Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Cianowicach w roku 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKAŁA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555602
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 29
1.5.2.) Miejscowość: Skała
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-043
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 389 10 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skala@skala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skala.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Cianowicach
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130268821
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Szkolna 30
1.11.4.) Miejscowość: Cianowice
1.11.5.) Kod pocztowy: 32-043
1.11.6.) Województwo: małopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.11.9.) Numer telefonu: 12 389-16-80
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: spcianowice@wp.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://spcianowice.edupage.org
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Cianowicach w roku 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e65582d9-5f9e-401a-8c1e-b8c48ba639c2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062890/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków w formie cateringu dla dzieci z oddziału przedszkolnego oraz uczniów Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Cianowicach w roku 2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e65582d9-5f9e-401a-8c1e-b8c48ba639c23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” wymaga posiadania przez Wykonawcę konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ .
„Formularze do komunikacji” umożliwiają, również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu do Platformy e-Zamówienia w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się sygnaturą niniejszego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowo określono w Rozdziale XIII SWZ OBOWIĄZKI W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowo określono w Rozdziale XIII SWZ OBOWIĄZKI W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPC.26.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług żywienia dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym w roku 2026. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie czterech posiłków dziennie:
• śniadanie
• obiad: drugie danie
• obiad dwudaniowy: zupa i drugie danie
• podwieczorek
Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczanych posiłków (pakietów).
Oddziały przedszkolne przy szkole podstawowej:
a) pakiet nr 1 - przygotowanie i dostawę śniadania, obiadu dwudaniowego, tj. zupa + drugie danie, podwieczorek, napój dla grupy ok. 14 dzieci w wieku przedszkolnym 3-4 lat, w ilości ok. 14 porcji x 232 dni = 3248 porcji
(14 porcji/dzień)
b) pakiet nr 4 - przygotowanie i dostawę śniadania, obiadu dwudaniowego, tj. zupa + drugie danie, napój dla grupy ok. 9 dzieci w wieku przedszkolnym 3-4 lat, w ilości ok. 9 porcji x 232 dni = 2088 porcji.
(9 porcji/ dzień)
c) pakiet nr 2 - przygotowanie i dostawę obiadu dwudaniowego, tj. zupa + drugie danie, napój dla grupy 42 dzieci w wieku 5-6 lat w ilości ok. 42 porcje x 232 dni = 9744 porcji (42 porcje/dzień)
d) pakiet nr 3 - przygotowanie i dostawę obiadu jednodaniowego, tj. drugie danie, napój dla grupy 2 dzieci w wieku 5-6 lat w ilości ok. 2 porcje x 232 dni = 464 porcji (2 porcje/dzień)
Szkoła podstawowa:
e) pakiet nr 2 - przygotowanie i dostawę obiadu dwudaniowego, tj. zupa + drugie danie, napój dla grupy ok. 39 uczniów w wieku szkolnym 7-15 lat, w ilości ok. 39 porcji x 181 dni = 7059 porcji (39 porcji/ dzień)
f) pakiet nr 3 - przygotowanie i dostawę obiadu jednodaniowego, tj. drugie danie, napój dla grupy ok. 20 uczniów w wieku szkolnym 7-15 lat, w ilości ok.
20 x 181 dni = 2620 porcji. (20 porcji/ dzień)
Zamawiający szacuje wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj. ok. 26223 posiłków w tym: 15544 (pakiet nr 1, pakiet nr 2, pakiet nr 3 i pakiet nr 4 dla dzieci przedszkolnych) oraz 10679 (pakiet nr 2 i pakiet nr 3 dla uczniów szkoły podstawowej).
Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Cianowicach jest placówką oświatową prowadzoną przez Gminę Skała. Szkoła posiada pomieszczenie do wydawania posiłków. Posiłki powinny być zapakowane w jednorazowe opakowania przeznaczane do żywności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kucharza
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie dietetyka
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:1.1. nie podlegają wykluczeniu,
1.2. spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1.2.1. dysponują min. 2 osobami (kucharzem oraz dietetykiem) odpowiedzialnymi za przygotowywanie posiłków, których każda posiada min. 12-miesięczne doświadczenie w przygotowywaniu posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym;
1.2.2. dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem wyrażającym się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 usług, z których każda realizowana była przez okres min. 10 miesięcy, polegających na całodziennym żywieniu min. 100 dzieci w wieku przedszkolnym lub szkolnym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, załącznik 6 do SWZ.
2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, załącznik 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowo określono w rozdziale V SWZ - WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z paragrafem 6 wzoru umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-24 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-23
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI SKAŁA
- Zakup sprzętu specjalistycznego do działań z zakresu ochrony ludności i zarządzania kryzysowego tj. 1 szt. średni samochód ratowniczo-gaśniczy dla jednostki OSP Cianowice
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Cianowicach w roku 2026
- Budowa 14 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie bliźniaczej wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 56/35, 56/7, 56/8, 56/9, 56/10, 56/12,56/13, 56/14 w msc. Wielmoża
- Budowa sześciu budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie szeregowej wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 90/16 i 91/4 w miejscowości Gołcza, gmina Gołcza
więcej: przetargi SKAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi cateringowej podczas spotkania świątecznego i Jasełek na Wydziale Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- Przygotowanie i dostawa całodziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Stefana Żeromskiego 28a we Włocławku
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków - na potrzeby uczestników Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Resku
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Cianowicach w roku 2026
- Świadczenie usług gastronomicznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- Zorganizowanie letnich i zimowych wyjazdów dla uczestników projektu pn. "Wspieramy i usamodzielniamy - rozwój rodzinnej pieczy" - powt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





