eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa stanowiska do badania indeksu tlenowego biokompozytów wraz z wyposażeniem



Ogłoszenie z dnia 2025-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa stanowiska do badania indeksu tlenowego biokompozytów wraz z wyposażeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT WŁÓKIEN NATURALNYCH I ROŚLIN ZIELARSKICH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301027411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 71B

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-630

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@iwnirz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwnirz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1109597

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania naukowe i inne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa stanowiska do badania indeksu tlenowego biokompozytów wraz z wyposażeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eec19f71-8d6a-434a-bc58-9cabef83cb6b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00330012

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie podlega współfinansowaniu ze środków programu Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (Fundusz: INSTRUMENT NA RZECZ ODBUDOWY I ZWIĘKSZANIA ODPORNOŚCI. Priorytet: ODPORNOŚĆ I KONKURENCYJNOŚĆ GOSPODARKI – CZĘŚĆ GRANTOWA. Działanie: A2.4.1-2/2 INWESTYCJE W ROZBUDOWĘ POTENCJAŁU BADAWCZEGO – MRIRW. Umowa o dofinasowanie nr IWNIRZ. KPOD.01.19-IP.04-0005/23).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231414

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 15/ZP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 79550,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i wolnego
od wad prawnych i fizycznych stanowiska (urządzenia) do badania indeksu tlenowego wraz z wyposażeniem (dalej całość zwana jako „Sprzęt”).
2. W zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia wchodzi minimum:
1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego Sprzętu w miejsce (zwane dalej „Miejscem Dostarczenia Sprzętu”), które znajdować się będzie w Poznaniu. Konkretny adres Miejsca Dostarczenia Sprzętu podaje § 3 ust. 1 Wzoru Umowy (załącznik nr 7 SWZ);
2) Wykonanie pierwszego uruchomienia Sprzętu w celu demonstracji poprawności jego działania (pracy);
3) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na Sprzęt, przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od daty wydania Sprzętu Zamawiającemu
(z uwzględnieniem dodatkowych postanowień w tym zakresie podanych w § 6 ust. 3 Wzoru Umowy). Obowiązek udzielenia gwarancji jak wyżej nie dotyczy narzędzi, o których mowa w ust. 15 pkt 1) w załączniku nr 2 SWZ;
4) Zapewnienie Zamawiającemu stosownych licencji uprawniających Zamawiającego
do legalnego korzystania z zaoferowanego oprogramowania (programu/programów komputerowych), o którym mowa w załącznika nr 2 SWZ oraz ewentualnych innych programów komputerowych, które – jako części składowe lub przynależności
– są niezbędne do korzystania ze Sprzętu po stronie Zamawiającego lub zostaną zaoferowane. Wymagana będzie licencja pełna, bezterminowa, minimum jednostanowiskowa;
5) Wydanie Zamawiającemu:
a) Dokumentów, o których mowa w § 5 ust. 1 Wzoru Umowy;
b) Innych dokumentów, jeżeli zaoferowany Sprzęt, jego producent lub Wykonawca, czy przepisy prawa wymagają posiadania takich dokumentów do korzystania
ze Sprzętu po stronie Zamawiającego (jako użytkownika).
3. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzą również świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy o zamówienie,
na etapie po wydaniu Zamawiającemu Sprzętu, w szczególności takie jak usuwanie
wad i wykonywanie dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją
na zaoferowany i dostarczony Sprzęt
4. Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 2 i 3 powyżej zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji podaje Wzór Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Netzsch Gerätebau GmbH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: DE811186548

7.3.3) Ulica: Wittelsbacherstrasse 42

7.3.4) Miejscowość: Selb

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.7.) Kraj: Niemcy

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Podana w ogłoszeniu cena w ofercie jak też maksymalna wartość z umowy są kwotami netto (bez podatku VAT). Z uwagi na
to, że Wykonawca Umowy ma siedzibę w innym kraju UE mają tu zastosowanie zasady wewnątrzwspólnotowego nabycia
towarów, w myśl których obowiązek zapłaty podatku VAT w stawce 23% spoczywa tu na Zamawiającym

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.