Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego umożliwiającego przewóz osoby z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930000260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 6
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 717822397
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpu@mops.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.wroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego umożliwiającego przewóz osoby z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01a38773-5b8b-4dda-bdcb-0926923aa15b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044382/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego umożliwiającego przewóz osoby z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01a38773-5b8b-4dda-bdcb-0926923aa15b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: e-Zamówienia
(https://ezamowienia.gov.pl/) lub poczty elektronicznej szpu@mops.wroclaw.pl.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wymagane jest złożenie oferty oraz oświadczenia, o których mowa w art. 125 ut 1
ustawy Pzp w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na
platformie E zamówienia. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w "centrum Pomocy" dostępnej na
stronie (https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ - Rozdział I Postanowienia ogólne pkt. 6-16.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ Rozdział I Postanowienia ogólne pkt. 26 ppkt 1)-14)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZPU.281.27.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego umożliwiającego przewóz osoby z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim.
1.1. Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia:
1) Pojazd fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych
2) Rok produkcji: 2024, 2025
3) Typ samochodu: osobowy
4) Dopuszczalna masa całkowita (DCM): do 3,5 t
5) Przebieg – do 20 km
6) Typ nadwozia: furgon, van, minivan, suv, kombi
7) Napęd na przednią oś
8) Automatyczna skrzynia biegów
9) Liczba drzwi: 5-drzwiowy
10) Liczba miejsc: 5
11) Kierownica po lewej stronie
12) Silnik benzynowy
13) Pojemność skokowa silnika: minimalne 1198 cm³
14) Silnik - moc minimalna 110 KM
15) Układ kierowniczy ze wspomaganiem
16) Szyby boczne i lusterka elektryczne
17) Centralny zamek
18) Czujniki parkowania w przednim i tylnym zderzaku lub kamera cofania
19) Klimatyzacja półautomatyczna lub automatyczna
20) Światła włączające się automatycznie
21) Radioodtwarzacz
22) Dywaniki welurowe (komplet)
23) Opony lenie i zimowe
24) Koło zapasowe dojazdowe lub zestaw naprawczy
25) Zabudowa umożliwiająca przewóz osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim spełniającą warunki programu S.A.M ogłoszonego przez PFRON
26) Pojazd powinien posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na użytkowanie oraz dopuszczenie do obrotu,
27) Pojazd musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych,
28) Dostarczony samochód musi posiadać:
a) Kartę gwarancyjną,
b) Fabryczną instrukcję obsługi pojazdu wraz z katalogiem części zamiennych w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji samochodu przez Zamawiającego,
c) Książkę gwarancyjną i przeglądów serwisowych
d) Komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta
1.2. Zamawiający dopuszcza:
1) Dostarczenie pojazdu wraz świadectwem homologacji, właściwymi atestami do przewozu osób niepełnosprawnych – lub
2) Z fabryczną homologacją samochodu bazowego i badaniami stacji diagnostycznej potwierdzającymi, że po adaptacji jest on przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, zgodnie z wymogami przepisów Prawo o ruchu drogowym.
1.3. Dostarczony pojazd winien posiadać komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP, na zasadach dopuszczenia do ruchu (faktura sprzedaży, świadectwa homologacji lub świadectwa zgodności WE, itp.),
1.4. Zamawiający dopuszcza również dostarczenie pojazdu już zarejestrowanego pod warunkiem, że dostarczony pojazd będzie spełniał wymogi nowego środka transportu, określone w ustawie z dnia 11.03.2024 r. o podatku od towarów i usług, art. 2, pkt. 10 lit. a (Dz. U. z 2020 r. poz. 106) wraz z kompletem dokumentów (karta pojazdu, dowód rejestracyjny, tablice rejestracyjne, polisa OC, faktura sprzedaży).
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Dostarczenie przedmiotu umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz przeszkolenia personelu z zakresu obsługi dostarczonego pojazdu,
2) Przeglądy gwarancyjne,
3) Bezpłatną usługę serwisową zgodnie z kartą przeglądową pojazdu w okresie gwarancji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) Opis przedmiotu zamówienia Specyfikacja Techniczna Pojazdu – załącznik nr 3 do SWZ. Wskazany Załącznik Wykonawca uzupełnia w wymagane informacje, podpisuje oraz dołącza do Formularza oferty – załącznik nr 1 do SWZ.
2) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
3.1. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. Gwarancja i rękojmia:
1) Wymagany okres gwarancji i rękojmi na przedmiot dostawy:
2) Minimum 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na silnik i wszystkie podzespoły samochodu obejmującej funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne przy limicie 100 000 km
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na silnik i podzespoły mechaniczne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji z uwzględnieniem zapisów zawartych w Części III załącznika nr 2 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ (generowany za pośrednictwem interaktywnego formularza na platformie eZamówienia).2) Specyfikacja Techniczna Pojazdu - załącznik nr 3 do SWZ.
3) odpowiedni dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym do podpisania oferty (lub do
podpisania pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy), tj. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, z uwzględnieniem zapisów Rozdz. III pkt 1.17 + „Uwaga”.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty i wynikać z niego zakres umocowania.2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (…) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia, których wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ, potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ww. pkt 7.4. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynikać winno, które dostawy, roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy ( załącznik nr 2.2. do SWZ) - jeżeli dotyczy.
6. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (na wezwanie Zamawiającego – jeżeli dotyczy).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej - aneksu, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust. 3.2. Zamawiający przewiduje następujące zmiany w treści umowy:
a) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli zaistnieją przeszkody niezależne od Wykonawcy lub Zamawiającego uniemożliwiające terminową realizację zamówienia.
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian. Nowa stawka VAT obowiązuje od dnia wejścia w życie stosownych aktów prawnych.
c) w przypadku zmian przepisów prawa, których treść oddziałuje pośrednio lub bezpośrednio na postanowienia umowy poprzez dostosowanie treści umowy do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
3. Wnioskodawcą ewentualnych zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian, przy czym każdorazowo wprowadzenie zmian wymaga zawarcia aneksu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-31 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-31 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-29
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA USUWANIA AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH W 2025 ROKU: SOI BRZEG, SOI JASTRZĘBIE.
- REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH W BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. OBORNICKIEJ 108 WE WROCŁAWIU - I ETAP
- Renowacja 12 szt. kontenerów mieszkalnych 20 stopowych 1CC i kontenera sanitarnego 20 stopowego
- Dostawa pomocy dydaktycznych - dydaktyka elektronika do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa mebli biurowych - metalowych szaf na akta i ergonomicznych foteli biurowych dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego umożliwiającego przewóz osoby z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu typ Bus 9-cio osobowy, realizowany w ramach projektu pn. "Mobilny GOKiR Wilkasy - zakup samochodu dostawczego na potrzeby działalności kulturalnej GOKiR Wilkasy"
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie
- Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Zakładu Karnego w Starem Bornem, Stare Borne 14, 76-020 Bobolice
- Dostawa 3 fabrycznie nowych samochodów z podziałem na części
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego umożliwiającego przewóz osoby z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim.
- Dostawa 1 szt. specjalnego samochodu lekkiego operacyjnego SLOp z napędem 4x4 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubinie.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.