eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmKursy zawodowe dla Uczestników projektu ZAWODOWO NIEZAWODNI



Ogłoszenie z dnia 2025-07-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kursy zawodowe dla Uczestników projektu ZAWODOWO NIEZAWODNI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskih im. Kazimierza Andrzeja Jaworskiego w Chełmie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000200696

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Reformacka 13

1.4.2.) Miejscowość: Chełm

1.4.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.4.7.) Numer telefonu: tel. 82 549 60 37 (wew. 337), 82 565 27 06,

1.4.8.) Numer faksu: zsgih.projekt@gmail.com

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zsgih.projekt@gmail.com

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsgihchelm.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00340436

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-23

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00325097

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Kurs FRYZJER MĘSKI-BARBER
A. Liczba Uczestników w grupie: 8 osób= 1 grupa

W ofercie cena kursu dla 1 Uczestnika

B. Cel: Nabycie przez 8 Uczestników/-czki wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu barbera

C. Liczba godzin/grupa Grupa zrealizuje 80 godz. zajęć, w tym 50 godz. zajęć praktycznych (przez godzinę zajęć należy rozumieć godzinę zegarową, czyli 60 minut);

D. Miejsce realizacji Pracownia fryzjerska ZSGiH w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełm / pracownia w pełni wyposażona.

Pracownia udostępniana nieodpłatnie przez Zamawiającego

E. Termin realizacji Do 30.06.2026 - zgodnie z Harmonogramem Wniosku o dofinansowanie projektu

F. Organizacja zajęć 1. Zajęcia będą realizowane w grupie – 1 grupa=8 os.
2. Ilość godzin zajęć:
– każda grupa po 180 godz., w tym: 90 godz. zajęć praktycznych (przez godzinę zajęć należy rozumieć godzinę zegarową, czyli 60 minut);
– realizacja zajęć w blokach po 4-8 godz..
3. Zajęcia realizowane na podstawie harmonogramów opracowanych we współpracy z Zamawiającym na co najmniej 14 dni wcześniej przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć w danej grupie (możliwość realizacji zajęć we wszystkie dni tygodnia, poza obowiązkowymi godzinami zajęć szkolnych uczestników i/lub w dni wolne od nauki, np. weekendy, w okresie ferii i wakacji);
4. W cenie usługi dla każdego Uczestnika:
– materiały szkoleniowe w formie papierowej i/lub elektronicznej;
– artykuły zużywalne niezbędne do realizacji programu zajęć.
5. Catering postaci gorących posiłków dostarczany przez Zamawiającego w dni zajęć co najmniej 6-godzinnych – zgodnie z harmonogramem zajęć

G. Zobowiązania Wykonawcy 1. Zapewnienie trenera/wykładowcy/instruktora posiadającego kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia;
2. Opracowanie programu zajęć, zawierającego min. następujące zagadnienia: dobór fryzur i zarostu do kształtu głowy i twarzy, produkty do stylizacji włosów/zarostu, techniki strzyżeń męskich
3. Zapewnienie artykułów, w tym fryzjersko-kosmetyczno-pielęgnacyjnych/akcesoriów/pomocy niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza do realizacji zajęć praktycznych – w cenie usługi;
4. Realizacja zajęć zgodnie z programem i harmonogramem;
5. Przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych w formie papierowej i/lub elektronicznej – najpóźniej w ostatnim dniu zajęć;
6. Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego badającego stopień opanowania treści programowych w zakresie teorii i praktyki – sporządzenie zestawienia/analizy wyników;
7. Do 7. dnia od dnia zakończenia zajęć wydanie Uczestnikom/-czkom zaświadczeń/certyfikatów – zgodnie z obowiązującymi przepisami – potwierdzających ich ukończenie oraz nabycie wiedzy i umiejętności objętych programem zajęć;
8. Przekazanie w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji szkolenia oryginałów list obecności, dzienników zajęć, ankiet ewaluacyjnych/sprawdzianów, wzorów zaświadczeń, potwierdzenia przekazania Uczestnikom zaświadczeń, materiałów szkoleniowych Uczestnikom oraz innych dokumentów z realizowanego szkolenia, w tym podsumowania przeprowadzonego egzaminu wewnętrznego;
9. Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia, dzienników zajęć, list obecności dostarczonych przez Zamawiającego;
10. Gotowość do bezkosztowego przesunięcia/zmiany terminu/odwołania zaplanowanego szkolenia w terminie maksymalnym 7 dni, pomiędzy dniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do zmiany terminu realizacji zamówienia (realizacji szkoleń/kursów), a dniem rozpoczęcia jego realizacji.


4.8. Zakres usług szkoleniowych określony w opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części stanowi ich maksymalną liczbę w ramach zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia ilości nie mniejszej niż 60% maksymalnej wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Rozliczanie z Wykonawcą nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy zgodnie z cenami jednostkowymi przedstawionymi w ofercie cenowej Wykonawcy.

Po zmianie:
Kurs FRYZJER MĘSKI-BARBER
A. Liczba Uczestników w grupie: 8 osób= 1 grupa

W ofercie cena kursu dla 1 Uczestnika

B. Cel: Nabycie przez 8 Uczestników/-czki wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu barbera

C. Liczba godzin/grupa Grupa zrealizuje 80 godz. zajęć, w tym 50 godz. zajęć praktycznych (przez godzinę zajęć należy rozumieć godzinę zegarową, czyli 60 minut);

D. Miejsce realizacji Pracownia fryzjerska ZSGiH w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełm / pracownia w pełni wyposażona.

Pracownia udostępniana nieodpłatnie przez Zamawiającego

E. Termin realizacji Do 30.06.2026 - zgodnie z Harmonogramem Wniosku o dofinansowanie projektu

F. Organizacja zajęć 1. Zajęcia będą realizowane w grupie – 1 grupa=8 os.
2. Ilość godzin zajęć:
– każda grupa po 80 godz., w tym: 50 godz. zajęć praktycznych (przez godzinę zajęć należy rozumieć godzinę zegarową, czyli 60 minut);
– realizacja zajęć w blokach po 4-8 godz..
3. Zajęcia realizowane na podstawie harmonogramów opracowanych we współpracy z Zamawiającym na co najmniej 14 dni wcześniej przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć w danej grupie (możliwość realizacji zajęć we wszystkie dni tygodnia, poza obowiązkowymi godzinami zajęć szkolnych uczestników i/lub w dni wolne od nauki, np. weekendy, w okresie ferii i wakacji);
4. W cenie usługi dla każdego Uczestnika:
– materiały szkoleniowe w formie papierowej i/lub elektronicznej;
– artykuły zużywalne niezbędne do realizacji programu zajęć.
5. Catering postaci gorących posiłków dostarczany przez Zamawiającego w dni zajęć co najmniej 6-godzinnych – zgodnie z harmonogramem zajęć

G. Zobowiązania Wykonawcy 1. Zapewnienie trenera/wykładowcy/instruktora posiadającego kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia;
2. Opracowanie programu zajęć, zawierającego min. następujące zagadnienia: dobór fryzur i zarostu do kształtu głowy i twarzy, produkty do stylizacji włosów/zarostu, techniki strzyżeń męskich
3. Zapewnienie artykułów, w tym fryzjersko-kosmetyczno-pielęgnacyjnych/akcesoriów/pomocy niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza do realizacji zajęć praktycznych – w cenie usługi;
4. Realizacja zajęć zgodnie z programem i harmonogramem;
5. Przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych w formie papierowej i/lub elektronicznej – najpóźniej w ostatnim dniu zajęć;
6. Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego badającego stopień opanowania treści programowych w zakresie teorii i praktyki – sporządzenie zestawienia/analizy wyników;
7. Do 7. dnia od dnia zakończenia zajęć wydanie Uczestnikom/-czkom zaświadczeń/certyfikatów – zgodnie z obowiązującymi przepisami – potwierdzających ich ukończenie oraz nabycie wiedzy i umiejętności objętych programem zajęć;
8. Przekazanie w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji szkolenia oryginałów list obecności, dzienników zajęć, ankiet ewaluacyjnych/sprawdzianów, wzorów zaświadczeń, potwierdzenia przekazania Uczestnikom zaświadczeń, materiałów szkoleniowych Uczestnikom oraz innych dokumentów z realizowanego szkolenia, w tym podsumowania przeprowadzonego egzaminu wewnętrznego;
9. Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia, dzienników zajęć, list obecności dostarczonych przez Zamawiającego;
10. Gotowość do bezkosztowego przesunięcia/zmiany terminu/odwołania zaplanowanego szkolenia w terminie maksymalnym 7 dni, pomiędzy dniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do zmiany terminu realizacji zamówienia (realizacji szkoleń/kursów), a dniem rozpoczęcia jego realizacji.


4.8. Zakres usług szkoleniowych określony w opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części stanowi ich maksymalną liczbę w ramach zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia ilości nie mniejszej niż 60% maksymalnej wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Rozliczanie z Wykonawcą nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy zgodnie z cenami jednostkowymi przedstawionymi w ofercie cenowej Wykonawcy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-07-23 10:00

Po zmianie:
2025-07-24 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-07-23 10:30

Po zmianie:
2025-07-24 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-08-21

Po zmianie:
2025-08-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.