Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 2 (dwóch) interaktywnych stołów anatomicznych na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.komorowska@umw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 2 (dwóch) interaktywnych stołów anatomicznych na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8d6462f-2f7a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332338
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150370/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.28 Dostawa interaktywnych stołów anatomicznych wraz z oprogramowaniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawę prawną zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki stanowi art. 305 pkt 2 Pzp „Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”.
Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu nr AZP.260.60.2023.TP, prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d52d10f1-1c91-11ee-a60c-9ec5599dddc1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.260.62.2023.WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa 2 (dwóch) interaktywnych stołów anatomicznych na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Arkuszu informacji technicznej (załącznik nr 2 do Zaproszenia do negocjacji). Zamawiający wymaga, by oferowany sprzęt spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej, który stanowi przedmiotowy środek dowodowy. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa Wzór umowy (załącznik nr 4 do Zaproszenia do negocjacji).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simedu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 929-195-21-57
7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 10/4
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-066
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333010,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie placówek przedszkolnych w gminie Popów
- Zakup licencji Microsoft
- Dostawa wyposażenia specjalistyczn. do pracowni kształcenia w zawodzie energetyk oraz mechatronik w ramach proj. Modernizacja bazy dydakt. kształcenia zawod. w ZS w Zł. Potoku i ZS w Koniecpolu - 2 cz
- Doposażenie pracowni przedmiotów zawodowych w ramach realizacji projektu "Nowe perspektywy"
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Sejny
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - dostawa i wdrożenie systemu do centralnego składowania zdarzeń sieciowych oraz dostawa licencji
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.