Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00354516/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-16
- 2023/BZP 00354791/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-16
- 2023/BZP 00420036/01 - Wynik z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie płatnych działań informacyjnych w mediach społecznościowych, w tym na platformach Facebook, Instagram, Tik Tok i YouTube
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 443 14 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie płatnych działań informacyjnych w mediach społecznościowych, w tym na platformach Facebook, Instagram, Tik Tok i YouTube
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3098b540-305d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013398/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Prowadzenie płatnych działań informacyjnych w mediach społecznościowych, w tym na platformach Facebook, Instagram, Tik Tok i YouTube
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/122207/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/ABN/271/II-111/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie płatnych działań informacyjnych w mediach społecznościowych, w tym na platformach Facebook, Instagram, Tik Tok i YouTube.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, do wysokości kwoty 318 500,00 zł brutto.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja strategiczna prowadzenia płatnych działań informacyjnych w mediach społecznościowych
4.3.6.) Waga: 70
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna Wykonawcę, który:I. Wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował lub realizuje co najmniej 4 usługi polegające na realizacji płatnych działań informacyjnych, edukacyjnych lub promocyjnych w mediach społecznościowych, w tym na kanałach Facebook oraz Instagram, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej jedna usługa została zrealizowana lub jest realizowana dla jednostki samorządu terytorialnego.
W przypadku usługi, której realizacja nie została zakończona na dzień składania ofert, Wykonawca musi wykazać, że do chwili składania ofert wartość zrealizowanej usługi wynosiła co najmniej 100 000,00 zł brutto, a usługa musi być zgodna z wymaganiem określonym w pkt. 12.2.1. SWZ.
II. Wykaże że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami posiadającymi następujące doświadczenie:
1) Koordynator projektu, który:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję koordynatora przy realizacji co najmniej 4 usług polegających na prowadzeniu płatnych działań informacyjnych, edukacyjnych lub promocyjnych w mediach społecznościowych, w tym na kanałach Facebook oraz Instagram, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda oraz przynajmniej jedna z usług była realizowana na zlecenie jednostki samorządu terytorialnego;
b) w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert pełnił rolę koordynatora przy realizacji przynajmniej jednej kampanii w serwisie Tik Tok;
2) Specjalista ds. mediów społecznościowych, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję specjalisty ds. mediów społecznościowych, (tj. osoby odpowiedzialnej za prowadzenie płatnych działań i zarządzanie aktywnościami na kanałach Facebook i Instagram) przy realizacji co najmniej 3 usług o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda oraz przynajmniej jedna usługa była realizowana na zlecenie jednostki samorządu terytorialnego.
Zmiana osoby dedykowanej do realizacji zamówienia możliwa będzie wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Nowa osoba musi podać nie mniejsze kwalifikacje niż te, które zostały przedstawione przez Wykonawcę w ofercie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia składanych na wezwanie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od otrzymania wezwania, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa poniżej.
Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz usług – przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku 5 do SWZ na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu;
b) dowody, że wykazane w oświadczeniu usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane;
• oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty, potwierdzające ich należyte wykonanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) wykaz osób - przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określone w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-22 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja oświetlenia awaryjno - ewakuacyjnego w Światowym Centrum Słuchu Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach, ul. Mokra 17.
- Dostawa 5000 szt.: Wysokonapięciowy rezystor mocy 100 M om , wg. określonych wymagań
- Przetarg na wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych S.M. ,,DOMHUT".
- "Usługa drukowania, pakowania i dostawy publikacji- Katalogu dobrych praktyk, w nakładzie 3000 egzemplarzy".
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego L-1, spełniającego wymagania określone wg normy PN-C-96024, do kotłowni Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Warszawskiego, Aleje Ujazdowskie 4, Warszawa.
- Modernizacja dróg wewnętrznych w Składnicy Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych w Komorowie, II etap podetap 1 i 2
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem powierzchni reklamowych na cyfrowych nośnikach reklamowych w warszawskim metrze
- Organizacja wydarzenia w Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi pod nazwą "Podsumowanie Roku w Biznesie"
- Wydruk oraz dostawa materiałów informacyjno -promocyjnych (3 części)
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę podczas zawodów ogólnopolskich Pierwszej Ligi Mężczyzn w tenisie stołowym
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Ligi Mistrzów mężczyzn tenisa stołowego
- Opracowanie dokumentu pn.: "Strategia marki i promocji uzdrowisk na pograniczu polsko - litewskim"
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.