Ogłoszenie z dnia 2025-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00283287/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000018046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czerniakowska 16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-701
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 623 3798
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: irszc@ciop.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciop.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ciop-pib.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Państwowy Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c1f0f7a-0543-4d2a-913e-84cab3c42969
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283287
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZ.23.17.2025.U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmować będzie konserwację i naprawę infrastruktury teleinformatycznej wraz z systemami zabezpieczającymi Zamawiającego.
W szczególności przedmiot zamówienia obejmować będzie konserwację i naprawę sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego poprzez świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego serwerowego systemu wsparcia portalu (Punkt 1), serwisu pogwarancyjnego systemu bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej Instytutu i jej połączenia z Internetem wraz z systemem równoważenia ruchu do klastrów serwerów (Punkt 2), a także serwisu pogwarancyjnego systemu zasilania gwarantowanego serwerowni i serwisu gwarancyjnego/pogwarancyjnego systemu chłodzenia serwerowni (Punkt 3), będących w posiadaniu Zamawiającego, w okresach 12-miesięcznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50312300-8 - Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50312100-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów głównych
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 833694,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 833694,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 833694,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ENIGMA Systemy Ochrony Informacji Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: COMP S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011149535
7.3.3) Ulica: ul. Jutrzenki 116
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ENIGMA SYSTEMY OCHRONY INFORMACJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ENIGMA SYSTEMY OCHRONY INFORMACJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 833694,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie Centralnego Systemu Bezpieczeństwa wraz z dostosowaniem usług katalogowych dla użytkowników oraz dostawą sprzętu IT w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczna Gmina Książ Wielki"
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa urządzeń do modernizacji sieci Wi-Fi w ANS Gniezno
- Świadczenie usług wsparcia technicznego oprogramowania Microsoft
- Dostawa sprzętu w celu wdrożenia infrastruktury o wysokiej dostępności oraz wdrożenia środowiska wirtualizacji dla rozwiązań związanych z cyberbezpieczństwem w oparciu o oprogramowanie open source.
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





