eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiek Ma³ySPORZ¡DZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO DLA INWESTYCJI PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI NA TERENIE GMINY OSIEK MA£Y



Og³oszenie z dnia 2025-06-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
SPORZ¡DZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO DLA INWESTYCJI PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI NA TERENIE
GMINY OSIEK MA£Y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Osiek Ma³y

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019295

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: G³ówna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Osiek Ma³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-613

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.7.) Numer telefonu: 632624170

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osiek.maly@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip3.wokiss.pl/osiekmaly/bip.html

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SPORZ¡DZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO DLA INWESTYCJI PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI NA TERENIE
GMINY OSIEK MA£Y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ab5a27a9-0330-4e8d-8f47-deffd028082c

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00269340

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00079084/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 SPORZ¡DZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO DLA INWESTYCJI PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI NA TERENIE GMINY OSIEK MA£Y

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: . Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia korzysta tylko z takich narzêdzi i urz±dzeñ komunikacji elektronicznej, które s± niedyskryminuj±ce, ogólnie dostêpne oraz interoperacyjne w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.), z produktami powszechnie u¿ywanymi s³u¿±cymi elektronicznemu przechowywaniu, przetwarzaniu i przesy³aniu danych, i które nie ograniczaj± wykonawcom dostêpu do postêpowania o udzielenie zamówienia lub konkursu.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zapytañ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem formularza "Wy¶lij wiadomo¶æ" dostêpnego na stronie postêpowania https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_osiekmaly.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sporz±dzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analiz± oraz zmian decyzji o warunkach zabudowy w roku 2025, o których mowa w art. 4 ust. 2 ustawy o Planowaniu i Zagospodarowaniu Przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130.) w zakresie:
sporz±dzania projektów decyzji o warunkach zabudowy o których mowa art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 27
marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 poz. 1130) zwanych dalej
„decyzjami WZ” i sporz±dzanie projektów decyzji zmieniaj±cych wydane decyzje o których mowa art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 poz. 977 z pó¼niejszymi zmianami) zwanych dalej „decyzjami o zmianie WZ”, w zakresie:
1) budownictwa mieszkaniowego jednorodzinnego wraz z infrastruktur± techniczn±,
2) wolnostoj±cych, nie wiêcej ni¿ dwukondygnacyjnych budynków mieszkalnych jednorodzinnych o powierzchni zabudowy do 70 m2, których obszar oddzia³ywania mie¶ci siê w ca³o¶ci na dzia³ce lub dzia³kach, na których zosta³y zaprojektowane, a budowa jest prowadzona w celu zaspokojenia w³asnych potrzeb mieszkaniowych inwestora - na wykonanie których bêdzie mieæ max 3 dni robocze,

3) budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego wraz z infrastruktur± techniczn±,
4) przebudowy, nadbudowy, rozbudowy budynków mieszkalnych,
5) zmiany sposobu u¿ytkowania lokali mieszkalnych na us³ugê,
6) budynków w zabudowie zagrodowej,
7) budynków gospodarczych, wiat, gara¿y, budynków rekreacji indywidualnej,
8) ma³ej architektury
9) budowli,
10) tymczasowych obiektów budowlanych.
dla terenu w Gminie Osiek Ma³y przy czym decyzje i decyzje o zmianie WZ s± dalej zwane ³±cznie „decyzjami” a pojedynczo „decyzj±”. Wykonawca jest zobowi±zany do sporz±dzenia i dostarczania Zamawiaj±cemu analizy urbanistycznej do ka¿dej decyzji zwanej dalej pojedynczo „analiz±” a ³±cznie „analizami”.
2. Szacowana ilo¶æ do realizacji na podstawie niniejszej umowy wynosi 640 decyzji w tym decyzji o zmianie WZ, przy czym Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do zlecenia realizacji minimalnej ilo¶ci - 200 decyzji w tym decyzji o zmianie WZ. Przedmiotowa deklaracja nie dotyczy przypadku odst±pienia od umowy lub rozwi±zania umowy lub jej zakoñczenia z jakiejkolwiek przyczyny przed up³ywem terminu, na jaki zosta³a zawarta.
3. Projekty decyzji i ich zmiany winny byæ sporz±dzane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 poz. 1130) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz z uwzglêdnieniem dotychczas wydanych decyzji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71400000-2 - Us³ugi architektoniczne dotycz±ce planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania projektu decyzji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¶li:
1) naby³ uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1989 r. poz. 99, 178 i 192, z 1990 r. poz. 198 i 505 oraz z 1993 r.
poz. 212); lub
2) naby³ uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. poz. 139, z pó¼n. zm.);
3) posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 i 1650); lub
4) posiada dyplom ukoñczenia studiów wy¿szych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki
przestrzennej; lub

5) posiadaj± dyplom ukoñczenia studiów wy¿szych w zakresie innym ni¿ okre¶lony w pkt 4 oraz ukoñczy³y studia
podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej –
Zamawiaj±cy odstêpuje od konkretyzacji tego warunku
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca posiada minimalne zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – ³±cznie w tym okresie, wykona³ lub wykonuje co najmniej 800 projektów decyzji o warunkach zabudowy – dla jednej jednostki samorz±dowej i min. 80 projektów decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz 80 projektów zmian decyzji o warunkach zabudowy dla jednej jednostki samorz±dowej.
Ocena spe³niania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w z³o¿onych o¶wiadczeniach. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ w/w warunki Wykonawca spe³ni³.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-17 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-17 11:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.