eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwionka-Leszczyny › Przebudowa dwóch segmentów budynku przy ul. Młyńskiej 21a na cele mieszkaniowe - prace projektowe



Ogłoszenie z dnia 2024-05-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przebudowa dwóch segmentów budynku przy ul. Młyńskiej 21a na cele mieszkaniowe - prace projektowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W CZERWIONCE-LESZCZYNACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240785831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ligonia 5 C

1.5.2.) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-238

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm.zp@czerwionka-leszczyny.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-czerwionka-leszczyny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dwóch segmentów budynku przy ul. Młyńskiej 21a na cele mieszkaniowe - prace projektowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72747961-1746-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00272653/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przebudowa dwóch segmentów budynku przy ul. Młyńskiej 21a na cele mieszkaniowe - prace projektowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72747961-1746-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma e-zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa "Regulamin Platformy e-Zamówienia", dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązki dotyczące RODO zawarte są w SWZ: PKT 23 - Postanowienia końcowe.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązki dotyczące RODO zawarte są w SWZ: PKT 23 - Postanowienia końcowe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Przebudowa dwóch segmentów budynku przy ul. Młyńskiej 21a na cele mieszkaniowe”.
I. Przedmiot zamówienia obejmuje:
A. Wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych (w tym dokumentacji fotograficznej stanu istniejącego), przeprowadzenie oceny stanu technicznego konstrukcji budynku, pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych do projektowania (w tym np. map do celów projektowych), uzyskanie wszystkich niezbędnych ekspertyz (np. ekspertyza ornitologiczna), pozwoleń, postanowień, opinii i uzgodnień koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia;
B. Wykonanie koncepcji przebudowy budynku i przedstawienie jej Zamawiającemu do akceptacji – w terminie do 100 dni od daty podpisania Umowy;
C. Wykonanie projektów budowlanych i technicznych wraz z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi przebudowy dwóch segmentów budynku przy ul. Młyńskiej 21 a w Czerwionce-Leszczynach w zakresie:
1) branży architektonicznej i konstrukcyjno – budowlanej (w tym zagospodarowanie terenu, ocieplenie dachu i elewacji, izolacja ścian strefy podziemia, opaska wokół budynku);
2) branży instalacyjnej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, c.w.u., wentylacji, instalacji wod-kan, p-poż;
3) branży instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznej oraz instalacji odgromowej;
D. Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla każdej branży;
E. Sporządzenie audytu energetycznego dla budynku;
F. Sporządzenie ekspertyzy p-poż oraz ewentualne uzyskanie odstępstwa od obowiązku stosowania przepisów przeciwpożarowych;
G. Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie planowanej przebudowy;
H. Pełnienie nadzoru autorskiego obejmującego m.in:
- nadzór nad wykonywanymi robotami budowlanymi pod względem zgodności z projektem,
- uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz udzielanie wyjaśnień w zakresie wątpliwości powstałych w toku realizacji robót,
- udział w naradach technicznych (na wniosek Zamawiającego),
- udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym poszczególnych etapów (na wniosek Zamawiającego),
- opracowywanie rozwiązań zamiennych i uzupełniających projektów podstawowych, wynikających z błędów, pomyłek lub braków dokumentacji projektowo - kosztorysowej wykonanej na podstawie niniejszego zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 500 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

1)
Kryterium nr 1
Cena brutto oferty – „C”
60,00%
2)
Kryterium nr 2
Okres udzielonej gwarancji - "G"
40,00%

1) Kryterium nr 1 – "Cena brutto oferty" C – 60 %
Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana według następującego wzoru:

Cmin
C = ------------- x 60% x 100
Cb
gdzie:
C - ilość punktów dla badanej oferty w kryterium nr 1
Cmin - najniższa zaoferowana łączna cena brutto, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb - cena brutto oferty badanej.
W kryterium "cena brutto oferty" maksymalnie można otrzymać 60 punktów.

2) Kryterium nr 2 - "Okres udzielonej gwarancji" G - 40%
Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie okres udzielonej gwarancji za ukryte wady dokumentacji projektowej, wskazując (wybierając) jeden z poniższych okresów :

Okres gwarancji 24 m-ce – 0 pkt
Okres gwarancji 36 m-cy – 20 pkt
Okres gwarancji 48 m-cy – 30 pkt
Okres gwarancji 60 m-cy – 40 pkt.
W kryterium "Okres udzielonej gwarancji" można otrzymać maksymalnie 40 punktów.
Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące a maksymalny okres gwarancji 60 miesięcy. Zamawiający wymaga zaoferowania okresu gwarancji wynoszącego wyłącznie 24 miesiące, 36 miesięcy, 48 miesięcy albo 60 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie żadnego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 24 miesiące gwarancji. W przypadku gdy Wykonawca wskaże więcej niż jeden okres gwarancji Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy.
Odpowiednią ilość punktów w przedmiotowym kryterium otrzymają wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu.

Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów przyznanych za wszystkie kryteria, wyliczoną według następującego wzoru:

X = C + G
gdzie X - łączna ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie;
C - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium " Cena brutto oferty";
G- ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium "Okres udzielonej gwarancji" .

Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku, albo z większą dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

- spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji wpisu do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym Wykonawcy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania; Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych, w których są dostępne do pobrania informacje potwierdzające zdolność Wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum) każdy z Wykonawców musi spełniać warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł;

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum) warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców;

4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże, że:

a ) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy, odbudowy lub budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze od 5000,00m³ do 9 000,00m³, dla której uzyskano prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę.

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. Konsorcjum) warunek dotyczący zdolności technicznej może być spełniony wspólnie przez tych Wykonawców (Wykonawcy muszą wykazać, iż łącznie spełniają warunek w zakresie zdolności technicznej).

b) Wykonawca wykaże, że będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj.:
- co najmniej jedną osobę posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów,
- co najmniej jedną osobę posiadająca uprawnienia do projektowania w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów,
- co najmniej jedną osobę posiadająca uprawnienia do projektowania w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów,
- co najmniej jedną osobę posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów.

Zamawiający dopuszcza wykazanie i skierowanie do realizacji zamówienia jednej osoby, której zakres uprawnień i kwalifikacji będzie obejmował wymagania określone przez Zamawiającego lub kilku osób, których łączny zakres uprawnień i kwalifikacji będzie obejmował w/w wymagania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 7 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wypisu z jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych potwierdzających zdolność Wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym, jeżeli Wykonawca w Formularzu ofertowym nie wskazał bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych za pomocą których Zamawiający może te dane pozyskać;
2) kopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00zł.
W przypadku wygaśnięcia polisy w okresie trwania Umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu kopii aktualnej polisy lub innych dokumentów potwierdzających zawarcie ubezpieczenia (potwierdzonych za zgodność z oryginałem) zawartych na kolejny okres nie krótszy niż czas realizacji zamówienia.
3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 7 do SWZ),
4) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
5) wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się u udzielenie zamówienia zostały określone w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki, rodzaj i zakres zmian umowy zostały określone w paragrafie 8 i 9 załącznika nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-03 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-zamówienia w zakładce „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-03 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.