Og³oszenie z dnia 2025-05-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za ¿yciem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto P³ock Specjalny O¶rodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000705090
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Lasockiego 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosw2plock@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.zjoplock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za ¿yciem”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a7f02fb8-4532-4f36-b128-98c748dd1194
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00219514
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00208313/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Realizacja zadañ wynikaj±cych z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za ¿yciem”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7f02fb8-4532-4f36-b128-98c748dd11943.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres
e-mail: sosw2plock@poczta.onet.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platf. e-Zam. okre¶la Reg. Platf. e-Zam. dostêpny na str.
intern. https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokum. postêp. nie wymaga posiadania konta na Platf. e-Zam. ani logowania.
Korzystanie z Platf.e-Zam. jest bezp³atne.
Sposób i forma sporz±dzenia dokum. musz± byæ zgodne z wym. okre¶lonymi w Rozp. PRM z dnia 30.12. 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania inf. oraz wymagañ techn. dla dokum. elektr. oraz ¶rodków kom. elektr. w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie , przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne a tak¿e Rozp. Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy Dokumenty elektroniczne, o których mowa w rozp. PRM z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozp.RM z dnia 12.04.2012r. w sprawie w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów
teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Warunkiem za³o¿enia konta U¿ytkownik konto uproszczone jest wype³nienie elektronicznego formularza rejestracyjnego dostêpnego na stronie Platformy oraz potwierdzenie zapoznania siê z Regulaminem korzystania z Platformy e-Zamówienia.
Warunkiem za³o¿enia konta U¿ytkownika jest po¶wiadczenie danych rejestracyjnych podmiotu kwalifikowanym podpisem elektronicznym, kwalifikowan± pieczêci± elektroniczn±, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z zapisami projektowanych postanowieñ umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SOSW2.261.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz Zamawiaj±cego us³ug w zakresie prowadzenia zajêæ:
fizjoterapii/rehabilitacji ruchowej,
terapii integracji sensorycznej,
terapii logopedycznej,
terapii psychologicznej,
w celu realizacji zadañ okre¶lonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 wrze¶nia 1991 r. o systemie o¶wiaty oraz w rozporz±dzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 30 sierpnia 2023 r. w sprawie szczegó³owych zadañ wiod±cych o¶rodków koordynacyjno-rehabilitacyjno- opiekuñczych (Dz.U. 2023 poz. 1801).
2. Ilo¶æ godzin do zrealizowania to 4000
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 48
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie w pracy z dzieæmi w wieku 0-7 lat w zakresie danego typu terapii
4.3.6.) Waga: 52
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia publicznego:- co najmniej 4 terapeutów do prowadzenia zajêæ terapii logopedycznej, posiadaj±cych nastêpuj±ce kwalifikacje zawodowe –tj. ukoñczone:
1. jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z nowym standardem kszta³cenia na kierunku:
a) logopedia i posiada przygotowanie pedagogiczne lub
b) na którym jest realizowane wy³±cznie kszta³cenie przygotowuj±ce do wykonywania zawodu nauczyciela, w zakresie logopedii i posiada przygotowanie pedagogiczne, lub
c) pedagogika specjalna w zakresie logopedii i posiada przygotowanie pedagogiczne, lub
d) pedagogika specjalna w zakresie innym ni¿ okre¶lony w lit. c i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukoñczy³a studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kszta³cenia w zakresie logopedii, lub
e) na którym jest realizowane wy³±cznie kszta³cenie przygotowuj±ce do wykonywania zawodu nauczyciela, w zakresie pedagogiki resocjalizacyjnej, pedagogiki korekcyjnej (terapii pedagogicznej) lub wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukoñczy³a studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kszta³cenia w zakresie logopedii lub
2. studia pierwszego i drugiego stopnia prowadzone zgodnie z nowym standardem kszta³cenia na kierunku innym ni¿ pedagogika specjalna, w zakresie:
a) logopedii, i posiada przygotowanie pedagogiczne lub
b) pedagogiki resocjalizacyjnej, pedagogiki korekcyjnej (terapii pedagogicznej) lub wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukoñczy³a studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kszta³cenia w zakresie logopedii, lub
3. studia pierwszego i drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z nowym standardem kszta³cenia na kierunku lub w zakresie innym ni¿ okre¶lone w pkt 1 i 2 i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukoñczy³a studia podyplomowe prowadzone zgodnie z nowym standardem kszta³cenia w zakresie logopedii, lub
4. studia drugiego stopnia prowadzone zgodnie z nowym standardem kszta³cenia na kierunku pedagogika specjalna, na podstawie § 39 ust. 2 pkt 2 i ust. 3 pkt 2 rozporz±dzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wy¿szego z dnia 27 wrze¶nia 2018 r. w sprawie studiów, w zakresie logopedii i posiada przygotowanie pedagogiczne, lub
5. studia prowadzone zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi przed dniem 3 sierpnia 2019 r. na poziomie wymaganym do zajmowania stanowiska nauczyciela w przedszkolu, danym typie szko³y lub rodzaju placówki okre¶lonym w § 3 ust. 1 pkt 2 i ust. 2 pkt 1 lub § 4 pkt 2 i 4 w zakresie logopedii i posiada przygotowanie pedagogiczne, lub
6. studia prowadzone zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi przed dniem 3 sierpnia 2019 r. na poziomie wymaganym do zajmowania stanowiska nauczyciela w przedszkolu, danym typie szko³y lub rodzaju placówki okre¶lonym w § 3 ust. 1 pkt 2 i ust. 2 pkt 1 lub § 4 pkt 2 i 4 i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukoñczy³a:
a) studia pierwszego stopnia prowadzone zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi przed dniem 3 sierpnia 2019 r. w zakresie logopedii lub
b) studia podyplomowe w zakresie logopedii.
- co najmniej 4 terapeutów do prowadzenia zajêæ fizjoterapii/rehabilitacji ruchowej, posiadaj±cych nastêpuj±ce kwalifikacje zawodowe:
1. kwalifikacje przewidziane w ustawie z dnia 25 wrze¶nia 2015r. o zawodzie fizjoterapeuty (Dz.U. z 2022r., poz. 168 ze zm.), w tym wymagane w art. 13 ww. ustawy wykszta³cenie i do¶wiadczenie,
2. wpis w rejestrze fizjoterapeutów w Krajowej Radzie Fizjoterapeutów, (zgodnie z art. 24. Ustawy z dnia 25 wrze¶nia 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty (t.j.: Dz.U. z 2023 r., poz. 121 ze zm.).
- co najmniej 1 terapeutê do prowadzenia zajêæ terapii psychologicznej posiadaj±cego nastêpuj±ce kwalifikacje zawodowe:
1. ukoñczy³a studia pierwszego i drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z:
a) nowym standardem kszta³cenia na kierunku psychologia w zakresie odpowiadaj±cym prowadzonym zajêciom i posiada przygotowanie pedagogiczne lub
b) przepisami obowi±zuj±cymi przed dniem 3 sierpnia 2019r. na kierunku psychologia w specjalno¶ci odpowiadaj±cej prowadzonym zajêciom i posiada przygotowanie pedagogiczne lub
2. spe³nia warunki okre¶lone w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 8 czerwca 2001r. o zawodzie psychologa i samorz±dzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2019r. poz. 1026) i posiada przygotowanie pedagogiczne.
- co najmniej 4 terapeutów do prowadzenia zajêæ terapii integracji sensorycznej, posiadaj±cych nastêpuj±ce kwalifikacje zawodowe –tj. ukoñczone:
1. jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia, studia wy¿sze na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna, a ponadto ukoñczy³a studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub kurs I i II stopnia w zakresie integracji sensorycznej oraz posiada przygotowanie pedagogiczne.
Na spe³nienie powy¿szego warunku nale¿y wykazaæ te same osoby, których do¶wiadczenie zawodowe podlega punktacji na etapie z³o¿enia oferty.
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca spe³ni³ obowi±zki okre¶lone w art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdzia³aniu zagro¿eniom przestêpczo¶ci± na tle seksualnym i ochronie nieletnich (Dz.U.2024 poz. 560, 1228)
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami projektowanych postanowieñ umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e - zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-16 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-14
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Termin realizacji umowy - od podpisania umowy, lecz nie wcze¶niej ni¿ od dnia 16 czerwca 2025 r. maksymalnie do dnia 13 grudnia 2025 r. w tym:a. harmonogram zajêæ bêdzie ustalany przez Wykonawcê z uwzglêdnieniem potrzeb dziecka i rodziców/prawnych opiekunów oraz z uwzglêdnieniem harmonogramu pracy obowi±zuj±cego w miejscu przeprowadzania zajêæ (SOSW Nr 2 w P³ocku), zgodnie z pkt 8 OPZ , w terminie 6 dni roboczych od podpisania umowy;
b. realizacja zajêæ nie wcze¶niej ni¿ od dnia 26 czerwca 2025 r. maksymalnie do 13 grudnia 2025 r. zgodnie z pkt 7 OPZ
W czasie stanu zagro¿enia epidemicznego, stanu epidemii lub w przypadku stanów nadzwyczajnych na terytorium RP us³uga, na wyra¼ne polecenie rodziców/opiekunów prawnych uczestnika terapii, mo¿e byæ ¶wiadczona w formie zdalnej z zachowaniem odpowiednio stosowanych zasad i regu³ dotycz±cych us³ugi ¶wiadczonej bezpo¶rednio.
Rozpoczêcie realizacji umowy mo¿e ulec zmianie w przypadku przed³u¿aj±cej siê procedury udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Druk i opracowanie graficzne materia³ów informacyjno-edukacyjnych dla mieszkañców P³ocka
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem"
- Dostawa sprzêtu IT
- Dostawa okulistycznych materia³ów operacyjnych dla potrzeb Oddzia³u Okulistycznego WSZ w P³ocku.
- Organizowanie, kierowanie i koordynowanie dzia³añ ratowniczych w obiektach MOSiR P³ock Sp. z o.o. - MOSiR 6/2025
- Dostawa fabrycznie nowego ci±gnika rolniczego do Przedsiêbiorstwa Gospodarowania Odpadami w P³ocku Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug szkoleniowych z zakresu nauki jêzyka polskiego jako obcego na poziomie A1 i A2
- "Szkolenia dla uczniów i nauczycieli - uczestników projektu pn. "Kszta³æ siê w ZSBT"
- Zaprojektowanie oraz zrealizowanie cyklu zajêæ rozwijaj±cych zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkó³ podstawowych z terenu gminy Siemieñ
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespo³u Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego im. Ziemi Dobrzyñskiej w Nadro¿u
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie us³ug doradczych/konsultacyjnych, superwizji oraz coachingu realizowanych w ramach projektu Regionalnego O¶rodka Polityki Spo³ecznej w Toruniu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wsparcia w edukacji dla wychowanków pieczy zastêpczej bêd±cych uczestnikami projektu "Moc Rodziny" wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk±
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.