eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2023/2024 - przewozy regularne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2023/2024 - przewozy regularne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 67 258 02 41

1.5.8.) Numer faksu: + 48 67 258 02 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminawalcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminawalcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminawalcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2023/2024 - przewozy regularne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-473d15ba-2097-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332773

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034416/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2023/2024 - przewozy regularne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303106

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.ZP.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 510000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług przewozów szkolnych obejmujących dowozy dzieci do szkół położonych na terenie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2023/2024. Pod pojęciem przewozów szkolnych Zamawiający rozumie realizacje dowozów/odwozów autobusami/busami komunikacji regularnej na podstawie zakupionych przez zleceniodawcę biletów miesięcznych uczniów z istniejących przystanków oznaczonych według obowiązujących przepisów z uwzględnieniem zniżek i ulg ustawowych dotyczących biletów miesięczny dla osób uczących się i nauczycieli, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu uczniów. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wykonywał przewóz uczniów autobusami kursowymi w komunikacji regularnej ogólnodostępnej - jako publiczny przewóz osób (przewóz osób w ramach publicznego transportu zbiorowego), z zastrzeżeniem że linie muszą być ułożone i oznaczone w oparciu o aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego. W przypadku umieszczenia kursów objętych niniejszym postępowaniem w rozkładzie jazdy Wykonawca oznaczy je jako „kursy szkolne” i wskaże poszczególne dni i okres ich wykonywania oraz zastrzeżenie o możliwości ich zmiany. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w te dni przewóz dzieci zgodnie z rozkładem ustalonym przez Zamawiającego.Przewozy dzieci będą dokonywane z punktu zbiorczego (przystanku) w miejscu zamieszkania, do wskazanej szkoły, zgodnie ze szczegółowym godzinowym rozkładem kursów wraz z wyznaczonymi przystankami - do punktu zbiorczego w miejscu zamieszkania.
Dowóz uczniów do placówek oświatowych w dni powszednie nie może rozpoczynać się wcześniej niż godzinę przed rozpoczęciem lekcji w poszczególnych szkołach. Odwóz nie może kończyć się później niż godzinę po zakończeniu lekcji, zgodnie z planem zajęć w po-szczególnych placówkach.
Przewozy szkolne obejmują wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej w kalendarzu roku szkolnego 2023/2024.
Przystanki docelowe znajdują się przy szkołach, natomiast przystanki (punkty zbiorcze) na trasie wyznacza Zamawiający w każdej z objętych dowozem miejscowości.Wykonawca na liniach objętych zamówieniem może przewozić inne osoby, które nie są uprawnione do korzystania z przewozów w ramach niniejszego postępowania przetargowego. Warunkiem koniecznym jest pierwszeństwo korzystania przez osoby uprawnione do korzystania z linii objętych postępowaniem oraz zapewnienie dla nich odpowiedniej liczby miejsc siedzących. Dowożenie dotyczy wyłącznie dzieci, młodzieży oraz nauczycieli a także opiekunów uczniów. Opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej zapewni Zamawiający, a Wykonawca w ramach usługi zapewni darmowy przejazd dla 9 opiekunów, po jednym opiekunie na każ-dej trasie. Zamawiający ustali na każdej trasie z Wykonawcą miejsce, z którego Wykonawca zabierze opiekuna dla danej grupy uczniów. Wykonawca zobowiązany będzie zawsze w pierwszej kolejności zabrać opiekuna i dopiero wtedy może rozpocząć dowóz uczniów z ustalonych dla danej trasy przystanków. W przypadku awarii autobusu przewożącego uczniów, opiekun sprawuje opiekę nad dowożonymi uczniami, zapewniając im bezpieczeństwo do czasu przybycia pojazdu zastępczego.
1.12. Wykaz tras oraz szacunkowe ilości dowożonych dzieci co przedkłada się na szacunkową ilość biletów z poszczególnych miejscowości oraz szkół zawiera załącznik nr 10 do SWZ.Usługi transportu dzieci należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami o transporcie publicznym oraz wymaganiami zawartymi w niniejszej specyfikacji.Ilość środków transportu ustali Wykonawca w zależności do wyboru zamówienia.Rozkład jazdy wg. którego będą świadczone usługi przewozowe, został ustalony i przystosowany do potrzeb planów lekcji i nie może być zmieniony bez uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, dni rekolekcji, egzaminów, skrócenia zajęć, itp. W powyższych sytuacjach Wykonawca zapewni dowóz/odwóz dzieci w innych godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Odstępstwa od harmonogramu przewozów nie stanowi dodatkowych zadań i należy je wkalkulować w cenę biletu.W przypadku, jeżeli warunki pogodowe lub zdarzenia losowe (np.: znaczne opadu śniegu, roztopy, gołoledź, przeszkody na drogach, przebudowa dróg, wypadki drogowe itp.) nie pozwalają na przewóz uczniów ustaloną trasą, Wykonawca będzie zobowiązany wykonać usługę inną przejezdną, optymalną trasą bez roszczenia dodatkowego wynagrodzenia od Zamawiającego. O zaistniałej konieczności zmiany trasy, Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego tego samego dnia lub najpóźniej w dniu następnym

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 575337,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575337,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 575337,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wałeckie Towarzystwo Przewozowe "L&S" Grzegorz Lasocki Spółka Jawna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Waleckie Towarzystwo Przewozowe Grzegorz Lasocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 765-152-87-28

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 105

7.3.4) Miejscowość: Wałcz

7.3.5) Kod pocztowy: 78-600

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 575337,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.