Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00250352/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa jednodniowej konferencji organizowanej przez Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach w ramach projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre
i post adopcyjne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Kontroli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386274103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 29
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 501362322
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@soa-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soa-katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11027071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań przewidzianych dla osrodka adopcyjnego ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa jednodniowej konferencji organizowanej przez Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach w ramach projektu pn. Skoordynowane wsparcie prei post adopcyjne.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8355ae88-c90c-462f-86df-3a2a7f43a85a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00327874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00662767/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Obsługa jednodniowej konferencji organizowanej przez Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach w ramach projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dofinansowane przez Unię Europejską w ramach projektu pod nazwą Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne. Sygnatura projektu: FESL.07.08-IZ.01-002B/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250352
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚOA.AK.331.3.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 17374,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obejmującej obsługę jednodniowej konferencji organizowanej przez Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach w ramach projektu pn. „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”. Projekt dofinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027.
2. Obsługa konferencji obejmuje zapewnienie zaplecza konferencyjnego oraz organizację poczęstunku składającego się z jednej przerwy kawowej i jednej przerwy kawowo-lunchowej.
3. Miejsce realizacji usługi: na terenie województwa śląskiego, w odległości nie większej niż 10 km od Dworca PKP w Katowicach (licząc od placu Lecha i Marii Kaczyńskich, odległość zmierzona zostanie przy użyciu Mapy Google), w lokalizacji zapewniającej szybki i wygodny dojazd komunikacją publiczną (maksymalnie 30 minut jazdy uwzględniając korki drogowe). Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia była świadczona w jednym miejscu/obiekcie.
4. Przedmiot zamówienia wpisuje się w kryterium dostępu do wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił takie miejsce realizacji zamówienia, które będzie wolne od barier architektonicznych uniemożliwiających wzięcie udziału osób o wszystkich typach niepełnosprawności.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Focus Hotels S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671347422
7.3.3) Ulica: PL. Kościeleckich 3
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-033
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa systemu do planowania i leczenia stereotaktycznego
- Dostawa aparatury medycznej - Aparatu do tlenoterapii z wysokim przepływem
- Przeprowadzenie kursu ,,Spawania metodą MAG-135" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w Zespole Szkół nr 7 im. Stanisława Mastalerza w Katowicach
- Sukcesywna dostawa żaluzji pionowych, poziomych, rolet wewnętrznych i zewnętrznych wraz z montażem
- Przebudowa nawierzchni chodnika w ciągu ul. Chorzowskiej w Katowicach
- Modernizacja schodów terenowych w rejonie ul. Sokolskiej 51 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dożywianie uczniów w szkołach na terenie Gminy Zalesie w roku szkolnym 2025/2026
- Zapewnienie scenotechniki tj. zadaszonej sceny, nagłośnienia, oświetlenia, multimediów wraz z obsługą techniczną dla realizacji koncertów odbywających się w ramach wydarzenia (...)
- Świadczenie usługi całodziennego, kompleksowego żywienia pacjentów UCZKIN
- Usługa całodziennego kompleksowego żywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej
- Kompleksowa realizacja usług cateringowo-gastronomicznych w ramach IV Kongresu Nauk Rolniczych
- 271.2025 wyłonienie wykonawcy usług cateringowych i gastronomicznych dla potrzeb uczestników konferencji: Quantum Optics XI.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.