Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00243875/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wiaty rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sztabu Powstańczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32/238 55 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-037baffe-ff99-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wiaty rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sztabu Powstańczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-037baffe-ff99-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028677/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa wiaty rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sztabu Powstańczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243875
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63314,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest wykonanie zadania pod nazwą „Budowa wiaty rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Sztabu Powstańczego” w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Zakres zadania obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem zezwolenia właściwego organu na prowadzenie robót oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego w oparciu o obowiązujące przepisy,
2) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej obejmującej budowę wiaty rowerowej wraz ze stacją naprawy rowerów, koszem na odpady komunalne zmieszane przy ul. Sztabu Powstańczego, wykonanie dokumentacji powykonawczej, a także pełnienie funkcji nadzoru autorskiego w okresie trwania robót budowlanych;
3) zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu robót budowlanych,o ile jest to wymagane zgodnie z przepisami prawa.
Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 16.06.2023 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta, złożona przez BAUGART Spółka z o.o., ul. Floriana 7, 44-190 Knurów, z ceną 79 000,00 zł brutto.Na realizację zadania Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 55 100,00 zł brutto. Cena złożonej oferty przewyższa o 23 900,00 zł kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie zwiększył kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH na potrzeby uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 w Gliwicach, ul. Żwirki i Wigury 85 na okres od 02.01.2026r. do 31.08.2026r.
- Termomodernizacja budynku Hali Maszyn Cieplnych w Gliwicach. Znak sprawy: DZPZ.284.73.2025.MW
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu w roku 2026
- "Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych oraz kompotu, dla uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 im. Armii Krajowej w Gliwicach."
- ZP/G/73/25PRACE OGRODNICZE I PORZĄDKOWE NA TERENIE SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUTU METALI NIEŻELAZNYCH W GLIWICACH, UL. SOWIŃSKIEGO 5, 44-100 GLIWICE
- Remont 4 szt. wentylatorów elektrycznych dla PGG S.A. Oddział KWK Sośnica z podziałem na 4 zadania
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej ulicy Mierosławskiego w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla realizacji następujących zadań inwestycyjnych: Modernizacja górnej i dolnej mechaniki Sceny Głównej (...)
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
- Zarządzanie projektem dofinansowanym ze środków UE pn. Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru im. St. I. Witkiewicza w Zakopanem.
- Uporządkowanie gospodarki wodnej wraz z remontem istniejącego systemu drenarskiego i budową drogi technicznej na terenach (...) przy ul. Konstantynowskiej w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Mechanicznych w Namysłowie".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





