Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00502080/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
- 2025/BZP 00502125/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup pojazdów specjalistycznych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c9933f8-e990-4d17-bd0a-486f50f900961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup pojazdów specjalistycznych"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c9933f8-e990-4d17-bd0a-486f50f90096
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00552189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016207/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu do prac melioracyjno-porządkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502080
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.35.2025.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Zakup ciągnika wraz z osprzętemPrzedmiot umowy obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego nowych nie noszących śladów użytkowania i wyprodukowanych w 2025 roku pojazdów specjalistycznych tj. ciągnik wraz z osprzętem dla Gminy Ustka zgodnie z załącznikami nr 6A do SWZ oraz zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Szczegółowy opis pojazdów, stanowiący przedmiot umowy zawiera Opis techniczny pojazdów załącznik nr 6A do SWZ, stanowiący integralną część niniejszej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 325203,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Zakup koparko-ładowarki wraz z osprzętem.Przedmiot umowy obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego nowych nie noszących śladów użytkowania i wyprodukowanych w 2025 roku pojazdów specjalistycznych tj. koparko-ładowarka wraz z osprzętem dla Gminy Ustka zgodnie z załącznikiem 6B do SWZ oraz zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Szczegółowy opis pojazdów, stanowiący przedmiot umowy zawiera Opis techniczny pojazdów załącznik nr 6B do SWZ, stanowiący integralną część niniejszej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.5.5.) Wartość części: 406504,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 504300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 504300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raitech sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091570360
7.3.3) Ulica: Bydgoska 41
7.3.4) Miejscowość: Brzoza
7.3.5) Kod pocztowy: 86-061
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 504300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-17Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zawiadamiam, że w trybie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) w/w postępowanie zostało unieważnione, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy PZP cyt. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu".
W toku badania i oceny wykluczono Wykonawców 0, odrzucono ofert: 1.
Oferta (dot. części II) Wykonawcy: Raitech Sp. z o. o. Ul. Bydgoska 41, 86-061 Brzoza, podlega odrzuceniu w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) cyt. Zamawiający odrzuca Ofertę, jeżeli: jest niezgodna z przepisami ustawy”.
Dnia 17 listopada 2025r. (data wpływu na platformę) ww. Wykonawca złożył pismo dot. wycofania Oferty z części II: Zakup koparko-ładowarki wraz z osprzętem.
Nadmieniam, iż zgodnie z art. 84 ust. 1 ustawy PZP Wykonawca może wycofać Ofertę złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, ale tylko przed upływem terminu składania ofert termin składania ofert: 06.11.2025r.). Po tym terminie Wykonawca jest związany ofertą i nie może jej już wycofać ani zmienić.
Wobec powyższego odrzuca się przedmiotową Ofertę w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) cyt. „Zamawiający odrzuca Ofertę, jeżeli: jest niezgodna z przepisami ustawy”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy Cmentarza Komunalnego w Zimowiskach.
- Dostawa sprzętu w celu zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw oraz edukacji w ramach środków przyznanych z "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Pęplinie
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Uzupełnienie zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej - II etap"- zakup ładowarki.
- Zapewnienie ciągłości dostaw podstawowych usług, w tym uzupełnienie zasobów na terenie Powiatu Szydłowieckiego poprzez zakup koparko-ładowarki kołowej z osprzętem roboczym
- Zakup sprzętu do robót utrzymaniowych i pielęgnacyjnych przy zadrzewieniu i terenach zielonych w pasach drogowych dróg powiatowych
- Dostawa ciągnika o mocy min. 120KM z ładowaczem czołowym w celu zapewnienia transportu, logistyki i wsparcia operacyjnego w sytuacjach awaryjnych na terenie gminy.
- Zakup ciągnika rolniczego w ramach projektu: Doposażenie jednostek OSP i służb kom. GiM Nisko w sprzęt do działań ratowniczych i kryzysowych. Opr dok proj budynku magaz wraz z niezbędną infrastrukturą
- Dostawa fabrycznie nowej koparki gąsienicowej
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





