Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00317889/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Doradztwo prawne i eksperckie w zakresie zagadnień regulacyjnych oraz funkcjonowania rynku pocztowego w Polsce i UE.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komunikacji Elektronicznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017510794
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Giełdowa 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@uke.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-622d5694-238e-11ed-9071-8637ea33a6f91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Łączność
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doradztwo prawne i eksperckie w zakresie zagadnień regulacyjnych oraz funkcjonowania rynku pocztowego w Polsce i UE.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-622d5694-238e-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00102531/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Umowa ramowa na prawnicze usługi eksperckie w zakresie zagadnień dotyczących rynku usług pocztowych (2 lub 3 letnia)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317889/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA.WZP.26.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doradztwo prawne i eksperckie w zakresie zagadnień
regulacyjnych oraz funkcjonowania rynku pocztowego w Polsce i UE w tym:
1. przygotowanie informacji, analiz i raportów w zakresie zagadnień prawnych (w
szczególności regulacyjnych) lub technicznych dotyczących następujących obszarów:
1.1. pocztowej usługi powszechnej, w tym:
1.1.1.wymagań dotyczących świadczenia usług powszechnych, w tym
wskaźników/elementów/parametrów w zakresie jakości,
Strona | 4
1.1.2.wymagań w zakresie finansowania usług powszechnych, w tym zakresu niezbędnej
regulacji,
1.1.3.ustalania opłat operatora wyznaczonego świadczącego usługi powszechne, w tym
zasady ustalania opłat i ustalanie taryf specjalnych,
1.1.4.zakresu usługi powszechnej (w tym rozszerzenie/ograniczenie usług zawartych w
katalogu usług powszechnych) lub zakresu obowiązku świadczenia usług powszechnych (w
tym sposób świadczenia, częstotliwość doręczeń, rozmieszczenie placówek pocztowych),
1.1.5.zmian i trendów odnoszących się do usług powszechnych, na rynkach usług
pocztowych i e-doręczeń UE,
1.1.6.potrzeb klientów i interesariusza jakim jest państwo.
2.2. usług pocztowych innych niż usługi powszechne oraz e-doręczeń (w tym zmian i
trendów na rynkach usług pocztowych oraz e-doręczeń w ujęciu krajowym i
międzynarodowym),
2.3. infrastruktury dedykowanej do świadczenia usług pocztowych, w tym urządzeń/punktów
nadawczych i odbiorczych do obsługi przesyłek KEP,
2.4. działalności na rynku KEP, a także rynku e-commerce,
2.5. działalności operatora wyznaczonego oraz innych operatorów pocztowych,
2.6. doręczeń elektronicznych (w tym organizacja, sposób finansowania, wyzwania
regulacyjne, najlepsze praktyki zagraniczne),
2.7. wpływu zmian technologicznych, oraz prawnych, w tym usług elektronicznych, na rynek
usług pocztowych,
2.8. wyzwań regulacyjnych dla organów państwowych,
2.9. otoczenia międzynarodowego rynku pocztowego.
3. sporządzania opinii prawnych i ekspertyz do projektów aktów prawnych związanych z
regulacją rynku pocztowego oraz gotowość do przygotowywania innych dokumentów o
charakterze eksperckim;
4. przygotowywania projektów zmian legislacyjnych oraz uwag do takich projektów zarówno do
aktów prawa krajowego jak i prawa UE, w szczególności ustawy Prawo pocztowe i Ustawy o
doręczeniach elektronicznych;
5. prowadzenia szkoleń, warsztatów i wykładów dotyczących zagadnień regulacji rynku
pocztowego w Polsce i na świecie;
6. przygotowanie i dostarczenie interaktywnych/multimedialnych materiałów szkoleniowych z
przeprowadzonych wykładów i szkoleń;
7. przekazywania informacji dotyczących najważniejszych zmian na rynku pocztowym w UE, EOG i USA w formie raportów i informacji eksperckich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej
79100000-5 - Usługi prawnicze
79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292432,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292432,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292432,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Adwokacka Adwokat Mateusz Chołodecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9161306387
7.3.3) Ulica: Al. Karkonowska 8
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-015
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Adwokacka adwokat Mateusz Chołodecki
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Adwokacka adwokat Mateusz Chołodecki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292432,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu pompy na przepompowni Zbiornika Wodnego Przeczyce w Boguchwałowicach, gm. Mierzęcice, pow. będziński, woj. śląskie - etap I
- Dostawa zestawów do badania jałowości, w systemie zamkniętym próbek ciekłych w strzykawkach.
- Usługi konserwacji i naprawy instalacji sanitarnej: wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz zapewnienie do wykonania tych usług niezbędnych materiałów i części wymiennych
- 430/2025-Remont - naprawa pokrycia papowego i obróbek blacharskich oraz wymiana instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Drozdowej 5A w Warszawie.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 571 w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od km ok. 16+700 do km ok. 17+450" - nr postępowania 164/25
- Usługa żywienia uczniów wraz z prowadzeniem stołówki w Zespole Szkół nr 129
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Lubuskiego Funduszu Rozwoju Sp. z o.o.
- Specjalistyczne usługi doradztwa eksperckiego dla uczestników projektu "INNOWACYJNY MOF EŁK - STARTUP HUB", z podziałem na dwie części:.
- Kompleksowe świadczenie obsługi prawnej w ramach projektu Interreg VIA, pn.: ,,Wspólne drogi ku sztuce na Pomorzu. Centralne muzea pomorskie kreują nowe podejście do dziedzictwa kulturowego pogranicza
- Wyłonienie osób świadczących wsparcie psychologiczne, prawne oraz doradztwo zawodowe dla imigrantów mieszkających na terenie MOF Starogardu Gdańskiego
- Dostawa, wdrożenie oraz hosting oprogramowania służącego realizacji projektu "Adaptacja 360°", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- "Zakup, wdrożenie oraz dodatkowe usługi informatyczne oprogramowania wspierającego zarządzanie nieruchomościami dla potrzeb Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Ciechanowie".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.