eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiek Ma³yZakup koparko-³adowarki



Og³oszenie z dnia 2025-11-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup koparko-³adowarki

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Osiek Ma³y

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019295

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: G³ówna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Osiek Ma³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-613

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osiekmaly@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip3.wokiss.pl/osiekmaly/bip.html

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup koparko-³adowarki

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2ba844fa-d703-453e-9cd6-7a341e3fee9b

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00511617

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00079084/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Zakup koparko-³adowarki

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej na po¶rednictwem platforma zakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawc±, w
tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacjê, przekazywane by³y za po¶rednictwem platforma zakupowa.pl i
formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem platforma zakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê
komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, awaryjnie, komunikacjê za po¶rednictwem
poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: inwestycje@osiek-maly.pl
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platforma zakupowa.pl .
Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie
zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platforma zakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L119 z 04.05.2016rr., str. 1) , dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest: Wójt Gminy Osiek Ma³y; osiek.maly@wokiss.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Osiek Ma³y jest Pani Ewa Galiñska. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych:
adres e-mail inspektor@osdidk.pl;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego w zakresie zadania pn. "Zakup koparko-³adowarki"numer sprawy:
ZP.271.12.2025, prowadzonym w trybie podstawowym , o którym mowa w art. 275 pkt 1 Pzp;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy Pzp;
5) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania
umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do przekazanych danych osobowych, jednak w sytuacji gdy wykonanie obowi±zków, o
których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od
Wykonawcy, którego dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci
podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub kontraktu, czy sprecyzowania nazwy lub daty
postepowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania przekazanych danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Przys³uguje Pani/Panu prawo do:
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Nie przys³uguje Pani/Panu:- w zwi±zku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;- prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO;- przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271.12.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparko – ³adowarki wraz z osprzêtem.
2. Zamawiaj±cy wymaga, aby pojazd by³ fabrycznie nowy i nie u¿ywany.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43261100-1 - £adowarki mechaniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert: cena - 60%, okres gwarancji na pojazd - 40%
2. Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa pos³u¿y siê nastêpuj±cym wzorem:
• przy kryterium oceny ofert cena
Cc = (Cn / Co) x 60 pkt
gdzie:
Cc – przyznane punkty w kryterium Cena
Cn – najni¿sza cena (brutto) spo¶ród wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).
Oferta najkorzystniejsza mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 punktów.
• przy kryterium oceny ofert okres gwarancji na pojazd (Og) Zamawiaj±cy przydzieli punkty w nastêpuj±cy sposób
Wskazany w ofercie okres gwarancji na pojazd Liczba przyznanych punktów w kryterium 24 m-ce lub 2 000 mth w zale¿no¶ci co nast±pi wcze¶niej 40.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na pojazd

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki udzia³u w postêpowaniu oraz podstawy wykluczenia.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu
oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. Warunki udzia³u w postêpowaniu.
2.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy, spe³niaj± warunki udzia³u
w postêpowaniu, dotycz±ce:
2.1.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
2.1.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
2.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
ZAMAWIAJ¡CY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
2.1.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Przed³o¿enie Zamawiaj±cemu o¶wiadczenia, ¿e Wykonawca jest producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko ³adowarki.
Wykonawca/Dostawa wyka¿e, ¿e w ostatnich 3 latach sprzeda³ 5 sztuk koparko-³adowarek o podobnych parametrach.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Formularz ofertowy
2. Uzupe³niony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem b±d¼ podpisem zaufanym za³±cznika "Opis przedmiotu zamówienia"
3. inne dokumenty wskazane w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
6.2. W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
6.3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
6.4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e
¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.5. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy wniesienie
zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
6.6. Poszczególni Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie nie mog± podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108
i 109 ustawy Pzp, oraz w zakresie podstaw wykluczenia okre¶lonych w pkt 3.3 niniejszego rozdzia³u.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Okre¶lone w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-12 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-12 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.