Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00266207/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
- 2023/BZP 00474469/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PEŁNIENIE KOMPLEKSOWEGO I WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM PN. „BUDOWA INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI WE WROCŁAWIU; dz. nr 68/2, 68/1 AM-2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKA AGENCJA WSPÓŁPRACY GOSPODARCZEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 933013380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kasztanowa 3A-5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-125
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dawg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dawg.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dawg.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PEŁNIENIE KOMPLEKSOWEGO I WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM PN. „BUDOWA INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI WE WROCŁAWIU; dz. nr 68/2, 68/1 AM-2”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-053d1385-4386-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rozwój infrastruktury służącej wsparciu MMŚP we Wrocławiu, poprzez utworzenie kompleksu nowoczesnych inkubatorów”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266207/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP/7/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 383333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest PEŁNIENIE KOMPLEKSOWEGO I WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM PN. „BUDOWA INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI WE WROCŁAWIU; dz.nr. 68/2, 68/1 AM-2”, w ramach którego przewidziane jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie istniejącego budynku (Centrum biurowo – konferencyjne) o łącznik oraz budowa nowego budynku biurowo – usługowego (usługi gastronomii i handlu detalicznego o powierzchni sprzedaży do 400 m2) z garażem podziemnym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w tym elementami zagospodarowania terenu oraz instalacjami zewnętrznymi: wodociągowymi, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, telekomunikacyjnymi i elektroenergetycznymi z oświetleniem terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych "Inwest - Projekt" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8860023430
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 15a
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-306
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH "INWEST - PROJEKT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA USUWANIA AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH W 2025 ROKU: SOI BRZEG, SOI JASTRZĘBIE.
- REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH W BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. OBORNICKIEJ 108 WE WROCŁAWIU - I ETAP
- Renowacja 12 szt. kontenerów mieszkalnych 20 stopowych 1CC i kontenera sanitarnego 20 stopowego
- Dostawa pomocy dydaktycznych - dydaktyka elektronika do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa mebli biurowych - metalowych szaf na akta i ergonomicznych foteli biurowych dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego umożliwiającego przewóz osoby z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. rozbudowy dr. pow. Nr 2981S ul. 1 Maja od skrzyżowania z dr. gm. nr 370005S ul. Al. Lipowa do skrzyżowania z dr. gm. nr 370001S ul. 26 Stycznia w Knurowie
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z ,,Przebudową i rozbudową budynku usług publicznych - szkoły wraz z wewnętrznymi instalacjami
- Dok. proj. oraz roboty budowl., zw. z dostos. bud. przy ul. Wielkopolskiej 70/72 w Łodzi do akt. przep. p.poż. i budowl.-zad. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Poprawa sprawności energetycznej oraz modernizacja Zespołu Pałacowo-Parkowego AGH w Młoszowej - etap II - DE-dzp.272-443/25
- Zarządzanie Projektem pt.: Rozbudowa przejścia przez m. Drawno w ciągu drogi wojewódzkiej nr 175
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.