Og³oszenie z dnia 2024-05-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00359485/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego” wspó³finansowanego ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych–Edycja ósma
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Gmin Regionu P³ockiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610216771
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Zglenickiego 42
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-411
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@zgrp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zgrp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Kierowanie podstawowymi rodzajami dzia³alno¶ci publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego” wspó³finansowanego ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych–Edycja ósma
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ef798d7e-1d7e-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00345575
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00002371/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
2.2.1 MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY GOSPODARKI ODPADAMI NA TERENIE ZWI¡ZKU GMIN REGIONU P£OCKIEGO
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef798d7e-1d7e-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e53.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef798d7e-1d7e-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacja o ¶rodkach komunikacji elektronicznej oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wys³ania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane s± w Rozdziale IV ust. 1 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm. ), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem danych osobowych jest Zwi±zek Gmin Regionu P³ockiego, ul. Zglenickiego 42, 09-411 P³ock;2. inspektorem ochrony danych osobowych w Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego jest Iwona Osowska - Hejcelman, kontakt: iod@zgrp.pl;3.dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;4. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych, oraz upowa¿nieni pracownicy administratora w zakresie niezbêdnym do wykonywania ich obowi±zków s³u¿bowych. Dane bêd± ujawnione równie¿ podmiotom zewnêtrznym, takim jak dostawcy systemu elektronicznego obiegu dokumentów, dostawcy us³ug internetowych, z których korzysta administrator;5.dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji, niezale¿nie od trybu w jakim zosta³y zawarte, przechowywane s± przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy. Po up³ywie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora w³a¶ciwego archiwum pañstwowego, brakowaniu;6. obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;7.w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany- art. 22 RODO;8.W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego dane mog± byæ tak¿e przekazywane do pañstw trzecich.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych; 2.na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;3.na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje:
1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; 2.prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Z-KP.271.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I - Dostawa fabrycznie nowych urz±dzeñ i sprzêtu wg poni¿szej specyfikacji:
A. Zamiatarko - od¶nie¿arka spalinowa w ilo¶ci 5 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit A.
B. Rêbak do ga³êzi w ilo¶ci 4 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit B.
C. Agregat pr±dotwórczy w ilo¶ci 2 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit C.
D. Podkrzesywarka spalinowa w ilo¶ci 6 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit D.
E. Kosa spalinowa w ilo¶ci 9 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit E.
F. Rozdrabniacz do ga³êzi w ilo¶ci 1 sztuki o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit F.
G. Pilarka w ilo¶ci 5 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit G.
H. Dmuchawa w ilo¶ci 3 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit H.
I. No¿yce w ilo¶ci 1 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit I.
J. Kosiarka spalinowa w ilo¶ci 2 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit J.
K. Wykaszarka spalinowa w ilo¶ci 3 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit K.
L. Traktor ogrodowy z agregatem kosz±cym w ilo¶ci 3 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit L.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 16160000-4 - Ró¿ny sprzêt ogrodniczy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg
42652000-1 - Rêczne narzêdzia elektromechaniczne
43312200-5 - Rêbarki
34921000-9 - Sprzêt do konserwacji dróg
31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory
16310000-1 - Kosiarki
42996100-5 - Rozdrabniarki
43830000-0 - Narzêdzia rêczne z napêdem mechanicznym
43812000-8 - Pi³y
44511200-7 - Narzêdzia ogrodnicze
16311000-8 - Kosiarki do trawników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich
wag±:
Kryterium I- Cena (C) - 60%
Kryterium II - Termin dostawy (T) -40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Czê¶æ II - Dostawa fabrycznie nowej elektrycznej wagi samochodowej najazdowej
w ilo¶ci 1 sztuki o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42923000-2 - Maszyny wa¿±ce i wagi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich
wag±:
Kryterium I- Cena (C) - 60%
Kryterium II - Termin dostawy (T) -40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Czê¶æ III - Dostawa fabrycznie nowych toalet wolnostoj±cych w ilo¶ci 8 sztuk oraz toalety przeno¶nej wc + prysznic w ilo¶ci 1 sztuki o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ III.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich
wag±:
Kryterium I- Cena (C) - 60%
Kryterium II - Termin dostawy (T) -40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Czê¶æ IV - Dostawa fabrycznie nowej odzie¿y ochronnej o parametrach technicznych
i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ IV
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35113400-3 - Odzie¿ ochronna i zabezpieczaj±ca
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich
wag±:
Kryterium I- Cena (C) - 60%
Kryterium II - Termin dostawy (T) -40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,
2) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5, 6 i art. 109 ust. 1 pkt 5, 7-10 ustawy.
5) Do oferty (Formularz oferty) Wykonawca do³±cza aktualne na dzieñ sk³adania ofert: O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – sk³ada na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
6) O¶wiadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy
7) O¶wiadczenie dotycz±ce przepisów sankcyjnych zwi±zanych z wojn± w Ukrainie
WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJ¡CYCH SPE£NIANIE WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA zosta³ opisany w Rozdziale X SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania:- Parametry zaoferowane przez Wykonawcê dla Czê¶ci I, Czê¶ci II, Czê¶ci III, Czê¶ci IV
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania: Parametry zaoferowane przez Wykonawcê dla Czê¶ci I, Czê¶ci II, Czê¶ci III, Czê¶ci IV, wg wzoru za³±czonego przez Zamawiaj±cego – Za³±cznik nr 1 do Formularza Ofertowego.Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, który nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia.5. Wynagrodzenie bêdzie mia³o charakter rycza³towy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zaliczki, o któr±
Wykonawca mo¿e wyst±piæ w kwocie nie mniejszej ni¿ 5% wynagrodzenia przypadaj±cego na dan± czê¶æ,
odpowiadaj±cego udzia³owi w³asnemu Zamawiaj±cego okre¶lonemu we wniosku o dofinansowanie w planowanej warto¶ci
inwestycji. Pozosta³a czê¶æ wynagrodzenia wyp³acona zostanie z dofinansowania po zakoñczeniu realizacji inwestycji.
Zasady udzielenia zaliczki zosta³y zamieszczone w §6 ust. 20 -23 wzoru umowy – za³±cznik nr 3 do SWZ.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian w Umowie . Szczegó³owe warunki zmiany okre¶lone zosta³y wprojektowanych postanowieniach umowy § 11 - Wzór Umowy - Za³±cznik nr 3 do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-10 23:59
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef798d7e-1d7e-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-11 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Remont kuchni w Zak³adzie Karnym w P³ocku
- Druk i opracowanie graficzne materia³ów informacyjno-edukacyjnych dla mieszkañców P³ocka
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem"
- Dostawa sprzêtu IT
- Dostawa okulistycznych materia³ów operacyjnych dla potrzeb Oddzia³u Okulistycznego WSZ w P³ocku.
- Organizowanie, kierowanie i koordynowanie dzia³añ ratowniczych w obiektach MOSiR P³ock Sp. z o.o. - MOSiR 6/2025
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem d³ugoterminowy na okres 48 miesiêcy dwóch ci±gników rolniczych z kosiarkami bijakowymi na potrzeby Miejskiego Zak³adu Us³ug Komunalnych w Sosnowcu.
- Dostawa odzie¿y roboczej i ochronnej dla pracowników Wroc³awskiego Zespo³u ¯³obków z podzia³em na 3 zadania
- Dostawa rozdrabniacza dwuwa³owego do tworzyw sztucznych. DZPZ.282.36.2025.DM
- Dostawa wyposa¿enia specjalistyczn. do pracowni kszta³cenia w zawodzie energetyk oraz mechatronik w ramach proj. Modernizacja bazy dydakt. kszta³cenia zawod. w ZS w Z³. Potoku i ZS w Koniecpolu - 2 cz
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespo³u Szkó³ Nr 1 im. C.K. Norwida w projekcie - Powiat ¦widnicki - kszta³cenie zawodowe na miarê XXI wieku. Edycja 2
- WZPiFP-55-25 Dostawa odzie¿y ochronnej i zabezpieczaj±cej dla policjantów i pracowników jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego
wiêcej: Ró¿ny sprzêt ogrodniczy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.