Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kampania edukacyjno-informacyjna Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej i Centrum Dietetycznego Online w mediach konwencjonalnych, społecznościowych i Internecie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO PZH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chocimska 24
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzh.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzh.gov.pl/public/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kampania edukacyjno-informacyjna Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej i Centrum Dietetycznego Online w mediach konwencjonalnych, społecznościowych i Internecie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5008d65-35e5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w Rozdziale X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: O.OZP.260.66.7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: Działania edukacyjno-informacyjne Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej i Centrum Dietetycznego Online w mediach konwencjonalnych, społecznościowych i w Internecie.
Do zadań Wykonawcy, w ramach realizacji zamówienia będzie należało przeprowadzenie działań edukacyjno-informacyjnych pod hasłem „Zmień nawyki żywieniowe na zdrowsze” na temat działalności Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej i Centrum Dietetycznego Online w mediach konwencjonalnych, społecznościowych i w Internecie, w szczególności:
1. Przygotowanie koncepcji graficznej oraz harmonogramu wszystkich działań, łącznie z działaniami w mediach konwencjonalnych, społecznościowych i w Internecie w terminie do 8 dni roboczych od podpisania Umowy.
2. Przygotowanie, organizacja i realizacja działań w mediach konwencjonalnych, w tym:
2.1 Działania w stacji radiowej obejmującej przygotowanie i emisję;
2.2 Publikacje sponsorowane w prasie codziennej;
2.3 Publikacja sponsorowana na portalach:
3. Przygotowanie, organizacja i realizacja działań w mediach społecznościowych, z wykorzystaniem kanałów należących do Zamawiającego - profil Facebook i Instagram.
Zadanie realizowane ze środków Narodowego Programu Zdrowia na lata 2021-2025, finansowane przez Ministra Zdrowia
4. Płatna promocja w social mediach wybranych produktów publikowanych na stronie NCEŻ postów edukacyjnych, informacji promującej usługi CDO oraz informacji promujących markę i logo CDO
5. Przygotowanie, wykupienie i przeprowadzenie kampanii w wyszukiwarce SEM i Google Display Network mającej na celu promocję produktów dostępnych na stronie https://ncez.pzh.gov.pl/. Listę produktów ze strony NCEŻ wraz z linkami przekaże Zamawiający.
6. Przygotowanie, wydruk i dystrybucja 4 różnych plakatów informacyjno-edukacyjnych w ilości 400 sztuk każdy (łącznie 1600 sztuk plakatów).
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Wstępna koncepcja graficzna
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowej.A. W zakresie doświadczenia
Wykonawca spełni warunek w zakresie doświadczenia jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych również wykonuje co najmniej 1 usługę w postaci przeprowadzenia kampanii promocyjnej z wykorzystaniem mediów o wartości nie mniejszej niż 130 000 zł brutto.
B. W zakresie osób skierowanych do wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga dysponowaniem na stanowisku Kierownik projektu/ account manager/ project manager jednej osoby posiadającej:
a. wykształcenie wyższe
b. co najmniej czteroletnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku tj. kierownika projektu/ account managera/ project manager w zakresie prowadzenia kampanii promocyjnych o charakterze edukacyjno-informacyjnym, w tym realizacja co najmniej dwóch kampanii
promocyjnych o charakterze informacyjno-edukacyjnym o wartości co najmniej 130 000 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych brutto).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
wstępny konspekt kampanii promocyjnej wraz z propozycją mediów.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zobowiązanie jeśli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciegopełnomocnictwo
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określone w Rozdziale 8 SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza istotną zmianę Umowy w następujących przypadkach:1) W przypadku konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań lub zmiany przyjętych założeń wynikających z okoliczności obiektywnych zaistniałych po podpisaniu Umowy w celu skuteczniejszego zrealizowania Przedmiotu Umowy lub ze względu na zmianę przepisów prawa – możliwa jest w szczególności zmiana: sposobu wykonania zamówienia, terminu realizacji Przedmiotu Umowy i/lub wynagrodzenia w zakresie w jakim zmiany te stanowią konsekwencję zmiany;
2) Wystąpienia siły wyższej;
3) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem lub utrudnieniem możliwości należytego wykonania Umowy lub jej części zgodnie z treścią Umowy;
4) Zmian wynikających ze zmian umów obejmujących finansowanie/dofinansowanie Przedmiotu Umowy, wpływających na prawa i obowiązki Stron Umowy.
3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej, zmianie może podlegać każdy element Umowy niezbędny dla wykonania Umowy w sposób należyty i wynagrodzenie lub jego elementy, w tym termin, terminy pośrednie, ceny, wynagrodzenie, w granicach wynikających z uzasadnionych kosztów realizacji zmienionego zakresu Umowy.
4. Strona wnosząca o zmiany Umowy udokumentuje okoliczności stanowiące podstawę zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-18 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-16
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju karate tradycyjnego
- Promocja miejskich działań z wykorzystaniem słupów reklamowych z tematycznymi zawieszkami
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
- Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji informacyjno - edukacyjnej skierowanej do osób powyżej 60 roku życia w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego Bezpieczni 60+
- Opracowanie dokumentu pn. "Kierunki Promocji Gospodarczej Województwa Kujawsko-Pomorskiego"
- Usługi w zakresie kompleksowej organizacji stoiska narodowego, misji przyjazdowych, raportów branżowych oraz kampanii info-promo w ramach Sektorowego Programu Promocji dla branży motoryzacyjnej
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.