eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rutka-Tartak"¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Rutce-Tartak w okresie od 07.01.2026r. do 22.12.2026r."



Og³oszenie z dnia 2025-11-17

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
"¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Rutce-Tartak w okresie od 07.01.2026r. do 22.12.2026r."

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W RUTCE-TARTAK

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W RUTCE-TARTAK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001145249

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rutka-Tartak

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-406

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 691 041 066

1.5.8.) Numer faksu: 87 568 72 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp-rutka-tartak.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp-rutka-tartak.edupage.org/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Rutce-Tartak w okresie od 07.01.2026r. do 22.12.2026r."

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-49855136-2712-4408-bbde-a9020a2ee3cc

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00535191

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00106940/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Rutce-Tartak w okresie od 07.01.2026r. do 22.12.2026r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49855136-2712-4408-bbde-a9020a2ee3cc

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (tj. Dz. U. z 2024 r. poz.1513).
2. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów, zawiadomieñ, o¶wiadczeñ, wniosków miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub elektronicznym podpisem osobistym, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia.
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49855136-2712-4408-bbde-a9020a2ee3cc.
5.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê) musi posiadaæ konto z rol± „Wykonawca”, posiadaj±cy uprawnienia do sk³adania Ofert, na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont u¿ytkownika oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy.”
6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ z infolinii Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@sp-rutka-tartak.com (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
12.Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
13. Sposób sporz±dzania oraz przekazywania ofert, o¶wiadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz wymagania techniczne i organizacyjne u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej s³u¿±cych do odbioru dokumentów elektronicznych okre¶la rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporz±dzenie o danych)(Dz.Urz.UE.L.2016.119.1) z dnia 04.05.2016r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Rutce-Tartak, ul. Szkolna 12, 16-406 Rutka-Tartak.
2)administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych – Pani± Joannê Senda-Korejwo z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: admin.rodo@rutka-tartak.pl.
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem.
4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74PZP.
5)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO.
8)Posiada Pani/Pan:
a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9)nie przys³uguje Pani/Panu:
a)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO;
10)przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporz±dzenie o danych)(Dz.Urz.UE.L.2016.119.1) z dnia 04.05.2016r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Rutce-Tartak, ul. Szkolna 12, 16-406 Rutka-Tartak.
2)administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych – Pani± Joannê Senda-Korejwo z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: admin.rodo@rutka-tartak.pl.
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem.
4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74PZP.
5)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO.
8)Posiada Pani/Pan:
a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9)nie przys³uguje Pani/Panu:
a)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO;
10)przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP.26.02.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 159268,56 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Rutce-Tartak w okresie od 07.01.2026r. do 22.12.2026r.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie z produktów w³asnych, dostarczenie do Zamawiaj±cego i wydanie gor±cych posi³ków: 2 razy w tygodniu (wtorek i czwartek) w formie zupy z wk³adk± bia³kow±, tj. miêsem, serem lub jajkiem 300 ml z pieczywem i naprzemiennie w pozosta³e dni nauki szkolnej, tj. 3 razy w tygodniu (poniedzia³ek, ¶roda, pi±tek) w formie drugiego dania dla dzieci ucz±cych siê w SP wraz z transportem wliczonym w koszty zamówienia w okresie od dnia 07.01.2026r. do dnia 22.12.2026r.(na czas nauki szkolnej z wy³±czeniem ferii, ¶wi±t oraz dni wolnych od zajêæ szkolnych, tak¿e nauczania zdalnego).
3. Przewidywana ilo¶æ wydanych posi³ków (przez ca³y okres trwania zamówienia) kszta³tuje siê na poziomie 17 460 posi³ków.
4.Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV):
- 55321000-6 Us³ugi przygotowywania posi³ków,
- 55524000-9 Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³
- 55320000-9 Us³ugi podawania posi³ków.
5.Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w Za³±czniku nr 9 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³

55320000-9 - Us³ugi podawania posi³ków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-07 do 2026-12-22

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
- Cena brutto realizacji ca³ego zamówienia (obliczona zgodnie zapisami SWZ) - 80,00%,
- Urozmaicenie jad³ospisu dekadowego - 20,00%.
2.Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali 100 - punktowej.
3. Kryterium nr 1 - Cena brutto realizacji ca³ego zamówienia (C) – waga kryterium 80,00%.
Wykonawca jest zobowi±zany podaæ cenê brutto realizacji ca³o¶ci zamówienia przy za³o¿eniu dostawy 17 460 posi³ków w tym 7 081 porcji zupy ( 97 osoby x 73 dni) i 10 379 porcji 2 dania (97 osoby x 107 dni).
1)Przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium cena brutto realizacji ca³ego zamówienia
2)Cena (im ni¿sza cena brutto, tym wy¿sza ilo¶æ punktów w skali 80 punktowej (pozosta³e proporcjonalnie mniej).
3)Ocena ofert w ramach kryterium nr 1 bêdzie dokonana na podstawie wzoru:
C = Cn/Cb* 80
gdzie:
C - kryterium - cena brutto realizacji ca³ego zamówienia,
Cn - najni¿sza oferowana cena brutto spo¶ród wa¿nych ofert,
Cb - cena brutto ca³ego zamówienia oferty badanej.
4.Kryterium nr 2 - Urozmaicenie jad³ospisu dekadowego (U) – waga kryterium 20,00%.
Zamawiaj±cy dokona oceny w kryterium urozmaicenia jad³ospisu dekadowego w oparciu o analizê za³±czonego do oferty jad³ospisu dekadowego sporz±dzonego przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy przyzna pkt. wed³ug nastêpuj±cych zasad:
1)Gramatura „czystego miêsa/ryby” powy¿ej wymaganej przez zamawiaj±cego (bez wagi, sosu, panierki, innych dodatków (0 – 4 pkt.) – jako ¶rednia waga miêsa z jad³ospisu dekadowego:
Wymagana (czyli 90 g) – 0 pkt
91-110 g – 2 pkt
Powy¿ej 111 g – 4pkt
2)Zró¿nicowanie gatunków miês w okresie dwutygodniowym (0 –4 pkt.)
Jeden gatunek – 0 pkt
Dwa gatunki – 2 pkt
Trzy i wiêcej – 4 pkt
3)Ró¿norodno¶æ technik przygotowania posi³ków w jednym tygodniu ( np. gotowane, duszone, sma¿one, grillowane, pieczone itp. (0 – 4pkt.)
Jedna technika przygotowania – 0 pkt
Dwie techniki przygotowania – 2pkt
Trzy i wiêcej technik przygotowania – 4 pkt
4)Czêstotliwo¶æ dañ rybnych (0 – 4 pkt.)
Raz na dwa tygodnie – 0 pkt
Dwa razy lub wiêcej w okresie dwutygodniowym – 4 pkt
5)Ró¿norodno¶æ oferowanych surówek i owoców (0 –4 pkt.)
Jeden gatunek surówek i owoców – 0 pkt
Dwa gatunki surówek i owoców – 2 pkt
Trzy i wiêcej gatunków surówek i owoców – 4 pkt
5.Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ³±czn± ilo¶ci± punktów w skali 100 punktowej, wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem: N=C+U gdzie:
N – ³±czna liczba punktów oferty ocenianej,
C- liczba punktów uzyskana w kryterium nr 1,
U – liczba punktów uzyskana w kryterium nr 2.
6. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
7.W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert, w tym zaoferowanej ceny lub innych sk³adanych dokumentów i o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
8.Zamawiaj±cy poprawi w tek¶cie oferty: oczywiste omy³ki pisarskie, oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z dokumentami zamówienia, niepowoduj±ce istotnych zmian tre¶ci oferty, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
9.Przez omy³kê rachunkow± Zamawiaj±cy rozumieæ bêdzie ka¿dy wadliwy wynik dzia³ania matematycznego (rachunkowego) przy za³o¿eniu, ¿e sk³adniki dzia³ania s± prawid³owe.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Urozmaicenie jad³ospisu dekadowego

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale X SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualny wpis do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji posi³ków (od surowca do gotowego posi³ku) z mo¿liwo¶ci± ich transportu w ramach us³ug cateringowych na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o Bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448).
UWAGA!
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej jest spe³niony, je¿eli Wykonawca lub co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
3.1) Do¶wiadczenie wykonawcy:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia ten warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie ¶wiadczy³ co najmniej 1 us³ugê cateringow± dla szkó³ lub przedszkoli o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 20 000,00 z³ brutto rocznie, potwierdzon± dowodami okre¶laj±cymi czy wykazana us³uga zosta³a wykonana nale¿ycie.
UWAGA!
(Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- inne dokumenty).
a)Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w sytuacji sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca bêdzie polega³ na zasobach innego podmiotu, na zasadach okre¶lonych w art. 118 Ustawy, warunek, o którym wy¿ej mowa w rozdziale XI ust 2 pkt 3 ppkt 3.1 musi zostaæ spe³niony w ca³o¶ci przez Wykonawcê (jednego z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cego ofertê) lub podmiot, na którego zdolno¶ci w tym zakresie powo³uje siê Wykonawca.
b)W odniesieniu do warunków, o których mowa w lit. a, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
c)Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
3.2) Dysponowanie osobami:
Zamawiaj±cy wymaga by Wykonawca dysponowa³ nastêpuj±cymi osobami, które bêd± skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia:
a) co najmniej 1 osoba tj. szef kuchni/kucharz/pomoc kuchenna (osoba wykonuj±ca czynno¶ci zwi±zane z przygotowywaniem posi³ków).
b) co najmniej 1 osoba wykonuj±ca czynno¶ci zwi±zane z dostarczaniem i wydawaniem posi³ków.
3.3) Dysponowanie sprzêtem:
Zamawiaj±cy wymaga, by Wykonawca dysponowa³ co najmniej jednym pojazdem wpisanym do rejestru, o którym mowa w art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448).
4)Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych nadzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy PZP, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wskazanych przez Zamawiaj±cego – za³±cznik nr 10 do SWZ.
2) O¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 11 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych nadzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1)Wykaz us³ug (za³±cznik nr 6 do SWZ) wykonywanych w ci±gu ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, spe³niaj±cych warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie do¶wiadczenia zawodowego (Rozdzia³ XI ust. 2 pkt. 3 ppkt 3.1 SWZ), potwierdzonych dowodami okre¶laj±cymi czy wskazane us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie.
(Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y ¶wiadczone, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty).
2) Wykaz osób (za³±cznik nr 7 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wykonuj±cych czynno¶ci polegaj±ce w szczególno¶ci na przygotowaniu, dostarczeniu i wydawaniu posi³ków wraz z okre¶leniem stanowiska/funkcji oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3)Wykaz narzêdzi (za³±cznik nr 8 do SWZ), wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
4) Aktualny wpis do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy wymaga aby z³o¿yæ nw. przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
- jad³ospis dekadowy.

UWAGA! Je¿eli Wykonawca nie do³±czy do swojej oferty jad³ospisu jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Ustawy PZP.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym (udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia). Wraz z formularzem ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ, Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP (Za³±cznik nr 2 do SWZ),
2)Zobowi±zanie podmiotu trzeciego/je¶li dotyczy/ (za³±cznik nr 3 do SWZ),
3) Pe³nomocnictwo/je¶li dotyczy/(za³±cznik nr 4 do SWZ),
4) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa/je¶li dotyczy/,
5) Jad³ospis dekadowy sporz±dzony przez Wykonawcê.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty (za³±cznik nr 4).
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XIV ust. 1 pkt. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie te stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) stanowi± za³±cznik nr 5 do SWZ.
2.Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
3.Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy.
4.Zakres ¶wiadczenia wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
5.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, maj±cych na celu prawid³ow± realizacjê przedmiotu zamówienia, tylko i wy³±cznie w przypadkach i na zasadach szczegó³owo okre¶lonych we wzorze umowy oraz w art. 455 Ustawy – Prawo zamówieñ publicznych.
6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci zachowania formy pisemnej i zgody obu stron.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-04 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-04 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.