Og³oszenie z dnia 2025-11-04
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup ci±gnika
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Osiek Ma³y
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019295
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: G³ówna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Osiek Ma³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-613
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osiek.maly@wokiss.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip3.wokiss.pl/osiekmaly/bip.html
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ci±gnika
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d6a5f28c-6b3f-4c5f-bfbc-879da88ceb30
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00512876
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00079084/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Zakup ci±gnika
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej na po¶rednictwem platforma zakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawc±, w
tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacjê, przekazywane by³y za po¶rednictwem platforma zakupowa.pl i
formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem platforma zakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê
komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, awaryjnie, komunikacjê za po¶rednictwem
poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: inwestycje@osiek-maly.pl
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platforma zakupowa.pl .
Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie
zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platforma zakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L119 z 04.05.2016rr., str. 1) , dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest: Wójt Gminy Osiek Ma³y; osiek.maly@wokiss.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Osiek Ma³y jest Pani Ewa Galiñska. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych:
adres e-mail inspektor@osdidk.pl;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego w zakresie zadania pn. "Zakup ci±gnika" numer sprawy: ZP.271.13.2025, prowadzonym w trybie podstawowym , o którym mowa w art. 275 pkt 1 Pzp;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy Pzp;
5) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania
umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do przekazanych danych osobowych, jednak w sytuacji gdy wykonanie obowi±zków, o
których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od
Wykonawcy, którego dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci
podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub kontraktu, czy sprecyzowania nazwy lub daty
postepowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania przekazanych danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Przys³uguje Pani/Panu prawo do:
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Nie przys³uguje Pani/Panu:- w zwi±zku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;- prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO;- przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymagania techniczne
• Ci±gnik rolniczy fabrycznie nowy, nieu¿ywany, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materia³owych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2025 roku, gotowy do u¿ytku.
• ¦wiadectwo homologacji pozwalaj±ce na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 w sprawie homologacji typu ci±gników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposa¿enia lub czê¶ci ( Dz. U. z 2015r. poz. 343 z zm.)
• Silnik wysokoprê¿ny 4 cylindrowy turbodo³adowany, o pojemno¶ci z przedzia³u 3700 cm3 – 4000 cm3
• Norma emisji spalin Stage V,
• moc maksymalna min. 95 KM,
• Rodzaj paliwa: olej napêdowy,
• Zbiornik paliwa: min. 100 l,
• Zbiornik AdBlue: min. 10 l,
• Napêd na wszystkie 4 ko³a 4x4, w³±czany elektrohydraulicznie przyciskiem oraz w³±czany automatycznie podczas hamowania,
• Hamulce ci±gnika tarczowe mokre na wszystkie 4 ko³a,
• Hamulec skrzyni biegów,
• Instalacja hamulcowa do przyczep - pneumatyczna jednoprzewodowa i dwuprzewodowa,
• Uk³ad przeniesienia napêdu: skrzynia z pó³biegiem pod obci±¿eniem, minimum 35 biegów do przodu i 35 do ty³u, zmiana biegów bez u¿ycia peda³u sprzêg³a, mo¿liwo¶æ zatrzymywania ci±gnika bez u¿ywania sprzêg³a; rewers do zmiany kierunku jazdy - elektrohydrauliczny,
• Wspomaganie uk³adu kierowniczego,
• Pamiêæ obrotów silnika (min. dwa po³o¿enia),
• Nadbieg (prêdko¶æ maksymalna przy obni¿onych obrotach silnika),
• Prêdko¶æ jazdy maksymalna: maks. 40 km/h,
• Sprzêg³o wielotarczowe typu mokrego,
• Przek³adnia g³ówna min: 6 prze³o¿eñ,
• Uk³ad hydrauliczny z pomp± o wydatku minimum 55 L/min. Rozdzielacze hydrauliki z ty³u - minimum 2 pary,
• Podno¶nik tylny TUZ kategorii 2 z hakami + ³±cznik górny, maksymalny ud¼wig tylnego TUZ: minimum 4000 kg,
• Tylny wa³ek WOM za³±czany przyciskiem, minimum 2 prêdko¶ci: 540/540ECO obr./min.,
• Kabina minimum sze¶cio-s³upkowa, wyposa¿ona w ogrzewanie, wentylacjê oraz klimatyzacjê, fotel kierowcy z amortyzacj± pneumatyczn± i z pasem bezpieczeñstwa oraz z pod³okietnikami, 2 drzwi zamykane na kluczyk, wycieraczki na przedniej i tylnej szybie ze spryskiwaczami, ¶wiat³a robocze, urz±dzenie sygnalizacyjne (kogut) na dachu, fotel pomocnika kierowcy z pasem bezpieczeñstwa i homologacj±, z mo¿liwo¶ci± rejestracji na min. 2 osoby.
• Ko³a: ogumienie przód - minimum 360/70 R24, ogumienie ty³ – minimum 480/70 R34; felgi kó³ przednich i tylnych pe³ne, spawane;
• Zaczepy tylne: górny automatyczny regulowany góra-dó³, dolna belka transportowa,
• Przedni podno¶nik o ud¼wigu min: 2000kg, amortyzacja, 1 para hydrauliki z przodu,
• Obci±¿nik do ci±gnika na przedni TUZ min. 450kg,
• Komputer pok³adowy,
• Ga¶nica -zgodna z obowi±zuj±cymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym – 1 szt.,
• Trójk±t ostrzegawczy – 1 szt.,
Gwarancja min: 60 miesiêcy lub 3000 godzin pracy
Odleg³o¶æ autoryzowanego serwisu od siedziby zamawiaj±cego max: 50km
• Cena powinna zawieraæ dostawê do siedziby Zamawiaj±cego oraz instrukta¿ dla korzystaj±cych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 16700000-2 - Ci±gniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16000000-5 - Maszyny rolnicze
34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na pojazd
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj±wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone
przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu o których mowa w art. 112 ust 1 ustawy Pzp,
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy stawia warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie posiadanego do¶wiadczenia:
W celu potwierdzenia spe³nienia warunku Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± dostawê ci±gnika rolniczego o warto¶ci co najmniej 200 000,00 z³ brutto.
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, warunek nie podlega sumowaniu, tj. jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem powy¿ej (warunek nie bêdzie spe³niony, je¿eli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w sumie wyka¿± siê wymaganym do¶wiadczeniem, ale ¿aden z nich indywidualnie nie wykaza³ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2024r., poz. 1616), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o zamówienie.
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub
ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów
okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane
nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne
dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi
zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych
s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest
w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje
b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny
byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - Wzór wykazu stanowi za³±cznik
nr 4 do SWZ;
4) o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw do wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik
nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne
potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców wspólnie, o¶wiadczenia
o których mowa w pkt 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie,
w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
5. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Okre¶lone w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-13 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-13 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ci±gnika wraz z cysternami/beczkowozami do transportu wody pitnej na potrzeby Gminy K³omnice
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego oraz mikrobusa dla Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Gostyniu
- Zakup koparko-³adowarki i ci±gnika z kabin±
- Zakup sprzêtu do dzia³alno¶ci w zakresie gospodarki komunalnej
- ,,Zakup i dostawa ci±gnika rolniczego na potrzeby Gminy Kra¶nik"
- Dostawa fabrycznie nowego ci±gnika rolniczego wraz z p³ugiem do od¶nie¿ania oraz przeszkolenie personelu Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi pojazdu
wiêcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





