Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299860/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
- 2021/BZP 00309188/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIE GORĄCEGO POSIŁKU – NA POTRZEBY PODOPIECZNYCH CENTRUM OPIEKUŃCZO – MIESZKALNEGO W KOPOJNIE”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM OPIEKUŃCZO-MIESZKALNE W KOPOJNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389804582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 38
1.5.2.) Miejscowość: Kopojno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-410
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 500153390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: com@zagorow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: com.zagorow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIE GORĄCEGO POSIŁKU – NA POTRZEBY PODOPIECZNYCH CENTRUM OPIEKUŃCZO – MIESZKALNEGO W KOPOJNIE”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f12e0b9-5664-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00299811/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIE GORĄCEGO POSIŁKU – NA POTRZEBY PODOPIECZNYCH CENTRUM OPIEKUŃCZO – MIESZKALNEGO W KOPOJNIE”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299860/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 245000
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na przygotowaniu i dostarczeniu – na potrzeby podopiecznych Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Kopojnie – gorącego posiłku: obiadu, śniadania, kolacji, podwieczorku.
2.1. Zamawiający szacuje, że dziennie należy dostarczyć:
a) śniadań – 14 posiłków
b) obiadów – 24 posiłki
c) podwieczorków – 14 posiłków
d) kolacji – 14 posiłków
Obiady dla podopiecznych całodobowych dostarczane będą przez 365 dni w roku, natomiast dla podopiecznych dziennych również przez 365 dni w roku.
W roku 2022 należy dostarczyć około:
1) śniadań 5110 ( tj.365 dni x 14 posiłki)
2) obiadów dla podopiecznych całodobowych 5110 (tj. 365 dni x 14 posiłków)
3) obiadów dla podopiecznych dziennych 3650 (t.j.365 dni x 10 posiłków)
4) podwieczorków 5110 (tj. 365 dni x 14 posiłków).
5) kolacji 5110 (tj. 365 dni x 14 posiłków)
Szacowana ilość posiłków ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu posiłków w podanej ilości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniezamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W niniejszym postępowania nie złożono żadnej oferty. Mimo zaszyfrowania oferty za pomocą portalu Miniportal, oferta nie wpłynęła na adres Epuap
wskazany w treści SWZ do korespondencji tj. : /3023084/SkrytkaESP.
Biorąc pod uwagę powyższe zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla uczniów szkół podstawowych w Mieście Zielonka
- Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia podczas półkolonii letnich w Rzeszowskim Domu Kultury
- Świadczenie usług cateringowych: przygotowanie, dostarczenie i wniesienie posiłków na pierwsze piętro do pomieszczeń kuchennych do siedziby Zamawiającego.
- Świadczenie usług żywieniowych dla pacjentów Oddziału Kardiologii w Cieszynie
- Swiadczenie usług cateringu w zakresie dożywiania uczniów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Strzałkowie w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.