Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00310682/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
- 2022/BZP 00374865/01 - Wynik z dnia 2022-10-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w budynkach strzelnic nr 6 i 112
wraz z modernizacją oświetlenia osi strzeleckich Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Zegrzyńska 121
1.4.2.) Miejscowość: Legionowo
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.7.) Numer telefonu: (47) 725 52 57
1.4.8.) Numer faksu: (47) 725 35 85
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
szkolenie policji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325892
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00310682/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w budynkach strzelnic nr 6 i 112 wraz z modernizacją oświetlenia osi strzeleckich Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
2. Pełen zakres robót ujęty został w poniższych dokumentach:
a) Program inwestycji, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;
b) Dokumentacja fotograficzna, stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ.
3. W razie konieczności dokonania zgłoszenia lub innych czynności poprzedzających rozpoczęcie prac budowlanych, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 i z 2022 r., poz. 88 ) Wykonawca wykona je w ramach niniejszego zamówienia.
4. Projekt powinien uwzględniać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych oraz wybranych technologii.
5. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej nie może przekroczyć kwoty 60 000,00 zł.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia modyfikacji przyjętych rozwiązań projektowych.
7. Wszystkie wbudowane wyroby budowlane winny posiadać stosowne atesty lub certyfikaty.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 12 do SWZ.
9. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej obiektu. Termin wizji należy uzgodnić z przedstawicielem Wydziału Inwestycji i Remontów,
tel. (47) 725 58 98.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani, wg. załącznika nr 9 do SWZ.
13. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320, z 2021 r., poz. 1162, z 2022 r., poz. 655).
14. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy minimum trzech osób zgodnie z art. 95 ustawy, które będą wykonywały roboty instalacyjne w trakcie realizacji zamówienia, posiadające świadectwo kwalifikacyjne wydane przez komisję kwalifikacyjną uprawniające do zajmowania się eksploatacją i dozorem gr. 1 urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń gr. 1.
15. W trakcie realizacji robót budowlanych objętych niniejszą umową, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym punkcie czynności.
Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
16. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym punkcie czynności.
17. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
18. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
19. Zamawiający informuje, iż w sytuacji zaistnienia okoliczności związanych
z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie przedmiotu umowy, umowa może zostać zmieniona.
20. Zamawiający zastrzega sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych na ten cel środków finansowych.
21. Wykonanie robót budowlanych nastąpi w terminie zaproponowanym w ofercie, nie później niż do dnia 15 grudnia 2022 r. - termin wykonania stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
22. Termin wykonania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz, w razie potrzeby, dokonaniem zgłoszenia lub innych czynności poprzedzających rozpoczęcie prac budowlanych – do dnia 30 września 2022 r.
23. Zamawiający informuje, iż ze względu na konieczność utrzymania ciągłości procesu dydaktycznego, strzelnice nr 6 i 112 nie mogą być wyłączone z użytkowania. W związku z powyższym prace należy przeprowadzać stopniowo, na każdej z osi strzeleckiej oddzielnie wg. Harmonogramu prac, o którym mowa w § 6 ust. 3 Istotnych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 12 do SWZ.
Po zakończeniu prac na jednej osi możliwe będzie rozpoczęcie prac na drugiej osi.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w budynkach strzelnic nr 6 i 112 wraz z modernizacją oświetlenia osi strzeleckich Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
2. Pełen zakres robót ujęty został w poniższych dokumentach:
a) Program inwestycji, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;
b) Dokumentacja fotograficzna, stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ.
3. W razie konieczności dokonania zgłoszenia lub innych czynności poprzedzających rozpoczęcie prac budowlanych, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 i z 2022 r., poz. 88 ) Wykonawca wykona je w ramach niniejszego zamówienia.
4. Projekt powinien uwzględniać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych oraz wybranych technologii.
5. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej nie może przekroczyć kwoty 60 000,00 zł.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia modyfikacji przyjętych rozwiązań projektowych.
7. Wszystkie wbudowane wyroby budowlane winny posiadać stosowne atesty lub certyfikaty.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 12 do SWZ.
9. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej obiektu. Termin wizji należy uzgodnić z przedstawicielem Wydziału Inwestycji i Remontów,
tel. (47) 725 58 98.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani, wg. załącznika nr 9 do SWZ.
13. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320, z 2021 r., poz. 1162, z 2022 r., poz. 655).
14. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy minimum trzech osób zgodnie z art. 95 ustawy, które będą wykonywały roboty instalacyjne w trakcie realizacji zamówienia, posiadające świadectwo kwalifikacyjne wydane przez komisję kwalifikacyjną uprawniające do zajmowania się eksploatacją i dozorem gr. 1 urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń gr. 1.
15. W trakcie realizacji robót budowlanych objętych niniejszą umową, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym punkcie czynności.
Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania
ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
16. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym punkcie czynności.
17. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
18. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
19. Zamawiający informuje, iż w sytuacji zaistnienia okoliczności związanych
z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie przedmiotu umowy, umowa może zostać zmieniona.
20. Zamawiający zastrzega sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych na ten cel środków finansowych.
21. Wykonanie robót budowlanych nastąpi w terminie zaproponowanym w ofercie, nie później niż do dnia 15 grudnia 2022 r. - termin wykonania stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
22. Termin wykonania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz, w razie potrzeby, dokonaniem zgłoszenia lub innych czynności poprzedzających rozpoczęcie prac budowlanych – do dnia 31 października 2022 r.
23. Zamawiający informuje, iż ze względu na konieczność utrzymania ciągłości procesu dydaktycznego, strzelnice nr 6 i 112 nie mogą być wyłączone z użytkowania. W związku z powyższym prace należy przeprowadzać stopniowo, na każdej z osi strzeleckiej oddzielnie wg. Harmonogramu prac, o którym mowa w § 6 ust. 3 Istotnych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 12 do SWZ.
Po zakończeniu prac na jednej osi możliwe będzie rozpoczęcie prac na drugiej osi.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Utrzymanie czystości na terenie Targowiska Miejskiego przy ul. Jana III Sobieskiego w Legionowie
- Remont drogi ul. Aleja 3 Maja na odcinku od ul. Sowińskiego w kierunku ul. Królowej Jadwigi w Legionowie
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miejskiej Legionowo
- Zorganizowanie i prowadzenie obsługi strefy parkowania na terenie garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 A i B w Legionowie wraz z terenami przyległymi
- REMONT DWÓCH KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM PRZY UL. OLSZANKOWEJ E W LEGIONOWIE
- Zakup i dostawa szczepionek dla potrzeb ZOZ Legionowo sp. z o. o.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa podkarpackiego centrum ratownictwa i koordynacji transgranicznych działań ratowniczych w zakresie zwalczania zagrożeń dla środowiska
- Adaptacja i termomodernizacja budynku technicznego przy ul. Pomologicznej 18 w Skierniewicach.
- Roboty budowlane polegające na budowie MOR Borchówka wraz z doposażeniem istniejących MOR na terenie Gminy Nowosolna
- Remont I LO w Giżycku w ramach projektu "Współpraca na rzecz tworzenia przyjaznego środowiska edukacyjnego " LT PL 00469 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Przebudowa i modernizacja strefy saun w obiekcie Krytej Pływalni Wodny Park przy ul. Toruńskiej 46-48 w Inowrocławiu - etap I.
- Remont pomieszczenia sportowego wraz zapleczem sanitarno-socjalnym w obiekcie Komendy Powiatowej Policji w Szamotułach
więcej: Kolorowe monitory wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.