Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00278767/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
- 2022/BZP 00287570/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I PRZEDSZKOLI PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MIEJSKĄ WĄGROWIEC W OKRESIE WRZESIEŃ – GRUDZIEŃ 2022 ROKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wągrowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 15a
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wagrowiec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wagrowiec.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I PRZEDSZKOLI PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MIEJSKĄ WĄGROWIEC W OKRESIE WRZESIEŃ – GRUDZIEŃ 2022 ROKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-366d42cf-0d78-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030382/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług cateringowych dla publicznych szkół podstawowych i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Wągrowiec w okresie od lipca 2022 roku do grudnia 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278767/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 640000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część pierwsza dotyczy dostarczania obiadów do szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Wągrowiec w okresie wrzesień- grudzień 2022r. Szkoły Podstawowej nr 2 im. Cystersów Wągrowieckich w Wągrowcu, ul. Krótka 4, 62-100 Wągrowiec,
Szkoły Podstawowej nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Wągrowcu, ul. Letnia 1, 62-100 Wągrowiec,
Szkoły Podstawowej nr 4 im. Marii Skłodowskiej- Curie, ul. Reja 10, 62-100 Wągrowiec
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 94000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część druga dotyczy przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Wągrowiec.B. wrzesień- grudzień 2022 rok
Przedszkola nr 1 im. Jana Brzechwy w Wągrowcu, ul. Kcyńska 61, 62-100 Wągrowiec,
Przedszkola nr 2 im. Marii Konopnickiej w Wągrowcu, ul. Powstańców Wlkp. 30, 62-100 Wągrowiec,
Przedszkola nr 3 w Wągrowcu, ul. Cysterska 28, 62-100 Wągrowiec,
4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 546000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85704,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139915,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85704,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. W. Krzysztof Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541137374
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85704,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467871,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694808,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467871,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. W. Krzysztof Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541137374
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467871,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i dozoru mienia
- Zakup agregatu prądotwórczego wraz z dostawą, montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu
- Świadczenie usługi doradztwa zawodowego dla Uczestników Projektu pn.: ,,Aktywna integracja, aktywizacja i włączenie społeczne mieszkańców Gminy Wągrowiec"
- Zakup i dostawa leków
- Świadczenie usług w zakresie sporządzania projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy w granicach administracyjnych gminy W-c
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wągrowcu
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostawa posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów i dzieci w Godziszewie i w Pogótkach
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej im. Stulecia Odzyskania Niepodległości Polski w Minodze w roku 2026
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Publicznego Integracyjnego Przedszkola Leśne Skrzaty w Czajkowie w 2026 roku
- "Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Rutce-Tartak w okresie od 07.01.2026r. do 22.12.2026r."
- Przygotowywanie i wydawanie posiłków dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Myśliborzu w przedziale wiekowym 15-18 lat
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Cianowicach w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





