Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00325097/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kursy zawodowe dla Uczestników projektu ZAWODOWO NIEZAWODNI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskih im. Kazimierza Andrzeja Jaworskiego w Chełmie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000200696
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Reformacka 13
1.4.2.) Miejscowość: Chełm
1.4.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.4.7.) Numer telefonu: tel. 82 549 60 37 (wew. 337), 82 565 27 06,
1.4.8.) Numer faksu: zsgih.projekt@gmail.com
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zsgih.projekt@gmail.com
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsgihchelm.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00340436
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00325097
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Kurs FRYZJER MĘSKI-BARBER
A. Liczba Uczestników w grupie: 8 osób= 1 grupa
W ofercie cena kursu dla 1 Uczestnika
B. Cel: Nabycie przez 8 Uczestników/-czki wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu barbera
C. Liczba godzin/grupa Grupa zrealizuje 80 godz. zajęć, w tym 50 godz. zajęć praktycznych (przez godzinę zajęć należy rozumieć godzinę zegarową, czyli 60 minut);
D. Miejsce realizacji Pracownia fryzjerska ZSGiH w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełm / pracownia w pełni wyposażona.
Pracownia udostępniana nieodpłatnie przez Zamawiającego
E. Termin realizacji Do 30.06.2026 - zgodnie z Harmonogramem Wniosku o dofinansowanie projektu
F. Organizacja zajęć 1. Zajęcia będą realizowane w grupie – 1 grupa=8 os.
2. Ilość godzin zajęć:
– każda grupa po 180 godz., w tym: 90 godz. zajęć praktycznych (przez godzinę zajęć należy rozumieć godzinę zegarową, czyli 60 minut);
– realizacja zajęć w blokach po 4-8 godz..
3. Zajęcia realizowane na podstawie harmonogramów opracowanych we współpracy z Zamawiającym na co najmniej 14 dni wcześniej przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć w danej grupie (możliwość realizacji zajęć we wszystkie dni tygodnia, poza obowiązkowymi godzinami zajęć szkolnych uczestników i/lub w dni wolne od nauki, np. weekendy, w okresie ferii i wakacji);
4. W cenie usługi dla każdego Uczestnika:
– materiały szkoleniowe w formie papierowej i/lub elektronicznej;
– artykuły zużywalne niezbędne do realizacji programu zajęć.
5. Catering postaci gorących posiłków dostarczany przez Zamawiającego w dni zajęć co najmniej 6-godzinnych – zgodnie z harmonogramem zajęć
G. Zobowiązania Wykonawcy 1. Zapewnienie trenera/wykładowcy/instruktora posiadającego kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia;
2. Opracowanie programu zajęć, zawierającego min. następujące zagadnienia: dobór fryzur i zarostu do kształtu głowy i twarzy, produkty do stylizacji włosów/zarostu, techniki strzyżeń męskich
3. Zapewnienie artykułów, w tym fryzjersko-kosmetyczno-pielęgnacyjnych/akcesoriów/pomocy niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza do realizacji zajęć praktycznych – w cenie usługi;
4. Realizacja zajęć zgodnie z programem i harmonogramem;
5. Przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych w formie papierowej i/lub elektronicznej – najpóźniej w ostatnim dniu zajęć;
6. Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego badającego stopień opanowania treści programowych w zakresie teorii i praktyki – sporządzenie zestawienia/analizy wyników;
7. Do 7. dnia od dnia zakończenia zajęć wydanie Uczestnikom/-czkom zaświadczeń/certyfikatów – zgodnie z obowiązującymi przepisami – potwierdzających ich ukończenie oraz nabycie wiedzy i umiejętności objętych programem zajęć;
8. Przekazanie w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji szkolenia oryginałów list obecności, dzienników zajęć, ankiet ewaluacyjnych/sprawdzianów, wzorów zaświadczeń, potwierdzenia przekazania Uczestnikom zaświadczeń, materiałów szkoleniowych Uczestnikom oraz innych dokumentów z realizowanego szkolenia, w tym podsumowania przeprowadzonego egzaminu wewnętrznego;
9. Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia, dzienników zajęć, list obecności dostarczonych przez Zamawiającego;
10. Gotowość do bezkosztowego przesunięcia/zmiany terminu/odwołania zaplanowanego szkolenia w terminie maksymalnym 7 dni, pomiędzy dniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do zmiany terminu realizacji zamówienia (realizacji szkoleń/kursów), a dniem rozpoczęcia jego realizacji.
4.8. Zakres usług szkoleniowych określony w opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części stanowi ich maksymalną liczbę w ramach zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia ilości nie mniejszej niż 60% maksymalnej wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Rozliczanie z Wykonawcą nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy zgodnie z cenami jednostkowymi przedstawionymi w ofercie cenowej Wykonawcy.
Po zmianie:
Kurs FRYZJER MĘSKI-BARBER
A. Liczba Uczestników w grupie: 8 osób= 1 grupa
W ofercie cena kursu dla 1 Uczestnika
B. Cel: Nabycie przez 8 Uczestników/-czki wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu barbera
C. Liczba godzin/grupa Grupa zrealizuje 80 godz. zajęć, w tym 50 godz. zajęć praktycznych (przez godzinę zajęć należy rozumieć godzinę zegarową, czyli 60 minut);
D. Miejsce realizacji Pracownia fryzjerska ZSGiH w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełm / pracownia w pełni wyposażona.
Pracownia udostępniana nieodpłatnie przez Zamawiającego
E. Termin realizacji Do 30.06.2026 - zgodnie z Harmonogramem Wniosku o dofinansowanie projektu
F. Organizacja zajęć 1. Zajęcia będą realizowane w grupie – 1 grupa=8 os.
2. Ilość godzin zajęć:
– każda grupa po 80 godz., w tym: 50 godz. zajęć praktycznych (przez godzinę zajęć należy rozumieć godzinę zegarową, czyli 60 minut);
– realizacja zajęć w blokach po 4-8 godz..
3. Zajęcia realizowane na podstawie harmonogramów opracowanych we współpracy z Zamawiającym na co najmniej 14 dni wcześniej przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć w danej grupie (możliwość realizacji zajęć we wszystkie dni tygodnia, poza obowiązkowymi godzinami zajęć szkolnych uczestników i/lub w dni wolne od nauki, np. weekendy, w okresie ferii i wakacji);
4. W cenie usługi dla każdego Uczestnika:
– materiały szkoleniowe w formie papierowej i/lub elektronicznej;
– artykuły zużywalne niezbędne do realizacji programu zajęć.
5. Catering postaci gorących posiłków dostarczany przez Zamawiającego w dni zajęć co najmniej 6-godzinnych – zgodnie z harmonogramem zajęć
G. Zobowiązania Wykonawcy 1. Zapewnienie trenera/wykładowcy/instruktora posiadającego kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia;
2. Opracowanie programu zajęć, zawierającego min. następujące zagadnienia: dobór fryzur i zarostu do kształtu głowy i twarzy, produkty do stylizacji włosów/zarostu, techniki strzyżeń męskich
3. Zapewnienie artykułów, w tym fryzjersko-kosmetyczno-pielęgnacyjnych/akcesoriów/pomocy niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza do realizacji zajęć praktycznych – w cenie usługi;
4. Realizacja zajęć zgodnie z programem i harmonogramem;
5. Przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych w formie papierowej i/lub elektronicznej – najpóźniej w ostatnim dniu zajęć;
6. Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego badającego stopień opanowania treści programowych w zakresie teorii i praktyki – sporządzenie zestawienia/analizy wyników;
7. Do 7. dnia od dnia zakończenia zajęć wydanie Uczestnikom/-czkom zaświadczeń/certyfikatów – zgodnie z obowiązującymi przepisami – potwierdzających ich ukończenie oraz nabycie wiedzy i umiejętności objętych programem zajęć;
8. Przekazanie w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji szkolenia oryginałów list obecności, dzienników zajęć, ankiet ewaluacyjnych/sprawdzianów, wzorów zaświadczeń, potwierdzenia przekazania Uczestnikom zaświadczeń, materiałów szkoleniowych Uczestnikom oraz innych dokumentów z realizowanego szkolenia, w tym podsumowania przeprowadzonego egzaminu wewnętrznego;
9. Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia, dzienników zajęć, list obecności dostarczonych przez Zamawiającego;
10. Gotowość do bezkosztowego przesunięcia/zmiany terminu/odwołania zaplanowanego szkolenia w terminie maksymalnym 7 dni, pomiędzy dniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do zmiany terminu realizacji zamówienia (realizacji szkoleń/kursów), a dniem rozpoczęcia jego realizacji.
4.8. Zakres usług szkoleniowych określony w opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części stanowi ich maksymalną liczbę w ramach zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia ilości nie mniejszej niż 60% maksymalnej wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Rozliczanie z Wykonawcą nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy zgodnie z cenami jednostkowymi przedstawionymi w ofercie cenowej Wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-23 10:00
Po zmianie:
2025-07-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-23 10:30
Po zmianie:
2025-07-24 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-21
Po zmianie:
2025-08-22
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Malowanie elewacji budynków KM PSP w Chełmie
- "Zakup skanera wielkoformatowego do formatu A2+"
- Świadczenie specjalistycznych badań konsultacyjnych z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad funkcjonariuszami i pracownikami na terenie miasta Chełm, Biała Podlaska, Tomaszów Lubelski, Lublin
- Dostawa sprzętu biurowego, świadczenie usług gwarancyjnych na przejścia graniczne usytuowane w woj. lubelskim i LZOPG w Chełmie.
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa licencji, wdrożenie modułów oraz dostosowanie funkcjonalności systemu Enova365 dla Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach"
- Zakup dostępu do platformy e-learningowej z przeznaczeniem do samodzielnej nauki języka angielskiego i języka niemieckiego dla pracowników
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap V
- "Przeprowadzenie szkoleń/kursów dla nauczycieli zatrudnionych w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Chocianów biorących udział w projekcie "Gmina Chocianów wspiera uczniów"
- Wykonanie usługi polegającej na realizacji szkoleń stacjonarnych i zdalnych dla pracowników Zamawiającego - realizacja projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego (...)"
- Realizacja szkoleń w ramach projektu pn. Tworzenie nowych ekspozycji w Muzeum Literackim w Nałęczowie - oddziale Muzeum Narodowego w Lublinie w celu budowy kulturowego centrum aktywności społecznej
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





