Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00255747/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
- 2025/BZP 00257704/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-02
- 2025/BZP 00277223/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont siedziby Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 45d
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 45d
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-078
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 50 61 200
1.5.8.) Numer faksu: 17 50 61 203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.po.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-779f4411-8db3-49e2-9fe9-fdca8dde0f501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Organ Kontroli Państwowej lub Ochrony Prawa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont siedziby Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 45d2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-779f4411-8db3-49e2-9fe9-fdca8dde0f50
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00342785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091990/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont siedziby Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 45d
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255747
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3036-7.261.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych w budynku wolnostojącym, trzykondygnacyjnym, podpiwniczonym zlokalizowanym przy ul. Hetmańskiej 45d w Rzeszowie na działkach nr 1594/5, 1594/16, 1083/102, 1594/21. Niniejsza inwestycja nie zmienia w żaden sposób zagospodarowania terenu. Charakterystyczne parametry techniczne budynku takie jak wysokość, szerokość czy liczba kondygnacji pozostają bez zmian.
2. Wykonawca jest obowiązany do przedstawienia przed zainstalowaniem do akceptacji przez Inwestora kart materiałowych planowanego do instalacji sprzętu/osprzętu/urządzeń/wyposażenia.
3. Szczegółowy zakres robót opisuje dokumentacja projektowa i STWiOR opracowane przez biuro projektowe ELPROSYSTEM Adrian Łątkowski, z siedzibą ul. Zemborzycka 53 lok. 8, 20-445 Lublin.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wymiana opraw oświetlenia podstawowego,
b) wymiana opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wraz z urządzeniami centralnej baterii
c) wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego,
d) wymiana systemu monitoringu CCTV
e) wymiana instalacji domofonowej
f) wymiana akumulatorów instalacji kontroli dostępu
g) wymiana istniejących szlabanów przy wjeździe od strony ul. Lenartowicza
h) uporządkowanie terenu robót, wywóz i utylizacja odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót, dostarczenie karty przekazania odpadu Zamawiającemu
i) wykonanie dokumentacji powykonawczej (Wykonawca jest zobowiązany w dokumentacji powykonawczej nanieść z istniejącej dokumentacji numery obwodów opraw oświetleniowych oraz zaktualizować schematy rozdzielni elektrycznych z obwodów oświetleniowych).
j) wykonanie odpowiednio: pomiarów, bilansów i testów:
- centralnej baterii (uruchomienia i działania)
- oświetlenie podstawowe i ewakuacyjne
- rezystencji
- bilans mocy przed wymianą i po wymianie
k) przeglądy, pomiary, konserwacja zamontowanych opraw i systemów w okresie gwarancji według zaleceń producenta oraz zgodnie z ustalonymi warunkami gwarancji.
5. Roboty budowlane
1) W ramach robót budowlanych należy w szczególności :
a) wykonać niezbędne prace demontażowe, instalacyjne, montażowe
b) przygotować podłoże ściany, kasetony pod montaż nowych opraw oświetleniowych
c) zamontować oprawy zgodnie z projektem wykonawczym, odpowiednio do pomieszczenia
d) uzupełnić tynki wew., uzupełnić gładź, pomalować odpowiednią farbą
e) zabezpieczenie terenu gdzie prowadzone są prace bezpośrednio i pośrednio
f) uprzątnięcie terenu gdzie prowadzone są prace bezpośrednio i pośrednio
g) utylizacja odpadów
2) Materiały pochodzące z demontażu winny być usuwane na bieżąco z terenu prowadzonych prac i wywożone do utylizacji. Składowanie materiałów przeznaczonych do wbudowania winno być ograniczone do niezbędnego minimum. Postój samochodów wykonawcy na terenie posesji zamawiającego będzie ograniczany wyłącznie na czas załadunku i wyładunku po wcześniejszym zgłoszeniu osobom upoważnionym wskazanym w treści umowy.
3) Roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia winny zostać wykonane zgodnie z opracowanym i uzgodnionym branżowo projektem wykonawczym oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, wytycznymi i wszelkimi zaleceniami uzgodnionymi do wykonania w czasie realizacji zadania.
4) Z uwagi na fakt, że prace wykonywane będą w czynnym obiekcie biurowym prokuratur wykonawca przystępując do wykonania robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do:
1. należytego zabezpieczenia terenu na którym prowadzone są prace zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, utrzymanie terenu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, utrzymanie należytego porządku na trasie prowadzonych robót,
Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za teren prowadzonych robót od chwili rozpoczęcia ich realizacji do czasu odbioru końcowego przedmiotu przez zamawiającego.
2. uzyskania zgody właściwego organu na ewentualne czasowe zajęcia pasa drogowego i/lub chodników – koszty ewentualnego zajęcia pasa drogowego i/lub chodników należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym,
3. wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy osób posiadających odpowiednie uprawnienia, przeszkolonych w zakresie przepisów bhp i ppoż. oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież – wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane nie przestrzeganiem przez jego pracowników przepisów bhp i ppoż.,
4. zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanymi robotami oraz nadzór nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy,
5. zatrudnienia do kierowania robotami kadry inżynieryjno – technicznej posiadającej przewidziane prawem uprawnienia i zezwolenia,
6. koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców, w przypadku gdy część robót zostanie zlecona podmiotom trzecim – wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób pracujących przy realizacji zamówienia i jest zobowiązany do egzekwowania prawa od wszystkich uczestników procesu budowlanego,
7. przekazania zrealizowanego przedmiotu zamówienia zamawiającemu,
8. kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności aprobat i atestów na wbudowane materiały i urządzenia, świadectw jakości, certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów lub deklaracji własności materiałów (deklaracji zgodności z obowiązującymi normami), sporządzonych w języku polskim instrukcji obsługi, konserwacji, eksploatacji lub użytkowania zastosowanych urządzeń, protokołów prób i pomiarów oraz przekazanie ich zamawiającemu przy odbiorze końcowym,
9. pokrycia kosztów płatnych prób, badań, odbiorów technicznych i uruchomienia pracy urządzeń pozostających w związku z realizacją przedmiotu zamówienia,
10. opracowania (wykonania) własnym staraniem i na własny koszt kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie ewentualne zmiany wprowadzone w trakcie realizacji oraz skompletowanie dokumentów odbiorowych i przekazanie ich zamawiającemu na dzień zgłoszenia gotowości przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego,
11. całkowitego uporządkowania terenów, na których prowadzone były prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia jak też innych zajętych lub użytkowanych przez wykonawcę,
12. w razie uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót lub ich części, do ich naprawy i doprowadzenie do stanu poprzedniego.
13. pokrycie ewentualnych szkód wyrządzonych z jego winy w trakcie realizacji przedmiotu umowy użytkownikom sąsiadujących posesji.
14. Zamawiający będzie wymagał aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej rękojmi na wady, liczonej od daty przekazania przedmiotu zamówienia zamawiającemu, na wszystkie roboty budowlane wykonane w ramach realizacji zamówienia, a także określonej przez producenta, liczonej od daty przekazania przedmiotu zamówienia zamawiającemu, na wszystkie urządzenia zainstalowane w ramach realizacji zamówienia. W okresie gwarancji, wykonawca powinien zapewnić wykonywanie przeglądów serwisowych w terminach i zakresach wymaganych przez producentów urządzeń.
5) Zastosowane przez wykonawcę materiały i wyroby, winny odpowiadać co do jakości wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, w szczególności określonych w:
1) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane ((tj. Dz. U. z 2025 r., poz. 418),
2) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213),
3) ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U.2023.215).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1920030,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3640800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1920030,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXTO Technology Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130262994
7.3.3) Ulica: Willowa 87
7.3.4) Miejscowość: Modlniczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace instalatorskie i montażowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1920030,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 877 polegająca na budowie mostu w km 37 + 638 na rz. Wisłok (...) w m. Dąbrówki"
- Sprzedaż i dostawa komory starzeniowej dla Wydziału Medycznego
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli tapicerowanych i foteli biurowych
- Świadczenie na rzecz Pracowników Zamawiającego, Dzieci Pracowników Zamawiającego jak również Osób towarzyszących Pracowników usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo rekreacyjnych.
- Świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania transakcji bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz form płatności BLIK w parkomatach zlokalizowanych w SPP w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowań komputerowych dla Wydziału Technologiczno - Przyrodniczego Uniwersytetu Rzeszowskiego.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej wiaty nr 1 na budynek magazynowy oraz modernizacja wiaty nr 2 w Tarnowie ul. Giełdowa 15, działka nr 257/8 obr. 200
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH ( 3 ŁAZIENEK) W BUDYNKU KARCZMY W MIASTECZKU GALICYJSKIM ORAZ REMONT W POMIESZCZENIACH TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH SKANSEN UJĘTYCH W DWÓCH ZADANIACH.
- Modernizacja dachu nad budynkiem "K" Szpitala Wojewódzkiego im. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch urządzeń dźwigowych w istniejących szybach windowych zlokalizowanych w Zamku Książ w Wałbrzychu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





