Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00232243/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
- 2024/BZP 00250242/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie konserwacji i rekonstrukcji stolarki okiennej w budynku Rynek Podgórski 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1c71707-d6ea-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie konserwacji i rekonstrukcji stolarki okiennej w budynku Rynek Podgórski 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1c71707-d6ea-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001987/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie - konserwacji i rekonstrukcji stolarki okiennej w budynku Rynek Podgórski 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2384510,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich i robót budowlanych obejmujących: konserwację i rekonstrukcję stolarki okiennej w budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Rynku Podgórskim 1 w Krakowie.
Zakres prac obejmuje:
1.1. Etap wstępny: wykonanie okna wzorcowego wraz z próbką kolorystyczną, wg uzgodnionego programu i przedstawienie do zatwierdzenia na komisjach konserwatorskich:
1) okna wzorcowego: tj. okna niepomalowanego, nieoszklonego wraz z próbkami kolorystycznymi,
2) po akceptacji okna wzorcowego przez komisję przedstawienie okna wzorcowego oszklonego i pomalowanego zamontowanego w docelowym miejscu wbudowania.
1.2. Po uzyskaniu dwóch akceptacji komisji, o jakich mowa w punkcie 3.2.1. ppkt 1-2 dla okna wzorcowego, Wykonawca rozpocznie wykonywanie seryjnej rekonstrukcji stolarki okiennej w budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Rynku Podgórskim 1 w Krakowie:
1) Etap I – okna dziedzińca wewnętrznego (od elewacji wewnętrznych),
2) Etap II – okien na I i II piętrze fasady 35 szt. (od elewacji zewnętrznych),
3) Etap III – okien na parterze fasady 16 szt. (od elewacji zewnętrznych).
2. Szczegółowy zakres wyżej wymienionych prac został określony w następujących dokumentach:
1) projekcie budowlanym,
2) szczegółowym postępowaniu konserwatorskim,
3) przedmiarze robót,
4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
5) pozwoleniu na budowę nr 512/6740.2/2023,
6) pozwoleniu nr ZR-I.5142.313.2022 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami oraz dokumenty, o których mowa w pkt 2 powyżej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92520000-2 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych
45421132-8 - Instalowanie okien
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1291050,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1783500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1291050,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Okna - Kołodziejczyk" Janusz Kołodziejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490634676
7.3.3) Ulica: Mastalerze
7.3.4) Miejscowość: Tylmanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-451
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kołodziejczyk Janusz " OKNA-KOŁODZIEJCZYK"
jakie przetargi wygrała firma
Kołodziejczyk Janusz " OKNA-KOŁODZIEJCZYK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1291050,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) w zakresie wskazanym § 2 ust. 2 pkt. 1 (etap wstępny) oraz ust. 2 pkt 2 lit. a (etap I) - w terminie do 30 tygodni od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 30 października 2024 roku,
2) w zakresie wskazanym w § 2 ust. 2 pkt. 1 (etap wstępny) oraz § 2 ust. 2 pkt 2 lit. b (etap II) w terminie do 30 tygodni od dnia zakończenia realizacji etapu I umowy, o którym mowa w § 2 ust. 2 pkt 2 lit. a, przy czym niezależnie od daty zakończenia etapu wstępnego oraz etapu I - nie dłużej aniżeli 68 tygodnie od dnia zawarcia umowy;
3) w zakresie wskazanym w § 2 ust. 2 pkt 2 lit. c (etap III) w terminie do 20 tygodni od dnia zakończenia realizacji etapu II umowy, o którym mowa w § 2 ust. 2 pkt 2 lit. c - jednak nie dłużej niż do dnia 30 października 2025 roku.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Produkcja 18 filmów do multimedialnego suplementu do podręczników szkolnych dotyczącego nauki o materiałach oraz 10 podcastów i 15 videocastów
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do 48 tytułów książek w wersji elektronicznej w roku 2026 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- 148/2025 Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
- Dostawa preparatu do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Krakowie
- KP w Krynicy - remont dachu, elewacji i wybranych pomieszczeń
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA ELEWACJI SEGMENTÓW B, C, D WCHODZĄCYCH W SKŁAD OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Rolniczych w Zduńskiej Dąbrowie
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
- Oczyszczenie kanałów przełazowych piwnicy Wydziału Mechanicznego PL
- Rozbiórki obiektów budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





