eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kopojno"PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIE GORĄCEGO POSIŁKU - NA POTRZEBY PODOPIECZNYCH CENTRUM OPIEKUŃCZO - MIESZKALNEGO W KOPOJNIE"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIE GORĄCEGO POSIŁKU – NA POTRZEBY PODOPIECZNYCH CENTRUM OPIEKUŃCZO – MIESZKALNEGO W KOPOJNIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM OPIEKUŃCZO-MIESZKALNE W KOPOJNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389804582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 38

1.5.2.) Miejscowość: Kopojno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-410

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 500153390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: com@zagorow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: com.zagorow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIE GORĄCEGO POSIŁKU – NA POTRZEBY PODOPIECZNYCH CENTRUM OPIEKUŃCZO – MIESZKALNEGO W KOPOJNIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f12e0b9-5664-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00299811/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIE GORĄCEGO POSIŁKU – NA POTRZEBY PODOPIECZNYCH CENTRUM OPIEKUŃCZO – MIESZKALNEGO W KOPOJNIE”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299860/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 245000

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na przygotowaniu i dostarczeniu – na potrzeby podopiecznych Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Kopojnie – gorącego posiłku: obiadu, śniadania, kolacji, podwieczorku.
2.1. Zamawiający szacuje, że dziennie należy dostarczyć:
a) śniadań – 14 posiłków
b) obiadów – 24 posiłki
c) podwieczorków – 14 posiłków
d) kolacji – 14 posiłków
Obiady dla podopiecznych całodobowych dostarczane będą przez 365 dni w roku, natomiast dla podopiecznych dziennych również przez 365 dni w roku.
W roku 2022 należy dostarczyć około:
1) śniadań 5110 ( tj.365 dni x 14 posiłki)
2) obiadów dla podopiecznych całodobowych 5110 (tj. 365 dni x 14 posiłków)
3) obiadów dla podopiecznych dziennych 3650 (t.j.365 dni x 10 posiłków)
4) podwieczorków 5110 (tj. 365 dni x 14 posiłków).
5) kolacji 5110 (tj. 365 dni x 14 posiłków)
Szacowana ilość posiłków ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu posiłków w podanej ilości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W niniejszym postępowania nie złożono żadnej oferty. Mimo zaszyfrowania oferty za pomocą portalu Miniportal, oferta nie wpłynęła na adres Epuap
wskazany w treści SWZ do korespondencji tj. : /3023084/SkrytkaESP.
Biorąc pod uwagę powyższe zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.