Og³oszenie z dnia 2025-07-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00269340/01 - Og³oszenie z dnia 2025-06-09
- 2025/BZP 00275946/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-12
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
SPORZ¡DZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO DLA INWESTYCJI PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI NA TERENIE
GMINY OSIEK MA£Y
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Osiek Ma³y
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019295
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: G³ówna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Osiek Ma³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-613
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 632624170
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osiek.maly@wokiss.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip3.wokiss.pl/osiekmaly/bip.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPORZ¡DZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO DLA INWESTYCJI PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI NA TERENIEGMINY OSIEK MA£Y
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ab5a27a9-0330-4e8d-8f47-deffd028082c
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00346681
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00079084/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 SPORZ¡DZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO DLA INWESTYCJI PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI NA TERENIE GMINY OSIEK MA£Y
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sporz±dzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analiz± oraz zmian decyzji o warunkach zabudowy w roku 2025, o których mowa w art. 4 ust. 2 ustawy o Planowaniu i Zagospodarowaniu Przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130.) w zakresie:
sporz±dzania projektów decyzji o warunkach zabudowy o których mowa art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 27
marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 poz. 1130) zwanych dalej
„decyzjami WZ” i sporz±dzanie projektów decyzji zmieniaj±cych wydane decyzje o których mowa art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 poz. 977 z pó¼niejszymi zmianami) zwanych dalej „decyzjami o zmianie WZ”, w zakresie:
1) budownictwa mieszkaniowego jednorodzinnego wraz z infrastruktur± techniczn±,
2) wolnostoj±cych, nie wiêcej ni¿ dwukondygnacyjnych budynków mieszkalnych jednorodzinnych o powierzchni zabudowy do 70 m2, których obszar oddzia³ywania mie¶ci siê w ca³o¶ci na dzia³ce lub dzia³kach, na których zosta³y zaprojektowane, a budowa jest prowadzona w celu zaspokojenia w³asnych potrzeb mieszkaniowych inwestora - na wykonanie których bêdzie mieæ max 3 dni robocze,
3) budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego wraz z infrastruktur± techniczn±,
4) przebudowy, nadbudowy, rozbudowy budynków mieszkalnych,
5) zmiany sposobu u¿ytkowania lokali mieszkalnych na us³ugê,
6) budynków w zabudowie zagrodowej,
7) budynków gospodarczych, wiat, gara¿y, budynków rekreacji indywidualnej,
8) ma³ej architektury
9) budowli,
10) tymczasowych obiektów budowlanych.
dla terenu w Gminie Osiek Ma³y przy czym decyzje i decyzje o zmianie WZ s± dalej zwane ³±cznie „decyzjami” a pojedynczo „decyzj±”. Wykonawca jest zobowi±zany do sporz±dzenia i dostarczania Zamawiaj±cemu analizy urbanistycznej do ka¿dej decyzji zwanej dalej pojedynczo „analiz±” a ³±cznie „analizami”.
2. Szacowana ilo¶æ do realizacji na podstawie niniejszej umowy wynosi 640 decyzji w tym decyzji o zmianie WZ, przy czym Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do zlecenia realizacji minimalnej ilo¶ci - 200 decyzji w tym decyzji o zmianie WZ. Przedmiotowa deklaracja nie dotyczy przypadku odst±pienia od umowy lub rozwi±zania umowy lub jej zakoñczenia z jakiejkolwiek przyczyny przed up³ywem terminu, na jaki zosta³a zawarta.
3. Projekty decyzji i ich zmiany winny byæ sporz±dzane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 poz. 1130) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz z uwzglêdnieniem dotychczas wydanych decyzji.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 71400000-2 - Us³ugi architektoniczne dotycz±ce planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 320000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 320000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Wojciechowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651022856
7.3.4) Miejscowo¶æ: S³awsk 81
7.3.5) Kod pocztowy: 62-586
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 320000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (3)
- Sporz±dzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz analiz do wydania za¶wiadczeñ w sprawie zgodno¶ci obiektu budowlanego z przepisami ustawy PiZP
- Przygotowanie nowych terenów zielonych oraz realizacja zadañ z zakresu ma³ej retencji na terenie miasta Brok w ramach projektu "Poprawa retencji i przeciwdzia³anie skutkom suszy na terenie Gminy Brok
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie sporz±dzania projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy w granicach administracyjnych gminy W-c
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analiz± rzeczowo-finansow± dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Remont, zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej BbPN
wiêcej: Us³ugi architektoniczne dotycz±ce planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





