lata, liczony od daty odbioru końcowego robót. 4) Szczegółowe warunki gwarancji są określone w § 12 Projektowanych postanowień umowy – rozdział nr 4 do SWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z: 1) harmonogramem rzeczowym, o którym mowa w § 14 projektu umowy, 2) projektem technicznym i STWiORB, 3) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r., Nr 47, poz. 401), 4) obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, Prawa telekomunikacyjnego, Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie. 5) Wszystkie materiały i wyroby użyte przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 4. Użyte w dokumentacji projektowo-technicznej nazwy materiałów i urządzeń określające typ produktu, zostały podane przykładowo, jako propozycje projektanta, w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych lub poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i/lub systemów, referencji technicznych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza rozwią-zania równoważne. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowo-technicznej, a doprecyzowanych w STWiORB. Rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę będą posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, co najmniej w zakresie opisanym daną nor-mą i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów. Pod pojęciem „równoważności rozwiązania” w szczególności rozumie się, że oferowane rozwiązanie posiada co najmniej takie same lub lepsze niż opisane przez Zamawiającego - parametry techniczne i funkcjonalne cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu za-mówienia, odpowiednich dla zastosowanego materiału, komponentu, produktu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest do zaznaczenia tego w ofercie, w szczególności poprzez załączenie wykazu materiałów lub urządzeń równoważnych, kart katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających parametry techniczne równoważnych materiałów lub urządzeń. Jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych wymagać będzie zmian w projekcie, Wykonawca dokona ich na własny koszt. UWAGA: Zgodnie z art. 107 ust. 1 i 2 ustawy Pzp wykaz rozwiązań równoważnych musi być złożony wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca zastosuje rozwiązania równoważne i nie złoży wraz z ofertą, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101
ust. 5 i 6 Pzp. 5. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych i fabrycznie nowych. Materiały budowlane i wszystkie elementy użyte do wykonania przedmiotu umowy muszą posiadać stosownie do wymogów odpowiednie dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 6. Wykonawca dostarczy i zainstaluje wszystkie potrzebne materiały-urządzenia zgodnie z załączonymi zestawieniami materiałów w dokumentacji projektowej, bądź materiały równo-ważne. 7. Prace budowlane i instalacyjne należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w budynku i w jego otoczeniu. Należy również pomieszczenia, ciągi komunikacyjne i otoczenie budynku utrzymywać w czystości i w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz na bieżąco usuwać wszelkie zbędne urządzenia, materiały, odpady i nieczystości 8. W pomieszczeniach biurowych wyposażonych w meble i sprzęt biurowy na czas wykonywania robót (jeżeli będzie taka potrzeba): a) sprzęt i urządzenia biurowe (komputery, drukarki, fax-y itp.) usunie i powrotnie wstawi Zamawiający, b) meble biurowe (biurka, krzesła, szafy itp.) usunie i powrotnie wstawi Wykonawca. 9. Zamawiający na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, udostępni Wykonawcy nieodpłatnie energię elektryczną i wodę. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zabezpieczeń prowadzonych robót zgodnie z obowiązującymi wymogami oraz bieżącego wywozu materiałów i gruzu powstałego przy wykonywaniu prac do miejsca ich składowania i utylizacji (nie dotyczy surowców wtórnych, które można odzyskać). Sposób postępowania z surowcami opisany został w projektowanych po-stanowieniach umowy (rozdział 4 do SWZ).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-07-19 10:00

Po zmianie:
2022-07-21 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-07-19 10:30

Po zmianie:
2022-07-21 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-08-18

Po zmianie:
2022-08-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.