Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332740/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przebudowa dwóch segmentów budynku przy ul. Młyńskiej 21a na cele mieszkaniowe - prace projektowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W CZERWIONCE-LESZCZYNACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240785831
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ligonia 5 C
1.5.2.) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-238
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm.zp@czerwionka-leszczyny.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-czerwionka-leszczyny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72747961-1746-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dwóch segmentów budynku przy ul. Młyńskiej 21a na cele mieszkaniowe - prace projektowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72747961-1746-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00272653/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przebudowa dwóch segmentów budynku przy ul. Młyńskiej 21a na cele mieszkaniowe - prace projektowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332740
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Przebudowa dwóch segmentów budynku przy ul. Młyńskiej 21a na cele mieszkaniowe”.
I. Przedmiot zamówienia obejmuje:
A. Wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych (w tym dokumentacji fotograficznej stanu istniejącego), przeprowadzenie oceny stanu technicznego konstrukcji budynku, pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych do projektowania (w tym np. map do celów projektowych), uzyskanie wszystkich niezbędnych ekspertyz (np. ekspertyza ornitologiczna), pozwoleń, postanowień, opinii i uzgodnień koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia;
B. Wykonanie koncepcji przebudowy budynku i przedstawienie jej Zamawiającemu do akceptacji – w terminie do 100 dni od daty podpisania Umowy;
C. Wykonanie projektów budowlanych i technicznych wraz z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi przebudowy dwóch segmentów budynku przy ul. Młyńskiej 21 a w Czerwionce-Leszczynach w zakresie:
1) branży architektonicznej i konstrukcyjno – budowlanej (w tym zagospodarowanie terenu, ocieplenie dachu i elewacji, izolacja ścian strefy podziemia, opaska wokół budynku);
2) branży instalacyjnej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, c.w.u., wentylacji, instalacji wod-kan, p-poż;
3) branży instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznej oraz instalacji odgromowej;
D. Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla każdej branży;
E. Sporządzenie audytu energetycznego dla budynku;
F. Sporządzenie ekspertyzy p-poż oraz ewentualne uzyskanie odstępstwa od obowiązku stosowania przepisów przeciwpożarowych;
G. Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie planowanej przebudowy;
H. Pełnienie nadzoru autorskiego obejmującego m.in:
- nadzór nad wykonywanymi robotami budowlanymi pod względem zgodności z projektem,
- uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz udzielanie wyjaśnień w zakresie wątpliwości powstałych w toku realizacji robót,
- udział w naradach technicznych (na wniosek Zamawiającego),
- udział w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym poszczególnych etapów (na wniosek Zamawiającego),
- opracowywanie rozwiązań zamiennych i uzupełniających projektów podstawowych, wynikających z błędów, pomyłek lub braków dokumentacji projektowo - kosztorysowej wykonanej na podstawie niniejszego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163221,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275766,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163221,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OFF Architekci Aleksandra Rączka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243319220
7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 239/5
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1)
a) dane Podwykonawcy: AndProjekt Wojciech Andrzejczak, NIP: 6262911668, REGON: 382386957, adres: ul. Gliwicka 35; 42-600 Tarnowskie Góry.
b) zakres prac zleconych Podwykonawcy: Projekt konstrukcyjny
2)
a) dane Podwykonawcy: As-Inwestim Sławomir Wawrzyniak, NIP: 6481714318, REGON: 243578707, adres: ul. ks. Pawła Pośpiecha 22; 41-800 Zabrze.
b) zakres prac zleconych Podwykonawcy: Projekt instalacji sanitarnych.
3)
a) dane Podwykonawcy: PM Project Milena Bartkowiak, NIP: 8222234145, REGON: 381603921, adres: ul. Skalska 24 lok. 8; 32-300 Olkusz.
b) zakres prac zleconych Podwykonawcy: Projekt instalacji elektrycznych.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OFF ARCHITEKCI ALEKSANDRA RĄCZKA
jakie przetargi wygrała firma
OFF ARCHITEKCI ALEKSANDRA RĄCZKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163221,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 500 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja techniczna na modernizację, przebudowę i zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń po Hotelu oraz Restauracji Zamkowej na pomieszczenia biurowe i magazynowe
- Budowa nowego budynku przedszkola w Justynowie przy ul. Kasprzaka w formule zaprojektuj i wybuduj
- Sporządzenie dok. projektowej oraz pełnienie w trakcie realizacji rob. bud. nadzoru autorskiego na zad. Dostosowanie wejść do Pawilonu A,B i C do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ŚCP w Morawicy
- Modernizacja Pracowni leku cytostatycznego Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej we wszystkich branżach dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa wielopoziomowego parkingu na II Kampusie Politechniki Opolskiej"
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania remontowego pn. "Remont parteru i I piętra w budynku Sądu Rejonowego w dla m. st. Warszawy w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.