eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczawnicaBudowa sieci wodociągowej ul. Główna wraz z odgałęzieniami w Szczawnicy



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej ul. Główna wraz z odgałęzieniami w Szczawnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZCZAWNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szalaya 103

1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@szczawnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej ul. Główna wraz z odgałęzieniami w Szczawnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f923d3d-50f9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339332

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002367/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa sieci wodociągowej ul. Główna wraz z odgałęzieniami w Szczawnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289264/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.1.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 646034,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Budowa sieci wodociągowej w Gminie Szczawnica – ul. Główna w Szczawnicy, w zakresie zgodnym z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.

Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania robót budowlanych w zakresie budowy sieci wodociągowej ul. Główna wraz z odgałęzieniami w Szczawnicy.

Charakterystyczne rodzaje robót:
Zadanie obejmuje budowę sieci wodociągowej z rur PEHD zgrzewanych doczołowo SDR 11, podłączenie jej do istniejącej sieci i włączenie do ruchu łącznie z elementami armatury PPOŻ.
- Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych wraz z połączeniem rur metodą zgrzewania czołowego (PE, PEHD, SDR11) o śr. zewnętrznej 160 mm – 1455,30m
- Sieci wodociągowe - montaż rurociągów z rur polietylenowych wraz z połączeniem rur metodą zgrzewania czołowego (PE, PEHD, SDR11) o śr. zewnętrznej 90 mm – 436,80m
- Montaż hydrantów pożarowych nadziemnych – 12 kpl
- Montaż hydrantów pożarowych podziemnych - 3 kpl

Zamawiający w drogach gminnych dopuszcza zarówno metodę odkopową wykonania sieci wodociągowej jak i metodę przewiertu sterowanego, natomiast w drodze powiatowej wykonanie sieci wodociągowej metodą przewiertu sterowanego. Zastosować należy materiały przeznaczone do danej metody wykonania, załączone przedmiary robót zakładają metodę przewiertu sterowanego jak również metodę odkopową, przy której należy przewidzieć oznakowanie trasy rurociągu ułożonego w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego z wkładką metalową. Wykonawca zobowiązany jest przed odbiorem końcowym przekazać zamawiającemu dokumentację powykonawczą wykonanej sieci.

UWAGA: Po stronie Wykonawcy jest uzyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej nr K1636 Krościenko – Szczawnica oraz uiszczenie związane z tym faktem opłat.

UWAGA: Odtworzenie nawierzchni dróg gminnych należy wykonać zgodnie z INSTRUKCJĄ NA ODTWORZENIE NAWIERZCHNI W OBRĘBIE PASA DROGOWEGO NARUSZONYCH W WYNIKU ROBÓT KANALIZACYJNYCH, WODOCIĄGOWYCH, GAZOCIĄGOWYCH, ELEKTRYCZNYCH, TELEKOMUNIKACYJNYCH itp. (instrukcja stanowi załącznik do niniejszej SWZ).

Szczegółowe oraz charakterystyczne parametry i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania robót. Materiały
i wyroby budowlane winny być odpowiednio oznaczone i posiadać wszelkie dokumenty określone szczegółowymi przepisami dotyczącymi trybu dopuszczenia ich do stosowania jak: certyfikat znak bezpieczeństwa, aktualną aprobatę techniczną, deklarację zgodności z Polską Normą, atest higieniczny, określenie klasyfikacji ogniowej itp.

Założenia:
1. Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
3. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami, a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
4. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
5. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy.
6. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
7. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu ofertowego.

3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględnia załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy oraz dokumentacja przetargowa stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ.
3.2.1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
3.2.2. Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
3.2.3. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
3.2.4. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac składających się na przedmiot umowy.
3.2.5. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Wykonawcę i Zamawiającego bez uwag.
3.2.6. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu ofertowego najpóźniej w dniu podpisania umowy.
3.2.7. Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
3.2.8. Nie później niż na dzień podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o sposobie fakturowania zgodnie z wariantami przedstawionymi w § 11b* projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.

3.3 Gwarancja
3.3.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu gwarancji opisano w § 13 (Rękojmia za wady, gwarancja) projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
3.3.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.
3.3.3 Termin gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
3.3.4 Wykonawca może zaproponować okres gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 36 miesięcy - max. 60 miesięcy.

3.4. Wspólny Słownik Zamówień:
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45232100-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.