Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00380026/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja – przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach – Przetarg III ‘’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W KROTOSZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Transportowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 722 65 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdkrotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdkrotoszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a16c69c6-21d6-46af-a350-c1cbbeb1bfc31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja – przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach – Przetarg III ‘’2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a16c69c6-21d6-46af-a350-c1cbbeb1bfc3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00566104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016314/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernizacja- przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach- przetarg III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00380026
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.252.08.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1463415,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja inwestycji w formule „zaprojektuj i wybuduj”, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU), obejmująca opracowanie dokumentacji projektowej oraz modernizacje – przebudowę drogi powiatowej ul. Kaliskiej w Sulmierzycach. Ma swój początek od skrzyżowania z drogą gminną ul. Młyńska
2) W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac projektowych i budowlanych celem których będzie modernizacja drogi powiatowej w miejscowości Sulmierzyce ulica Kaliska na terenie działek o numerach 2254/1 , 2710/1 , 2710/2 , 3187
3) Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i uzyskać w imieniu Zamawiającego niezbędne decyzje, pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów, a także inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi.
4) Ilość i forma dokumentacji projektowej:
a) projekt budowlany branży drogowej: 4 egz. oryginału w formie papierowej,
b) projekt wykonawczy w/w branż: 3 egz. oryginału w formie papierowej,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: 3 egz. oryginału w formie papierowej,
d) projekt organizacji ruchu na czas budowy: 3 egz. oryginału w formie papierowej,
e) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza: 2 egz. oryginału w formie papierowej,
f) dokumentacja powykonawcza: 2 egz. oryginału w formie papierowej;
Każdy z w/w dokumentów należy złożyć również w formie PDF elektronicznej – płyta CD lub pendrive.
5. Efektem tych prac ma być przeprowadzenie i zakończenie robót budowlanych przy projektowanej drodze.
6. Szczegółowy zakres rzeczowy prac projektowych, robót przygotowawczych oraz robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w treści programu funkcjonalno-użytkowego (PF-U).
7. Prace stanowiące przedmiot umowy wykonane zostaną na odcinku 1140 m. Ma swój początek od skrzyżowania z drogą gminną ul. Młyńska
Zakres prac obejmuje:
1) Roboty pomiarowe - odtworzenie pasa drogowego
2) Roboty ziemne
3) Warstwy odcinającej zagęszczone mechanicznie z gruntu stabilizowanego Rm=2,5MPa gr. 10cm
4) Podbudowy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie gr. 25cm
5) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych gr. 6cm Warstwa wiążąca AC16W 50/70
6) Nawierzchnia z mieszanek mineralno – asfaltowych gr. 5cm Warstwa ścieralna AC11W 50/70
7) Skropienie nawierzchni między warstwami
8) Odtworzenie rowów przydrożnych
9) Obustronne utwardzenie pobocza z kruszyw łamanych frakcji 0/31,5 mm
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1730001,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2078700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1730001,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brukarstwo i Handel Włodzimierz Kasprzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6211268694
7.3.3) Ulica: Klasztorna
7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁODZIMIERZ KASPRZAK Brukarstwo i Handel
jakie przetargi wygrała firma
WŁODZIMIERZ KASPRZAK Brukarstwo i Handel
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1730001,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Dostawa ambulansów transportowych dla SPZOZ w Krotoszynie
- Dostawa wyrobów medycznych dla SPZOZ w Krotoszynie
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2026 r.
- Budowa i rozbudowa Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Związku Międzygminnego EKO SIÓDEMKA
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie pełnej wielobranżowej dokumentacji techniczno-kosztorysowej przebudowy zabytkowego Domu Ryttów (II postępowanie)
- Usługi projektowo-kosztorysowe dla zadania "Rewaloryzacja budynku Muzeum Szlachty Mazowieckiej na ul. Warszawskiej 61a w Ciechanowie - etap I dokumentacja"
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej budowy drogi wraz z infrastrukturą techniczną łączącej ul. Parkową w Pęcicach z ul. Gromadzką w Sokołowie oraz ul. Gromadzkiej w kierunku Ks. Woźniaka
- Modernizacja ujęć wody na terenie gminy Mełgiew
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Kochanowskiego i ul. Reja w miejscowości Suchy Dwór
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę przeznaczoną do spożycia przez ludzi oraz odbioru ścieków bytowych na terenie Gminy Jaświły
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





