eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa klocków sensorycznych "LUSTRA" do Wrocławskiego Zespołu Żłobków Nr postępowania: ZP-44/WZŻ/2021



Ogłoszenie z dnia 2021-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa klocków sensorycznych „LUSTRA” do Wrocławskiego Zespołu Żłobków
Nr postępowania: ZP-44/WZŻ/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 071718624

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


opieka nad dzieckiem do lat 3

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa klocków sensorycznych „LUSTRA” do Wrocławskiego Zespołu Żłobków
Nr postępowania: ZP-44/WZŻ/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d379bf78-51b3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005404/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.26 Dostawa pomocy dydaktycznych dla potrzeb WZZ z podziałem na 2 zadnia.Zadanie nr 1 Dostawa klocków sensorycznych drewnianych . Zadanie nr 2 Dostawa klocków sensorycznych z plasiku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291149/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr postępowania: ZP-44/WZŻ/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 45934,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa klocków sensorycznych „LUSTRA”
Opis przedmiotu zamówienia - Klocki sensoryczne „lustra”.
Zabawka przeznaczona dla dzieci od 6 miesiąca życia. Jest to zabawka sensoryczna składająca się z 6 kolorowych klocków –zakończonych wypustkami które dowolnie można ze sobą łączyć. Każdy z elementów zawiera bezpieczne lustro o różnym odbiciu (krzywe zwierciadła). Poprzez odmienne odbicia luster dzieci doświadczają zróżnicowanych doznań sensorycznych.
Sensoryczne Klocki Lustra to idealna pomoc terapeutyczna do gabinetów oraz dla terapeutów i rodziców, pozwalają na poprowadzenie i urozmaicenie terapii, mają na celu poprawę funkcjonowania zmysłów dziecka.
Dostawa do siedziby Wrocławskiego Zespołu Żłobków , ul. Fabryczna 15 Wrocław
Ilość zestawów – 50
2. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod: 39162100-6 – Pomoce dydaktyczne

3. Podstawowe warunki i wymagania dotyczące realizacji dostaw:
1.Zamawiający wymaga od wykonawcy udzielenia gwarancji na okres min. 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu obioru realizacji zamówienia bez uwag.
2.Termin wykonania zamówienia wynosi 5 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z zapisami umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Do dnia 08.12.2021 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.

W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.