Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 8 im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty w Legionowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR8 IM. 1 WARSZAWSKIEJ DYWIZJI PIECHOTY W LEGIONOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011527782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ZEGRZYŃSKA 3
1.5.2.) Miejscowość: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp8.legionowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp8.legionowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 8 im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty w Legionowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e6edfb8-6bde-4b45-9c03-8fde91f239b3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00554457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00552656/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 8 im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty w Legionowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e6edfb8-6bde-4b45-9c03-8fde91f239b33.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e6edfb8-6bde-4b45-9c03-8fde91f239b3
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@sp8.legionowo.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Szkoła Podstawowa nr 8 im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty w Legionowie, ul. Zegrzyńska 3, 05-119 Legionowo.
2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres wskazany powyżej bądź email: aleksander.jaszczolt@fzj-solution.pl
3) Szkoła Podstawowa nr 8 im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty w Legionowie, ul. Zegrzyńska 3, 05-119 Legionowo (dalej: „Zamawiający”) przetwarza dane zawarte w ofertach, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporządzenie” lub „RODO”), mają charakter danych osobowych.
4) Pozostałe informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale I pkt 17 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz pkt 3.15 RODO (obowiązek informacyjny).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP8.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięs i wędlin na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 8 im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty w Legionowie w ilościach wskazanych w Załączniku Nr 14 do SWZ – OPZ dla Części 1.
3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 13 do SWZ.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 14 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
15131130-5 - Wędliny
15113000-3 - Wieprzowina
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szacunkowe ilości artykułów spożywczych wskazane zostały w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki od nr 2 do nr 9 do SWZ odrębnie dla każdej Części zamówienia, będącej przedmiotem zamówienia (tj. Część od 1 do 8). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp w ramach każdej z części zamówienia, w zakresie każdego rodzaju artykułu spożywczego wymienionego w Formularzach cenowych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 30% ilości artykułów spożywczych przewidzianych do dostawy, również w sytuacji wyczerpania kwoty gwarantowanej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego. Prawo opcji, o którym wyżej realizowane będzie na następujących zasadach:a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
b) ceny jednostkowe dostaw poszczególnych rodzajów artykułów spożywczych w ramach prawa opcji będą identyczne jak zamówienia podstawowego, określone w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę w przedmiotowym postępowaniu;
c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem;
d) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystana zostanie gwarantowana kwota umowy przeznaczona na zrealizowanie zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert i odpowiadającym im znaczeniu, zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobiu i produktów drobiowych (świeżych) na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 8 im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty w Legionowie w ilościach wskazanych w Załączniku Nr 14 do SWZ – OPZ dla Części 2.
2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 13 do SWZ.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 14 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15112100-7 - Świeży drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szacunkowe ilości artykułów spożywczych wskazane zostały w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki od nr 2 do nr 9 do SWZ odrębnie dla każdej Części zamówienia, będącej przedmiotem zamówienia (tj. Część od 1 do 8). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp w ramach każdej z części zamówienia, w zakresie każdego rodzaju artykułu spożywczego wymienionegow Formularzach cenowych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 30% ilości artykułów spożywczych przewidzianych do dostawy, również w sytuacji wyczerpania kwoty gwarantowanej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego. Prawo opcji, o którym wyżej realizowane będzie na następujących zasadach:
a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
b) ceny jednostkowe dostaw poszczególnych rodzajów artykułów spożywczych w ramach prawa opcji będą identyczne jak zamówienia podstawowego, określone w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę w przedmiotowym postępowaniu;
c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem;
d) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystana zostanie gwarantowana kwota umowy przeznaczona na zrealizowanie zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert i odpowiadającym im znaczeniu, zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 8 im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty w Legionowie w ilościach wskazanych w Załączniku Nr 14 do SWZ – OPZ dla Części 3.
2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 13 do SWZ.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 14 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15851100-9 - Makaron niegotowany
15612200-3 - Mąki zbożowe
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szacunkowe ilości artykułów spożywczych wskazane zostały w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki od nr 2 do nr 9 do SWZ odrębnie dla każdej Części zamówienia, będącej przedmiotem zamówienia (tj. Część od 1 do 8). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp w ramach każdejz części zamówienia, w zakresie każdego rodzaju artykułu spożywczego wymienionego w Formularzach cenowych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 30% ilości artykułów spożywczych przewidzianych do dostawy, również w sytuacji wyczerpania kwoty gwarantowanej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego. Prawo opcji, o którym wyżej realizowane będzie na następujących zasadach:
a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
b) ceny jednostkowe dostaw poszczególnych rodzajów artykułów spożywczych w ramach prawa opcji będą identyczne jak zamówienia podstawowego, określone w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę w przedmiotowym postępowaniu;
c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem;
d) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystana zostanie gwarantowana kwota umowy przeznaczona na zrealizowanie zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert i odpowiadającym im znaczeniu, zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nabiału na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 8 im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty w Legionowie w ilościach wskazanych w Załączniku Nr 14 do SWZ – OPZ dla Części 4.
2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 13 do SWZ.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 14 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15511000-3 - Mleko
15540000-5 - Produkty serowarskie
15550000-8 - Klasyfikowane produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szacunkowe ilości artykułów spożywczych wskazane zostały w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki od nr 2 do nr 9 do SWZ odrębnie dla każdej Części zamówienia, będącej przedmiotem zamówienia (tj. Część od 1 do 8). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp w ramach każdejz części zamówienia, w zakresie każdego rodzaju artykułu spożywczego wymienionego w Formularzach cenowych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 30% ilości artykułów spożywczych przewidzianych do dostawy, również w sytuacji wyczerpania kwoty gwarantowanej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego. Prawo opcji, o którym wyżej realizowane będzie na następujących zasadach:
a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
b) ceny jednostkowe dostaw poszczególnych rodzajów artykułów spożywczych w ramach prawa opcji będą identyczne jak zamówienia podstawowego, określone w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę w przedmiotowym postępowaniu;
c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem;
d) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystana zostanie gwarantowana kwota umowy przeznaczona na zrealizowanie zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert i odpowiadającym im znaczeniu, zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek warzywnych oraz owocowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 8 im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty w Legionowie w ilościach wskazanych w Załączniku Nr 14 do SWZ – OPZ dla Części 5.
2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 13 do SWZ.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 14 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szacunkowe ilości artykułów spożywczych wskazane zostały w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki od nr 2 do nr 9 do SWZ odrębnie dla każdej Części zamówienia, będącej przedmiotem zamówienia (tj. Część od 1 do 8). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp w ramach każdejz części zamówienia, w zakresie każdego rodzaju artykułu spożywczego wymienionego
w Formularzach cenowych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 30% ilości artykułów spożywczych przewidzianych do dostawy, również w sytuacji wyczerpania kwoty gwarantowanej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego. Prawo opcji, o którym wyżej realizowane będzie na następujących zasadach:
a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
b) ceny jednostkowe dostaw poszczególnych rodzajów artykułów spożywczych w ramach prawa opcji będą identyczne jak zamówienia podstawowego, określone w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę w przedmiotowym postępowaniu;
c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem;
d) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystana zostanie gwarantowana kwota umowy przeznaczona na zrealizowanie zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert i odpowiadającym im znaczeniu, zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych owoców, warzyw i podobnych produktów na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 8 im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty w Legionowie w ilościach wskazanych w Załączniku Nr 14 do SWZ – OPZ dla Części 6.
2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 13 do SWZ.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 14 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szacunkowe ilości artykułów spożywczych wskazane zostały w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki od nr 2 do nr 9 do SWZ odrębnie dla każdej Części zamówienia, będącej przedmiotem zamówienia (tj. Część od 1 do 8). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp w ramach każdejz części zamówienia, w zakresie każdego rodzaju artykułu spożywczego wymienionego
w Formularzach cenowych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 30% ilości artykułów spożywczych przewidzianych do dostawy, również w sytuacji wyczerpania kwoty gwarantowanej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego. Prawo opcji, o którym wyżej realizowane będzie na następujących zasadach:
a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
b) ceny jednostkowe dostaw poszczególnych rodzajów artykułów spożywczych w ramach prawa opcji będą identyczne jak zamówienia podstawowego, określone w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę w przedmiotowym postępowaniu;
c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem;
d) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystana zostanie gwarantowana kwota umowy przeznaczona na zrealizowanie zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert i odpowiadającym im znaczeniu, zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 8 im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty w Legionowie w ilościach wskazanych w Załączniku Nr 14 do SWZ – OPZ dla Części 7.
2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 13 do SWZ.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 14 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15851000-8 - Produkty mączne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szacunkowe ilości artykułów spożywczych wskazane zostały w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki od nr 2 do nr 9 do SWZ odrębnie dla każdej Części zamówienia, będącej przedmiotem zamówienia (tj. Część od 1 do 8). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp w ramach każdej z części zamówienia, w zakresie każdego rodzaju artykułu spożywczego wymienionegow Formularzach cenowych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 30% ilości artykułów spożywczych przewidzianych do dostawy, również w sytuacji wyczerpania kwoty gwarantowanej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego. Prawo opcji, o którym wyżej realizowane będzie na następujących zasadach:
a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
b) ceny jednostkowe dostaw poszczególnych rodzajów artykułów spożywczych w ramach prawa opcji będą identyczne jak zamówienia podstawowego, określone w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę w przedmiotowym postępowaniu;
c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem;
d) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystana zostanie gwarantowana kwota umowy przeznaczona na zrealizowanie zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert i odpowiadającym im znaczeniu, zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 8 im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty w Legionowie w ilościach wskazanych w Załączniku Nr 14 do SWZ – OPZ dla Części 8.
2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 13 do SWZ.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 14 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szacunkowe ilości artykułów spożywczych wskazane zostały w Formularzach cenowych, stanowiących załączniki od nr 2 do nr 9 do SWZ odrębnie dla każdej Części zamówienia, będącej przedmiotem zamówienia (tj. Część od 1 do 8). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp w ramach każdej z części zamówienia, w zakresie każdego rodzaju artykułu spożywczego wymienionego w Formularzach cenowych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 30% ilości artykułów spożywczych przewidzianych do dostawy, również w sytuacji wyczerpania kwoty gwarantowanej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego. Prawo opcji, o którym wyżej realizowane będzie na następujących zasadach:a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
b) ceny jednostkowe dostaw poszczególnych rodzajów artykułów spożywczych w ramach prawa opcji będą identyczne jak zamówienia podstawowego, określone w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę w przedmiotowym postępowaniu;
c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem;
d) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystana zostanie gwarantowana kwota umowy przeznaczona na zrealizowanie zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert i odpowiadającym im znaczeniu, zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076, z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzieprowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców,
którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia wskazano w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 13 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-01
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 8 im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty w Legionowie
- Dostawa papieru do drukarek dla potrzeb ZOZ "Legionowo sp. z o.o."
- Dowóz dziecka/ucznia niepełnosprawnego z terenu miasta Legionowo do Kobyłki oraz powrót do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki od 2 stycznia 2026 r. do 31 sierpnia 2026 r.
- Kompleksowe świadczenie usług pogrzebowych na zlecenie Ośrodka Pomocy Społecznej w Legionowie w 2026 roku.
- Opracowanie dwóch Programów Funkcjonalno-Użytkowych (PFU) dla przebudowy i rozbudowy ul. marsz. Józefa Piłsudskiego w Legionowie z podziałem na odcinek północny i południowy
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 94 WE WROCŁAWIU
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do żłobka na 2026r.
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki przy Szkole Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Gruszczycach.
- Dostawa Artykułów Żywnościowych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 4 im. J. Brzechwy w Piekarach Śląskich na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 38 w Olsztynie na rok 2026.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





