Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00189923/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
- 2025/BZP 00197203/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-17
- 2025/BZP 00204635/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWA W WARSZAWIE, USŁUGA KONWOJOWANIA PIENIĘDZY I INNYCH WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH ORAZ OBSŁUGI SZATNI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001256049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 51A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-873
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225314495
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mokotow.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mokotow.sr.gov.pl/index.php?p=m&idg=m2,245,246
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b8468dd-7fd4-4654-bb77-d94caf70d2791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWA W WARSZAWIE, USŁUGA KONWOJOWANIA PIENIĘDZY I INNYCH WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH ORAZ OBSŁUGI SZATNI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b8468dd-7fd4-4654-bb77-d94caf70d279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00135146/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Ochrona fizyczna budynków Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.261.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2250876,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona fizyczna obiektów wraz z terenem przyległym do budynku użytkowanego przez Zamawiającego, zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Ogrodowej 51A oraz ochrona znajdujących się w nich osób i mienia. Utworzenie posterunku w ww. lokalizacji, na którym ochrona będzie odbywać się całodobowo, w tym także w dni ustawowo i urzędowo wolne od pracy. Na posterunku powinno znajdować się dwóch pracowników (wartowników). Prowadzenie depozytu niebezpiecznych przedmiotów lub urządzeń. Obsługa istniejących i przyszłych urządzeń zwiększających bezpieczeństwo obiektów.4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.5.5.) Wartość części: 724753,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona fizyczna obiektów wraz z terenem przyległym do budynku użytkowanego przez Zamawiającego, zlokalizowanego w Warszawie przy Al. Solidarności 58 oraz ul. Schillera 10 w Warszawie oraz ochrona znajdujących się w nich osób i mienia poprzez tworzenie posterunku w ww. lokalizacji, w której to ochrona będzie odbywać się całodobowo, w tym także w dni ustawowo i urzędowo wolne od pracy. Na posterunku powinno znajdować się dwóch pracowników (wartowników). Obiekt przy ul. Schillera 10 będzie pod nadzorem elektronicznym posterunku zlokalizowanego w budynku przyAl. Solidarności 58. Informacje o nietypowych zdarzeniach będą przekazywane do posterunku przy Al. Solidarności 58. Prowadzenie depozytu niebezpiecznych przedmiotów lub urządzeń. Obsługa istniejących i przyszłych urządzeń zwiększających bezpieczeństwo obiektów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.5.5.) Wartość części: 683963,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona fizyczna części budynku zajmowanej przez Zamawiającego, zlokalizowanego przy ul. Chałubińskiego 8 w Warszawie oraz oraz ochrona znajdujących się w niej osób i mienia. Utworzenie posterunku w ww. lokalizacji, na którym ochrona będzie odbywać się całodobowo, w tym także w dni ustawowoi urzędowo wolne od pracy. Na posterunku powinno znajdować się dwóch pracowników (wartowników). Prowadzenie depozytu niebezpiecznych przedmiotów lub urządzeń. Obsługa istniejących i przyszłych urządzeń zwiększających bezpieczeństwo obiektów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.5.5.) Wartość części: 721619,12 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konwojowanie transportu pieniędzy oraz innych wartości niepieniężnych na trasie między obiektami użytkowanymi przez Zamawiającego a placówkami bankowymi na terenie miasta stołecznego Warszawy w dniach pracy Zamawiającego, w godzinach ustalonych z przedstawicielem Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 120540 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone dla cz. I postępowania zostały odrzucone w myśl art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp tj. z uwagi na niezgodność ofert z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 878403,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 927369,42 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 836555,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 864138,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 836555,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Basma Security Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: CERBER OCHRONA Sp. z o. o., MAKROPOL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272323837
7.3.3) Ulica: al. Prymasa Tysiaclecia60/62
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-424
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 836555,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-07 do 2026-06-07Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone dla cz. III postępowania zostały odrzucone w myśl art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp tj. z uwagi na niezgodność ofert z warunkami zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 878403,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 927369,42 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154980 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154980 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154980 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BASMA SECURITY Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: CERBER OCHRONA Sp. z o.o., MAKROPOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272323837
7.3.3) Ulica: Al. Prymasa Tysiąclecia 58
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-424
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154980 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-05 do 2026-06-04INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Dostawa zestawu kontenerów do badań fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- 195/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CBŚP (...)
- Dostawa zasilacza dwukierunkowego dużej mocy
- Przebudowa Rozdzielni NN na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus.
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA SWPZZPOZ W RADOMIU
- Usługi ochrony mienia w budynku biurowym ul. Siemiradzkiego 5a w Poznaniu administrowanym przez GDDKiA Oddział w Poznaniu
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitoringu elektronicznego oraz konserwacji systemów alarmowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektu Szkoły Podstawowej nr 14 w Krakowie wraz z działaniem grup interwencyjnych
- Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Płońsku
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w Karkonoskim Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach -Kostrzycy
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.