Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00091362/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
- 2025/BZP 00108094/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekty przebudowy dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OZIMEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413202
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jana Dzierżona 4B
1.5.2.) Miejscowość: Ozimek
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774622800
1.5.8.) Numer faksu: 774622805
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugim.ozimek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ebf34083-57d4-42a0-81c2-a3b3822469461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekty przebudowy dróg gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebf34083-57d4-42a0-81c2-a3b382246946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00229326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032230/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Projekty przebudowy dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091362
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.4.2025.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 Ozimek: ul. Dworcowa od ul. Danieckiej do skrzyżowania z ulicą Waryńskiego (łącznie z tym skrzyżowaniem)1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.
2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 36900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 2 Ozimek: ul. Sikorskiego ostatni wjazd z DW463 ul. Wyzwolenia oraz ,
ul. Słowackiego za boiskiem szkolnym SP3, wymagana przebudowa skrzyżowania ul. Słowackiego i Sikorskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 49200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 3 Grodziec: ul. Spacerowa - od ul. Klasztornej do ul. Robotniczej i odnoga w stronę Ośrodka „Bajka” do 4 domów – istnieje projekt z podziałem na 3 etapy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 61500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 4 Grodziec: ul. Klasztorna od Ośrodka „Bajka” przez las do skrzyżowania z DW 463
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 5 Szczedrzyk: ul. Wspólna (w części wykorytowana pod w-wy konstrukcyjne) od drogi powiatowej do skrzyżowania z ul. Lawendową i łącznik do ul. Sosnowej do końca drogi o nawierzchni asfaltowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 22140 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 6 Szczedrzyk: ul. Cmentarna od skrzyżowania z ul. Ogrodową do skrzyżowania z ul. Dębową, łącznik do ul. Spokojnej (wraz z PARKINGIEM pomiędzy łącznikiem oraz istniejącym cmentarzem) oraz zakończenie ul. Cmentarnej (odcinek na którym brakuje nawierzchni bitumicznej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 7 Krzyżowa Dolina: CHODNIK od przystanku na ul. Powstańców Śl. do skrzyżowania z ul. Polną
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 8 Schodnia: ul. Polna – brakujący odcinek bez nawierzchni asfaltowej (do FOGR-u)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 18450 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 9 Pustków: ul. Leśna (nr działki 328, 175), od nawierzchni bitumicznej do posesji ul. Leśna 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 18450 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 10 Antoniów: ul. Leśna od DW463 do skrzyżowania z Ozimską (remont) dalej ul. Ozimską do posesji nr 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 11 Antoniów (Pastwisko): ul. Tysiąclecia wraz z łącznikiem - ul. Krótka
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 30750 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 12 Dylaki: ul. Sosnowa (w części wykorytowania pod w-wy konstrukcyjne)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 13 Biestrzynnik: ul. Polna łącznik (obecnie zakres jest po robotach ziemnych polegających na wykorytowaniu pod w-wy konstrukcyjne)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 14 Nowa Schodnia: ul. Przemysłowa (obecnie zakres jest po robotach ziemnych polegających na wykorytowaniu pod w-wy konstrukcyjne)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 18450 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 15 Schodnia: ul. Ciepłownicza od skrzyżowania z ul. Powstańców Śląskich do końca ulicy za Ciepłownią (należy wykonać projekt w dwóch etapach od ul. Powstańców Śl. do skrzyżowania z Techniczną włącznie ok. 330 m, od skrzyżowania z Techniczną do końca ulicy ok. 470 m)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 16 Krasiejów: ul. Myślinka z parkingu przy ul. powiatowej do pierwszych domów, po terenie gdzie właścicielem są Lasy Państwowe (konieczność ZRID)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 17 Krasiejów: ul. Młyńska, od firmy RING przez most na Małej Panwi do DW 463
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 18 Nowa Schodnia: ul. Zielona, od ul. Danieckiej do końca zabudowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 19 Ozimek: ul. Leśna - łącznik od Słowackiego od boiska SP3 do skrzyżowania z ul. Świerkową (poszerzenie z nową nawierzchnia asfaltową) wraz z projektem elektrycznym (2 punkty świetlne)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 20 Krzyżowa Dolina: ul. Polna, od transformatora odcinek 1 km w stronę Krośnicy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 21 Schodnia: ul. Brzozowa – odcinek od ul. Powstańców Śl. do końca, czyli do posesji nr 6
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi zaprojektowania przebudowy dróg gminnych -22 części.2. Wszelkie prace związane z przedmiotem zamówienia powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, wiedzą merytoryczną i techniczną.
3. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac.
4. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Część nr 22 Szczedrzyk: ul. ks. M. Brolla od skrzyżowania z ul. Sportową wzdłuż szkoły odcinek 110 m wraz z PARKINGIEM na działce 448/2 o pow. 19 arów (nawierzchnia parkingu geokrata)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 86100 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58548 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135054 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58548 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAMAR Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885332
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58548,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49384,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Przemysław Zawadzki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511089424
7.3.4) Miejscowość: Byczyna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWNICTWO PRZEMYSŁAW ZAWADZKI
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWNICTWO PRZEMYSŁAW ZAWADZKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67404 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67404 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAMAR Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885332
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67404,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107133,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107133,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAMAR Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885332
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107133,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49384,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astreet Adrian Adamowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542772470
7.3.4) Miejscowość: Turawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105165,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astreet Adrian Adamowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542772470
7.3.4) Miejscowość: Turawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54735,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54735,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAMAR Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885332
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54735,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49384,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astreet Adrian Adamowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542772470
7.3.4) Miejscowość: Turawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49384,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astreet Adrian Adamowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542772470
7.3.4) Miejscowość: Turawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59532,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astreet Adrian Adamowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542772470
7.3.4) Miejscowość: Turawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astreet Adrian Adamowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542772470
7.3.4) Miejscowość: Turawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49384,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astreet Adrian Adamowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542772470
7.3.4) Miejscowość: Turawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28413,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astreet Adrian Adamowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542772470
7.3.4) Miejscowość: Turawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59901,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astreet Adrian Adamowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542772470
7.3.4) Miejscowość: Turawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42558,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42558,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAMAR Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885332
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42558,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42066,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75030,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42066,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAMAR Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885332
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42066,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64944,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astreet Adrian Adamowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542772470
7.3.4) Miejscowość: Turawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Przemysław Zawadzki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511089424
7.3.4) Miejscowość: Byczyna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Astreet Adrian Adamowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542772470
7.3.4) Miejscowość: Turawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWNICTWO PRZEMYSŁAW ZAWADZKI
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWNICTWO PRZEMYSŁAW ZAWADZKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16482,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44895,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16482,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAMAR Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885332
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16482,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z OZIMKA
więcej: przetargi w Ozimku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowy dróg powiatowych".
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- OSIEDLOWY DOM KULTURY JAKO SPRAWNIE FUNKCJONUJĄCE CENTRUM EDUKACYJNE- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NA PRZEBUDOWĘ OSIEDLOWEGO DOMU KULTURY POŁOŻONEGO PRZY UL. SKŁODOWSKIEJ-CURIE 26A W IŁAWIE
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na budowę energooszczędnego oświetlenia ulicznego, w zakresie niezbędnym do wykonania inwestycji
- "Budowa oświetlenia ulicznego w/m Ropczyce ul. Zielona i Okonin w ramach zadania budżetowego ,,Budowa nowych punktów oświetleniowych na terenie Gminy Ropczyce"
- Piotrowice Świdnickie III - droga dojazdowa do gruntów rolnych w obszarze scalenia gruntów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.