eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszęcin › Zakup paliw płynnych w 2022 r. przez Gminę Koszęcin.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw płynnych w 2022 r. przez Gminę Koszęcin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koszęcin

1.3.) Oddział zamawiającego: UG Koszęcin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 10

1.5.2.) Miejscowość: Koszęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-286

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3576 100

1.5.8.) Numer faksu: 34 3576 108

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koszecin@koszecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliw płynnych w 2022 r. przez Gminę Koszęcin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee3daf0c-5358-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004529/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup paliw płynnych w 2022 r. przez Gminę Koszęcin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296562/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130543,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych dla pojazdów będących w dyspozycji Urzędu Gminy w Koszęcinie w ilości:
a) benzyna bezołowiowa PB 95 – 5. 000 litrów;
b) olej napędowy – 22. 000 litrów.
Zamawiający przewiduje zapotrzebowanie na paliwa w okresie trwania umowy w ilości:
a) benzyna bezołowiowa Pb-95 (zgodna z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych – Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.) w ilości 5.000 litrów;
b) olej napędowy ON (zgodny z PN-EN 590 i wymaganiami Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych - (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.) w ilości 22.000 litrów.
Wymagania Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne: paliwo premium za zwykły ON oraz paliwo premium za zwykłą Pb-95, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Wykonawca gwarantuje jakość paliw zgodną z ww. obowiązującymi normami i przywoływanymi przepisami. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde żądanie Zamawiającego. Wykonawca pokryje do pełnej wysokości wszystkie szkody powstałe z winy Wykonawcy w pojazdach, sprzęcie Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać stosowną koncesję, uprawniającą go do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami oraz przedstawić ją na każde wezwanie Zamawiającego.
Wykonawca musi dysponować, przez cały okres obowiązywania umowy, co najmniej jedną stacją paliw, umożliwiającą tankowanie samochodów ciężarowych, osobowych, autobusu, sprzętu oraz kanistrów.
Zakup benzyny bezołowiowej Pb-95, oleju napędowego ON, będzie prowadzony sukcesywne, stosownie do ich potrzeb.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze o 10 % od zamawianych. W przypadku, gdy ilość zakupionych paliw w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza o 10 % od przedstawionej ilości, Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów paliwa bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu umowy, stosownie do rzeczywistych potrzeb, zastrzega sobie prawo do dokonania zmian ilościowych w przedmiocie umowy polegających na zwiększeniu zakupu jednego rodzaju paliwa (np. Pb 95), kompensując ograniczeniem zakupu drugiego rodzaju (np. ON ) – w taki sposób, że nie zostanie przekroczony zakup maksymalnej ilości paliwa objętego przedmiotem umowy.
Z każdego tankowania oleju napędowego lub benzyny bezołowiowej Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania operacji wydruku zawierającego następujące informacje identyfikacyjne: a) data i dokładny czas przeprowadzenia transakcji, b) adres stacji paliwowej, na której przeprowadzono transakcję, c) rodzaj, ilość, cenę jednostkową paliwa obowiązującą w chwili dokonywania transakcji oraz łączną cenę za ilość pobranego paliwa, d) nazwisko i imię pobierającego, e) numer rejestracyjny pojazdu lub nazwę sprzętu lub „kanister”.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, certyfikatów, aprobat lub pochodzenia, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego produkty. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców produkty równoważne muszą mieć parametry nie gorsze, niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na jej zweryfikowanie pod względem jej zgodności z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Treść oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści SWZ. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w ofercie zaoferowanych paliw. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej, oleju napędowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156790,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156790,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156790,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowy ANKAR Walerian Ulfik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751337085

7.3.3) Ulica: Lubliniecka 10

7.3.4) Miejscowość: Koszęcin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-286

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156790,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.