eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › "Zakup soli kamiennej drogowej wraz z dostawą na bazy Obwodów Drogowych nr 1 w Szczytnej, nr 2 w Bystrzycy Kł. i nr 3 w Nowej Rudzie - zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup soli kamiennej drogowej wraz z dostawą na bazy Obwodów Drogowych nr 1 w Szczytnej, nr 2 w Bystrzycy Kł. i nr 3 w Nowej Rudzie - zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyspiańskiego 2k

1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74/868 01 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.bip.klodzko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_klodzko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup soli kamiennej drogowej wraz z dostawą na bazy Obwodów Drogowych nr 1 w Szczytnej, nr 2 w Bystrzycy Kł. i nr 3 w Nowej Rudzie - zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e63a8d4-1312-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036821/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup soli kamiennej drogowej wraz z dostawą na bazy Obwodów Drogowych nr 1 w Szczytnej, nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej i nr 3 Nowej Rudzie - zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289899/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.2000/AZ/20/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 127608,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania nadana przez zamawiającego: „Zakup soli kamiennej drogowej wraz z dostawą na bazy Obwodów Drogowych nr 1 w Szczytnej, nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej i nr 3 w Nowej Rudzie - zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2022/2023”
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest: dostawa
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę luzem do 104 Mg soli kamiennej drogowej DR sort 1N i do 208 Mg soli kamiennej drogowej DR sort ON na n/w składowiska materiałów:
1) Obwód Drogowy nr 1 w:
a) Szczytna, ul. Bobrownicka 1a - do 104 Mg soli kamiennej DR sort ON,
b) Kłodzko ul. Objazdowa 20 - do 104 Mg soli kamiennej drogowej sort 1N
2) Obwód Drogowy nr 2:
a) Bystrzyca Kłodzka, ul. Zamenhofa 41 – do 52 Mg soli kamiennej drogowej DR sort ON
3) Obwód Drogowy nr 3:
a) Nowa Ruda, ul. Młyńska 7 – do 52 Mg soli kamiennej drogowej sort ON
4. Sól drogowa powinna spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02 i norm pokrewnych.
5. Wymagania dotyczące soli drogowej:
1) barwa biała lub szara o odcieniu szarym lub różowym
2) skład chemiczny soli drogowej typu DR wg PN-86/C-84081.02:
a) NaCl – 90% min
b) H2O – 3,0% max
c) części nierozpuszczalne w wodzie – 8,0% max
d) zawartość antyzbrylacza – min 20 mg/kg (antyzbrylacz)
3) sól drogowa typu DR sort ON:
a) ziarna powyżej 1,0 mm – 2% max
b) ziarna poniżej 1,0 mm – 98% min
4) sól drogowa typu DR sort 1N:
a) ziarna powyżej 6,0mm – 10% max
b) ziarna poniżej 1,00 mm – 60% max
6. Sól powinna spełniać Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r., nr 230 poz. 1960), posiadać certyfikaty Instytutu Badawczego Dróg i Mostów i Państwowego Zakładu Higieny oraz spełniać wszelkie niezbędne wymagania umożliwiające stosowanie przy zimowym utrzymaniu dróg.
7. Dostawa obejmuje koszt zakupionej soli, jej załadunek na środki transportowe, przewóz do poszczególnych Obwodów Drogowych i rozładunek w bazie:
1) Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej
a) ul. Bobrownicka 1, 57-330 Szczytna;
b) ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko;
2) Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej:
a) ul. Zamenhofa 41, 57-500 Bystrzyca Kłodzka;
3) Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie
a) ul. Młyńska 7, 57-400 Nowa Ruda;
8. Wykonawca dostarczy sól własnym transportem.
9. Dostawy należy realizować w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-14:30 w ilościach i terminach uzgodnionych z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego.
10. Na każdy kurs dostarczonej soli Wykonawca wystawi w dwóch egzemplarzach dowód dostawy, w którym określona będzie ilość soli. Dokument powinien być potwierdzony przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego. Jeden egzemplarz należy pozostawić na Obwodzie Drogowym, a drugi będzie załącznikiem do faktury.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) kosztorys ofertowy - załącznik nr 2 do SWZ;
12. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, pa-tenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, oznacza to, że zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14400000-5 - Sole i czysty chlorek sodu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181006,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181006,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181006,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „FRANPOL” ANDRZEJ FRANKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561003240

7.3.4) Miejscowość: Barcin Wieś

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181006,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.