eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StaszówZakup energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego znajdującego się na terenie gminy Staszów oraz zakup energii elektrycznej do jednostek OSP Gminy Staszów i innych obiektów na 2022r



Ogłoszenie z dnia 2021-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego znajdującego się na terenie gminy Staszów oraz zakup energii elektrycznej do jednostek OSP Gminy Staszów i innych obiektów na 2022r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158648305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/staszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego znajdującego się na terenie gminy Staszów oraz zakup energii elektrycznej do jednostek OSP Gminy Staszów i innych obiektów na 2022r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-261c488d-575f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331235

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002218/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup energii - oświetlenie ulic placów i dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303652/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.25.10.2021.I

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 714560,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego znajdującego się na terenie gminy Staszów oraz zakup energii elektrycznej do jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Staszów i innych obiektów, realizowany w dwóch zadaniach. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla przedmiotowych zadań opisane zostało z uwzględnieniem jednej stawki za kWh (bez podziału na dzień/noc; szczyt/pozaszczyt/pozostałe godziny doby).
Szczegółowy opis szacowanego zużycia energii elektrycznej, zawarto w opisie przedmiotu zamówienia odrębnym dla poszczególnych zadań, stanowiącym załącznik nr 9 SWZ (każdy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik określający listę obiektów - punktów poboru energii, który będzie jednocześnie załącznikiem do umowy odpowiednio dla danego zadania).
Zamówienie obejmuje:
Zadanie nr 1:
„Zakup energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego znajdującego się na terenie gminy Staszów na 2022 rok” – punkty poboru energii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1:
Gmina Staszów (oświetlenie uliczne): 1 453 925 kWh, w tym:
- taryfa C 11 – 116 031 kWh,
- taryfa C 12 B – 1 337 894 kWh.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono
w projekcie umowy, odrębnym dla każdego zadania, stanowiącym załącznik nr 8 SWZ.
Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.5.) Wartość części: 650340,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego znajdującego się na terenie gminy Staszów oraz zakup energii elektrycznej do jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Staszów i innych obiektów, realizowany w dwóch zadaniach. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla przedmiotowych zadań opisane zostało z uwzględnieniem jednej stawki za kWh (bez podziału na dzień/noc; szczyt/pozaszczyt/pozostałe godziny doby).
Szczegółowy opis szacowanego zużycia energii elektrycznej, zawarto w opisie przedmiotu zamówienia odrębnym dla poszczególnych zadań, stanowiącym załącznik nr 9 SWZ (każdy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik określający listę obiektów - punktów poboru energii, który będzie jednocześnie załącznikiem do umowy odpowiednio dla danego zadania).
Zamówienie obejmuje:
Zadanie nr 2:
„Zakup energii elektrycznej do jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Staszów i innych obiektów na 2022 rok” – punkty poboru energii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2:
Jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Staszów i inne obiekty – 109 440 kWh, w tym:
- taryfa C 11 – 100 835 kWh,
- taryfa C12 A – 5 105 kWh,
- taryfa C12B – 3 500 kWh.
Łączna szacunkowa wielkość zakupu energii, objęta zadaniem nr 1 i zadaniem nr 2 wynosi: 1 563 365 kWh.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono
w projekcie umowy, odrębnym dla każdego zadania, stanowiącym załącznik nr 8 SWZ.
Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.5.) Wartość części: 64219,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną dla zadania nr 1 złożona przez: ENTRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce na kwotę ogółem brutto 1 730 025,36 zł (słownie złotych: jeden milion siedemset trzydzieści tysięcy dwadzieścia pięć 36/100), przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zadania, tj. kwotę brutto 800 000,00 zł.
Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną dla zadania nr 2 złożona przez: ENTRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce na kwotę ogółem brutto 130 222,66 zł (słownie złotych: sto trzydzieści tysięcy dwieście dwadzieścia dwa 66/100), przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zadania, tj. kwotę brutto 79 000,00 zł.
Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.